Gość Anonymous Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 Witam, Mam astre F, silniczek to c18xe 16V, instalacja gazowa to sekwencja BRC. Problem polega na tym, że jak wyłączę auto na gazie to odpalając go musze długo kręcić by zapalił. Nie ma znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny i jak jest temperatura na zewnątrz. Problemu natomiast nie ma jeśli przed zgaszeniem silnika kilometr wcześniej przełączę na benzynę. Wtedy odpala od „kopa”. Co może być powodem takiego zachowania?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12055-utrudnione-odpalania/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 masz uszkodzoną membrane w reduktorze i gaz schodzi przez podciśnienie do kolektora ssącego,kolektor jest wypełniony gazem do tego dawka paliwa do rozruchu i problem z odpaleniem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12055-utrudnione-odpalania/#findComment-252688 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 artek974 krótkie dwa pytanka. Pierwsze to czy da się to to sprawdzić jednoznacznie po wykręceniu czy tylko wymiana mnie ratuje Drugie to czy da się wymienić samą membrame czy cały reduktor ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12055-utrudnione-odpalania/#findComment-252631 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość guma70 Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 Jeśli masz problem tylko z zapalaniem, a nic się nie dzieje podczas jazdy, samochód pali tyle co zwykle, to maże warto poszukać przyczyny gdzie indziej. Wyregulować instalkę, spuścić olej z parownika, świeczki, przewody wymienić. Reduktor sprawdzi najlepiej gazownik. Koszt membram 70-100 zł , nowy siatkowy tomassetto 240-300 zł i nie ma problemów.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12055-utrudnione-odpalania/#findComment-252541 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 żeby to sprawdzić wystarczy odkręcić przewód podciśnienia od reduktora (cienki )na pracującym silniku na gazie odłącz ten przewód , przytkaj palcem wylot z reduktora po tym przewodzie i chwile przytrzymaj potem puść jak zejdzie ciśnienie po odetkaniu to membrana walnięta lub w miejsce odkręconego przewodu możesz nałożyć przewodzik i zanurzyć w pojemniku z wodą oznaką uszkodzenia będzie intensywne bąbelkowanie Po rozebraniu jest już nie do uszczelnienia na starej membranie , można wymienić zestaw naprawczy bez konieczności wymiany reduktora , ale to oceni gazownik po rozebraniu ,bardzo często są głębokie wżery w obudowie co wyklucza go z regeneracji (brak prawidłowej przylgni i brak szczelności)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12055-utrudnione-odpalania/#findComment-252481 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Witam, Podejrzewam podobny problem u siebie w astrze X16SZ. Czasami trudno odpalić, gdy chcę przyspieszyć to auto powoli się zbiera, czasem słychać jakieś dodatkowe wybuchy w wydechu, jakby za bogata mieszanka. Problem jest bardziej zauważalny na benzynie. Czy to może być walnięta membrana czy można podejrzewać coś innego? Pozdrawiam Krzysztof   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12055-utrudnione-odpalania/#findComment-245982 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.