Skocz do zawartości

Pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Mam dużu problem, mianowicie jechalem autostrada swoim oplem vectrą 1,8 16v 2000r, i nagle zgasł mi silnik zjechalem na pobocze i neistety nie odpalilem go juz wogole jak przekręcałem kluczyk zeby go odpalic to cos mi "krecilo" pod maska ale nie bylo to kręcenie jak by chciał odpalic tylko takie ciche kręcenie. co to moze byc za awaria?? czy tak sie objawia awaria paska rozrządu czy cos w tym stylu. pytam sie poniewaz obecnie jestem w anglii i nie wiem czy warto ciagnac auto na lawecie do mechanika czy poprostu je ze złomowac. prosze o odpowiedz. dzieki

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12180-pomoc/
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam :) Z tego co piszesz to mi wygląda na pęknięty pasek rozrządu żeby to sprawdziić najprościej odkręć korek wlewu oleju i patrz czy wałek roz. się kręci przy próbie rozruchu . Koszt naprawy do 1500zł

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12180-pomoc/#findComment-251609
Udostępnij na innych stronach

ale naprawa u kowala ?

 

regeneracja głowicy min 700zł - nie wyobrażam sobie nie splanowania głowicy, sprawdzenie ciśnieniowo, wymiany prowadnic zaworowych, uszczelniaczy zaworowych, wymiana podgiętych zaworów, docieranie tych dobrych.

 

do tego kpl. uszczelek - i nie tych najtańszych co po roku cienie jak ze świni.

czyli uszczelniacz wału, uszczelniacze wałków rozrządu, uszczelka głowicy, uszczelka pokrywy zaworów, uszczelki kolektorów ssącego i wydechowego, uszczelka miski olejowej, pompy oleju.

 

sprawdzenie w zakładzie szlifierskim tłoków z korbowodami czy są proste, panewek i wału.

na 90% trzeba będzie wymienić pierścienie, a może już nadszedł czas na szlif i nowe tłoki.

 

do tego robocizna :)

 

dlatego nie chciałbym wkładać silnika zrobionego Twoim sposobem - czyli byle złożyć, bez zachowania jakichkolwiek zasad mechaniki ???

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12180-pomoc/#findComment-251562
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam - wygląda na pasek (długo jeździłeś ? od zakupu Opla na starym pasku ?). Ja po zakupie od razu zmieniłem pasek, napinacze, pompe wody i świece tak dla świętego spokuju).

Mechanik z którym byłem kupować samochód od razu powiedział że to pierwsze co powinno się zrobić po zakupie autka używanego. Teraz to zapłacisz za naprawę dużo. Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12180-pomoc/#findComment-251341
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności