Skocz do zawartości

Astra H. Co jest objęte gwarancją?

Rekomendowane odpowiedzi

jak kupowales z komisu to umowa kupna-sprzedazy jest podstawa rekojmi

jak masz nowa z salonu to jest na nia przeciez kartwa gwarancyjan i tam jest wszystko opisane

a tak wogoel to napisz o co chodzi moze razem cos uradzimy

https://forum.opel24.com/topic/11964-astra-h-co-jest-obj%C4%99te-gwarancj%C4%85/#findComment-253479

Gość Anonymous

jak kupowales z komisu to umowa kupna-sprzedazy jest podstawa rekojmi

jak masz nowa z salonu to jest na nia przeciez kartwa gwarancyjan i tam jest wszystko opisane

a tak wogoel to napisz o co chodzi moze razem cos uradzimy

Jestem laikiem i się za bardzo nie znam dlatego pytam.

Auto mam sprowadzone z Niemiec. Książka serwisowa po hiszpańsku, także za wiele z niej nie wyczytam.

W Polsce po przeglądzie podbili mi gwarancję. Chodzi mi o to czego mogę wymagać od ASO. Np. miałem problem ze śmierdzącą klimatyzacją, zrobili, ale kazali zapłacić. Teraz czasami słyszę lekkie, głuche stuki przy kręceniu kierownicą. Czy to końcówki drążków? Czy to jest na gwarancji?

W książce serwisowej po polsku, nieoryginalnej od mojego samochodu znalazłem, że gwarancją nie są objęte: opony, amortyzatory, świece, bezpieczniki, żarówki, okładziny cierne, sprzęgło, wycieraczki, paski i łańcuchy napędowe, elementy filtrujące oraz płyny i środki smarujące.

Nie ma nic o klimie. Czy to znaczy, że klimę powinni mi zrobić za darmo? I co z tymi drążkami?

https://forum.opel24.com/topic/11964-astra-h-co-jest-obj%C4%99te-gwarancj%C4%85/#findComment-252770

tak wogole to jaki jest rok prdukcji tego auta

ksiazka po hiszpansku a sprowadzone z DE

nie masz tego auta od nowosci?

to ciezko cos powiedziec bo to zalezy tez od tego w jakim kraju zostalo sprzedane z salonu to gwarancjamoze obejmowac cos innego

oprocz tego sa rozne pakiety gwarancyjen i wzsystko zalezy od tego co kupujacy wtedy se zazyczyl