Gość kuba26 Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 auto kupiłem niedawno z przebiegiem 88 k km. Niebedac jeszcze uswiadomiony o złożoności elektroniki jaka posiadaja nowsze samochody zbagatelizowalem pewna przyczyne - auto czasami szarpało przy gwaltownym przyspieszaniu. Wreszcie majac 90 k km na liczniku postanowilem odwiedzic warsztat - wymienilem rozrząd oraz wszystkie filtry. Nistety przyczyna nie ustąpiła. Mechanik kazał zrobic 500 km i przyjechac naciagnac pasek. Rano wsiadajac do auta wybił mi check engine przekrecajac na zaplon, pozniej gasł. Mechanik naciagajac pasek poprzez kompa sczytał błąd - pompa skasował go i kazał pojezdzic. Gdy zaczal wymieniac mozliwe ceny naprawy poprostu mnie ścięło 1,5 - 3 tyś zł w zaleznosci co jest walnięte. Co najczęściej siada w silniku isuzu? oraz jakie sa kwoty ewentualnej naprawy pompy. Mechanik wspominal cos rowniez o EDU (nie ECU). Może kupić na stacji jakas domieszke do paliwa czyszczaca ten caly syf? Coraz powazniej rozwazam sprzedaż asterki bo poprostu takie kwoty mnie przerastają (student)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11957-check-engine-pompa-17-dti-isuzu/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arek Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 no niestety to sa realne koszta regeneracji pompy - co w neij dokladnie siadlo najszcescie wyjdzie dopiero w rozbiorce o ile to na pewno jest pompa - ale skoro mechanik tak powiedzial to widac tak bedzie kupujac auto zawsze tzreba sie liczyc z kozstami jego utrzymania ale wierzyc sie nie chce ze u ciebei pompa padla juz po 90tys -jestes pewny co do przebiegu bo jak sie okaze ze auto ma przejechane 290 a nie 90 tys to tez popompie czeka cie turbina (koszt regeneracji podobny) tak wiec jak krucho z kasa to lepiej to sprzedac i kupic cos starszego a mniej skomplikowanego (to tez pisze student -ktory miedzy innymi z tego powodu wybral F z silnikiem ISUZU - bo mimo ze mial bym kasa wylozyc na cos nowszego to potem jak cos padnie...a tak zawzse torche kasy w zapasie jest)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11957-check-engine-pompa-17-dti-isuzu/#findComment-253593 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuba26 Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 auto jest z rocznika 2003. Kupione od niemca. Mam porównanie bo w rodzinie jest astra rowniez z 2003 ten sam silnik tyle ze ma 160k oryginalnego przebiegu. Moja jest lepiej utrzymana. Ma ksiazke serwisowa co potwierdzaloby przebieg - pieczatki roznych zakladów. Ale roznie to z tym bywa...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11957-check-engine-pompa-17-dti-isuzu/#findComment-253586 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arek Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 no i te 160 to juz bardziej realne jest w DE nikt nei kupuje diesla zeby stal w garazu bo ze wzgeldu na ubezpeiczenie i podatki tam takie auto oplaca sie dopiero ludziom co robia po 30-30 tys km rocznie (minimum) tak wiec te 89 u ciebie to dziwnie malo (ale nie mowie ze nie jest to mozliwe - bo jak piszezs jest troche lepiej utrzymana ale to zalezy poporstu kto tym jezdzil i jak dbal)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11957-check-engine-pompa-17-dti-isuzu/#findComment-253583 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuba26 Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Mam prosbe - jakie sa oznaki uszkodzonej pompy paliwa? Oprocz oczywiscie wybicia check'a   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11957-check-engine-pompa-17-dti-isuzu/#findComment-253538 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Witam w isuzu raczej padają sterowniki pompy niż same pompy ja mam nakręcone 200kkm i na razie wszystko ok także wątpie ze padła sama pompa no chyba ze gość jeździł aż do zera paliwa w baku bo w ten sposób można zatrzeć pompę wtryskową koszt naprawy sterownika to około 500 zł   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11957-check-engine-pompa-17-dti-isuzu/#findComment-253233 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.