Gość brzoza Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 uzytkownikow to chyba bardzo to nie przeszkadza ze byl myty. laczek, jeszcze jak przeszkadza!! To tak jakbyś mial mokro w łóżku !! A musiał spac!! to jest elektronika!1 Zmieniają sie rezytstęcje opory iiitp. A Ecu czyta [sterownik silnika] i wywala blędy! Ale tak jak tu kol.tasioo, ci podpowiada myjąc moze pospadały przewody itp. Jak myli karcherem to na bank! tak się stalo!! Zobacz na alternatorze czy ci tam nie spadł ten przewód bo w Isuzu pompa WACU znajduje sie na nim !   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12157-astra-g-17-ytd-isuzu-2000r-kontrolka-elektronicznego-uk%C5%82adu/page/2/#findComment-251457 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Wlasnie sprawdzilem przewody (tyle ile moglem) i wszystko jest na miejscu a intercooler byl wymienianyale dla pewnosci rowniez sprawdzilem i jak na moje oko jest czysty a do tego nie mialem problemow z dymieniem wiec pozostaje mi jeszcze sprawdzenie pozostalych elektrozaworow oraz swiec   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12157-astra-g-17-ytd-isuzu-2000r-kontrolka-elektronicznego-uk%C5%82adu/page/2/#findComment-251417 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tasioo Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 A tak na marginesie czy moga te bledy wyskakiwac po myciu silnika? W dieslu w odróznieniu od benzynowego po myciu nic sie nie powinno stać, nawet pomimo tego, że jest on tu sterowany elektronicznie. Swoja drogą po co myć ten silnik, ja mam 150kkm i jest tylko zakurzony, nie ma żadnych wycieków (no moze przy misce olejowej bo jest ona klejona na silikon ale to tylko przy jednej śrubie). Żeby sprawdzić ten drugi zawór (sterujący turbiną) trzeba wjechać na kanał. a do tego nie mialem problemow z dymieniemCo do intercoolera to powoduje on kopcenie jak już jest naprawdę zasyfiony, u ciebie może być częsciowo niedrożny. A co do tego czujnika położenia wału to sprawdź jeszcze przed wymianą: -jego oporność, powinno być coś pomiędzy 800-1100 omów -i czy na luzie przy dodawaniu gazu silnik ci nie klekocze bardziej niż kiedyś pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12157-astra-g-17-ytd-isuzu-2000r-kontrolka-elektronicznego-uk%C5%82adu/page/2/#findComment-251384 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 W dieslu w odróznieniu od benzynowego po myciu nic sie nie powinno stać, nawet pomimo tego, że jest on tu sterowany elektronicznie. Swoja drogą po co myć ten silnik, ja mam 150kkm i jest tylko zakurzony, nie ma żadnych wycieków (no moze przy misce olejowej bo jest ona klejona na silikon ale to tylko przy jednej śrubie). Ja silnika nie mylem zostal on umyty przez poprzedniego wlasciciela tzn dal do mycia w zakladzie ale przejechalem ok 2000 km i jest suchutki wiec chyba nie myl dlatego ze jakies plyny ciekly:) -i czy na luzie przy dodawaniu gazu silnik ci nie klekocze bardziej niż kiedyś Nie wiem poniewaz mam go dopiero od 3 tygodni ale wydaje mi sie ze bardzo nie klekocze nawet bym napisal ze bardzo ladnie "klekocze" tylko gdy na postoju na luzie wciskam samo sprzeglo to jest troszke glosniejszy.Na kanal ciezko mi bedzie wjechac bo w poblizu nie znam nikogo kto by mial kanal wiec bede musial podniesc i sie wcisnac pod niego:) Chociaz mam juz to opanowane poniewaz tak wszystko robilem przy poprzednim aucie:) Ale tak poza tym to jesli bede jezdzil autem gdy beda caly czas te usterki to nie powinno sie nic stac?? Ach i nie pamietam czy juz pisalem ale co do swiec to niby wykazalo blad ale z odpalaniem nie mam zadnego problemu czy jest zinmy czy cieply silnik.Wiec coz innego moze byc nie tak?? Dzieki i pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12157-astra-g-17-ytd-isuzu-2000r-kontrolka-elektronicznego-uk%C5%82adu/page/2/#findComment-251191 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tasioo Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Ach i nie pamietam czy juz pisalem ale co do swiec to niby wykazalo blad ale z odpalaniem nie mam zadnego problemu czy jest zinmy czy cieply silnik.Wiec coz innego moze byc nie tak??Jeśli chodzi o świece to w przypadku gdy któraś(eś) jest zła to problemy zaczną się dopiero jak temperatura spadnie w okolice zera. Mój wujek miał tak samo w Renault Kango, jeździł z uszkodzonym świecami a gdy zrobiło się zimno kompletnie nie chciał odpalić. Ale tak poza tym to jesli bede jezdzil autem gdy beda caly czas te usterki to nie powinno sie nic stac??To tak nie działa, jeśli powiem Ci że możesz jeździć to bedziesz jęździł?, zwykle jest tak, że w przypadku zwlekania z naprawą można się władować w poważniejsze naprawy(czyt. wieksze koszty). Ale tu chyba rzeczywiście trzeba poczekać na jakieś dodatkowe objawy żeby konkretnie zlokalizować awarie. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12157-astra-g-17-ytd-isuzu-2000r-kontrolka-elektronicznego-uk%C5%82adu/page/2/#findComment-251046 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Kurcze to juz sam nie wiem co mam robic w weekend pewnie wczolgam sie pod auto bede szukal przy 2 elektrozaworze a w nastepnym tygodniu pojade do mechanika i zobaczymy co mi powiedza.Wielkie dzieki tasioo Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12157-astra-g-17-ytd-isuzu-2000r-kontrolka-elektronicznego-uk%C5%82adu/page/2/#findComment-251027 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tasioo Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Kurcze to juz sam nie wiem co mam robic w weekend pewnie wczolgam sie pod auto bede szukal przy 2 elektrozaworze a w nastepnym tygodniu pojade do mechanika i zobaczymy co mi powiedza.Wielkie dzieki tasioo Pozdrawiam Nie ma problemu Te silnik są dużo bardziej niezawodne niż każde diesle opla ale tez nie są pozbawione wad, trzeba się liczyć z uszkodzeniami przepływki,czujnika położenia wału czy nawet czasami sterownika pompy. Dodatkowo często trzeba udrażniać intercooler a nawet czasami przewody przy pompie wacu ale to w zasadzie tyle , może to dużo może nie ale i tak zwykle zdarza sie tylko jedna z tych awarii przez całe użytkowanie auta (mam porównanie bo w firmie takimi jeżdżą >200kkm). Dodam jeszcze jedną rzecz, jak Zobaczysz plamki oleju w zbiorniczku wyrównawczym to NIE wymieniaj uszczelki pod głowicą bo to objaw puszczającej chłodniczki oleju. Nawet tej chłodniczki nie trzeba wymieniać, mój znajomy w firmie jeździ juz tak 50kkm. Olej ma większe cisnienie niż płyn chłodniczy dlatego płyn nie ma możliwości przedostania się do oleju, dodatkowo ten olej przedostaje sie w bardzo małych ilosciach tak, że na 15kkm nie trzeba dolewać oleju. Ok to wszystko, Napisz jak już wszystko bedzie OK. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12157-astra-g-17-ytd-isuzu-2000r-kontrolka-elektronicznego-uk%C5%82adu/page/2/#findComment-250979 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.