Gość Anonymous Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 ...poprzez zerwany pasek rozrzadu? tak mi sie cos wydaje ze poprzedni wlasciciel do konca mi wszystkiego nie powiedzal o aucie...podejrzenie padlo na krzywe zawory, bo bierze olej a uszczelniacze wymienione, pierscienie tez i brak poprawy...przy wyminaie pierscieni mechanik powiedzial za na jednym tloku byl jakby delikatny slad odbitego zaworu...co wy na to?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12078-jak-sprawdzic-czy-zawory-nie-byly-ruszone/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 Jak coś takiego ten mechanik widział to k...a dlaczego tych zaworów nie sprawdził tylko Ci to z powrotem zmontował Teraz trzeba wszystko demontować od nowa. P.S Rozumiem, że szczelność tłok - cylinder masz dobrą bo nie zawsze wymiana pierścieni pomaga. Najlepiej sprawdź jeszcze kompresję i potwierdź czy to zawory, uszczelnienia czy cylindry.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12078-jak-sprawdzic-czy-zawory-nie-byly-ruszone/#findComment-252559 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 kompresja raczej wporzadku jest, ale i tak sprawdze...pozatym ten olej bierze gora, gdyby bral dolem to robilby sie oblok za autem i to chyba niezly bo bierze tego oleju ok. 0,8l na 300 km...czyli co? zawory mozna sprawdzic tylko zdejmujac glowice?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12078-jak-sprawdzic-czy-zawory-nie-byly-ruszone/#findComment-252549 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 Przy pomiarze kompresji wyjdzie, z drugiej strony silnik by kulał. Olej do komory spalania dostanie się np przez uszczelniacze zaworowe (przy czym raczej nie takie ilości), pierścienie - skrzywienie grzybka tu odpada. A jak oprócz tego z wyciekami?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12078-jak-sprawdzic-czy-zawory-nie-byly-ruszone/#findComment-252514 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miły Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 bo bierze olej a uszczelniacze wymienione, a prowadnice zaworowe były wymieniane, czy tylko same uszczelniacze ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12078-jak-sprawdzic-czy-zawory-nie-byly-ruszone/#findComment-252503 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 same uszczelniacze byly wymieniane bez prowadnic ...co do wyciekow to jest niewielki z okolic miski, ale gdyby tamtedy tyle oleju uciekalo to wszystko byloby upaprane, tak nie jest...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12078-jak-sprawdzic-czy-zawory-nie-byly-ruszone/#findComment-252502 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 taniej by bylo kupic drugi silnik ,szlif tłoki i prowadnice wtedy by chodziło kto naprawia silnik w tych czasach strata czasu i nerwów naciaganie kasy [ Dodano: Wto Lip 29, 2008 15:58 ]   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12078-jak-sprawdzic-czy-zawory-nie-byly-ruszone/#findComment-252500 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 juz nieraz sie zastanawialem nad czyms takim, ale skad mam pewnosci ze nowy/stary silnik nie bedzie sie sypal za jakis czas...ehhh chyba cale auto pojdzie pod mlotek za grosze....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12078-jak-sprawdzic-czy-zawory-nie-byly-ruszone/#findComment-252487 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miły Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 kto naprawia silnik w tych czasach ten kto chce jeszcze tym samochodem pojeździć z kupnem następnego silnika jest ryzyko, że będzie w takim samym stanie albo i gorszym jak obecny chyba, że z auta które jeździ cały czas (anglik) i od sprawdzonego sprzedawcy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12078-jak-sprawdzic-czy-zawory-nie-byly-ruszone/#findComment-252486 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.