Skocz do zawartości

licznik kilometrów przestał się kręcić.


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam

Może ktoś z was miał podobny problem.

Nie chodzi mi licznik kilometrów jesen i drugi.Prętkościomierz i obroty normalnie pracują.

Gdzie można szukać przyczyny.

Pozdrawiam

Daniel

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

przecież auto odebrałeś od mechaniora,, silnik musiał rozebrac do wym uszczelki wiec moze ci tam nagrzebał, jak bym się cofnął do niego i hej!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto wierzy w te przebiegi. I tak z lekkim sumieniem każdemu można 100-150tys. dorzucić. Teraz tylko fabryka nie kręci liczników.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Hej

Jak już zaprowadziłem go do mechanika to nie chodził.

Wszystko ok ale nie wiem ile przejechałem na baku.

Jak sprawdzić ten czujnik ABS.?

Jak wymontować licznuk może ktoś to robił?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

W module ABS zamienić kable. Czujnik z prawego koła podpiąć pod lewe i na odwrót. Jak licznik zacznie się kręcić to na 100% jest walnięty czujnik ABS w lewym kole. Aby to naprawić trzeba wymienić czujnik z piastą koła. Bo tak jest to zaprojektowane. Koszt piasty z czujnikiem około 800zł.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

W module ABS zamienić kable. Czujnik z prawego koła podpiąć pod lewe i na odwrót. Jak licznik zacznie się kręcić to na 100% jest walnięty czujnik ABS w lewym kole. Aby to naprawić trzeba wymienić czujnik z piastą koła. Bo tak jest to zaprojektowane. Koszt piasty z czujnikiem około 800zł.

 

Myślę, że to nie jest to, bo prędkościomierz by nie działał, a tu działa.

Jeśli chodzi o wymianę piasty, ja kupiłem od Pontiaca Montany za 400 zł. Działa bez zarzutu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

witam ja miałem podobny problem ale okazało się że to kabelki które dochodzą do czujnika w lewym przednim kole nie łączyły tj. jeden był urwany wię zlutowałem je i zadziałało

tylko teraz mam problem

czy można w domowych warunkach skasować bład abs bo kontrolka się świeci

proszę o porade

pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

witam ja miałem podobny problem ale okazało się że to kabelki które dochodzą do czujnika w lewym przednim kole nie łączyły tj. jeden był urwany wię zlutowałem je i zadziałało

tylko teraz mam problem

czy można w domowych warunkach skasować bład abs bo kontrolka się świeci

proszę o porade

pozdrawiam

 

Jeśli ci się dalej świeci kontrolka, to musisz mieć problem z jeszcze innym sensorem. Autodiagnostyka tego ABSu działa tak, że jak błąd staje się nieaktywny, to lampka gaśnie. Może być też tak, że jakość sygnału z tego sensora co naprawiłeś jest mimo wszystko zła przy niskich prędkościach. U mnie było tak, że lampka świeciła się cały czas a prędkość na od czasu do czasu znikała. Jak wymieniłem piastę, lampka sama zgasła, ABS działa i skończyły się problemy z prędkościomierzem. Nie musiałem kasować błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności