Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość challenger

Witam was koledzy. Mam w moim kadeciku E 3d problem z hamulcem ręcznym - gdy zaciągnę ręczny jedno koło się blokuje, a drugie nie. Założyłem nową linkę, nowe bębny, nowe sprężyny i jedyna różnica jest taka, że teraz prawe koło się blokuje, a lewe nie, czyli odwrotnie do poprzedniej sytuacji. Szczęki są dobre. Rozpieraki i linke wielokrotnie regulowalem - bez skutku. Podejrzewam pierscien termiczny rozpieraka ale niestety nie mozna ich nigdzie dostać. Ma ktoś moze jakies inne podejrzenie?? a no i drugie pytanie czy spalanie gazu w silniku 1.3 (13NB) - 60 koni na regenerowanym parowniku LOVTEC II generacji w cyklu mieszanym z przewagą miasta na poziomie 11 litrów jest normalne?? Z góry dziękuje i pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/11924-hamulec-r%C4%99czny-w-kadecie-i-spalanie/
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

co do ręcznego hamulca to się niewypowiem bo go nieposiadam a spalanie to jest strasznie duże ,u mnie w cyklu mieszanym wychodzi 8 a na trasie 7,chociaż wcześniej było mniej - już dawno nie robiłem regulacji

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/11924-hamulec-r%C4%99czny-w-kadecie-i-spalanie/#findComment-253782
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

co do recznego to nie mam pojęcia u mnie jest to samo ale straciłem pomysły żeby to zrobić

a co do tego spalania to naprawde dużo ja mam 1.6 i już na wykończeniu i w miescie spala mi 9 lpg zobaczymy jak wsadze dobry

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/11924-hamulec-r%C4%99czny-w-kadecie-i-spalanie/#findComment-253743
Udostępnij na innych stronach

Gość challenger

Andrzej, cylinderki nie mają nic do hamulca ręcznego. Co do tego spalania ma ktos jakis pomysł?? byłem na porządnej regulacji, gdzie powiedzieli mi, że parownik jest w bardzo dobrym stanie i w cyklu mieszanym spalił mi po tym 8 litrów gazu przy ostrym bucie. było to w okolicach lutego (samochód jezdzi od swięta, od tego czasu zrobil moze z 1000-1500km). myslalem ze to normalne że po prostu prostsze parowniki sie rozregulowują i potem wychodzi takie spalanie ale widzę że każdemu mało pali a u mnie ponizej 11 na setke nie schodzi. inna sprawa, że wyjeżdża w weekendy na dzialkę i robi po 10 km we dwie strony w soboty i niedziele no ale mamy lato więc chyba nie można tu obwiniać niedogrzanego silnika o to spalanie. Ktoś ma jakies rady albo pomysły to prosze pisać ;)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/11924-hamulec-r%C4%99czny-w-kadecie-i-spalanie/#findComment-253739
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

challenger, też miałem swego czasu problemy z ręcznym niby wszystko ładnie chodziło

po rozebraniu cylinderków przepolerowaniu jak ręką odjął

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/11924-hamulec-r%C4%99czny-w-kadecie-i-spalanie/#findComment-253722
Udostępnij na innych stronach

a moze jednak cos z tym nie dogrzanym silnikiem jest, czy caly uklad chlodzenia dziala prawidlowo, czy snierdzi tak jakby nie spalonym gazem no gdzies ten gaz musi isc. co z moca samochodu, jak sie odpycha...moze gdzies ten gaz sie ulatnia a ty o tym nie wiesz...trzeba pochodzic wokol autka, powachac:) posprawdzac...a co do recznego, to szczeki w hamulcu pomocniczym za pomoca linki rozpierane sa za pomoca(nie wiem jak to nazwac) rozpierakow, moze to one sa winne, nie pamietam tez czy w kadecie byla jakas regulacja linki np. tak jak w kaszlu. jezdzilem kadecikiem i nie pamietam...;)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/11924-hamulec-r%C4%99czny-w-kadecie-i-spalanie/#findComment-253719
Udostępnij na innych stronach

Gość challenger

No właśnie nic nie smierdzi nie ulatnia się samochód kadecik na gazie jest glosniejszy niz na benzynie no ale to normalne uklad chlodzenia w porządku no i właśnie jest tak kwestia że po tej regulacji jezdzil lepiej chodzi mi o sam fakt czy to mozliwe zeby instalacja rozregulowala się w przeciągu 1000 km??(zwłaszcza że parownik jest dobry)?? może ktoś ma jakis inny pomysł nie wiem jakiś filtr gazu czy coś w tym stylu?? co do ręcznego też szukam innej przyczyny niż samoregulatory(rozpieraki) bo jka powiedziałem ich częsć która mogla nawalić (pierścien termiczny) jest niedostępna w handlu. co do regulacji linki to oczywiscie moge ja naciagnać z tym że nie ma oddzielnej regulacji do poszczególnych koł więc naciągając linkę ta różnica w sile hamowania nadal jest obecna

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/11924-hamulec-r%C4%99czny-w-kadecie-i-spalanie/#findComment-253716
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności