Skocz do zawartości

błąd P1220 uszkodzony zawór wtryskowy


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Na początek witam wszystkich ;] Mam problem z moja astra g 2.0dti 101km. mianowicie pali mi sie check, silnik nie ma mocy, chodzi duzo glosniej jak wczesniej i wskazowka obrotow zatrzymuje sie kawalek za 3tys. w serwisie opla na techu wykazalo: P1220-wadliwe dzialanie ukladu krytycznego. uszk. zawor wtryskowy prowadnicy poprzecznej lub dysze wtryskowe. no i juz wysylaja mnie do serwisu boscha na regeneracje :-) czy to juz pewne? mial ktos podobny objaw??moze obejdzie sie bez regeneracji? pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam niestety muszę cię zmartwić miałem taką samą sytuacje i pewnego dnia samochód zgasł podczas jazdy i już nie chciał odpalić. Regeneracja pompy kosztowała mnie 2500 tyś.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mariusz_760301

Zatarty nastawnik kąta wtrysku pompy. :mrgreen:

 

Czy ostatnio wymieniałeś może filtr paliwa lub robiłeś coś z układem paliwowym?

Czy filtr paliwa nie jest zanieczyszczony? - teoretycznie może tak być, że podciśnienie wewnątrz pompy utrudnia przesuw tego zaworu (bo jest on wspomagany niskim ciśnieniem paliwa wewnątrz pompy) i stąd ten błąd.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek witam wszystkich :D Mam problem z moja astra g 2.0dti 101km. mianowicie pali mi sie check, silnik nie ma mocy, chodzi duzo glosniej jak wczesniej i wskazowka obrotow zatrzymuje sie kawalek za 3tys. w serwisie opla na techu wykazalo: P1220-wadliwe dzialanie ukladu krytycznego. uszk. zawor wtryskowy prowadnicy poprzecznej lub dysze wtryskowe. no i juz wysylaja mnie do serwisu boscha na regeneracje :mrgreen: czy to juz pewne? mial ktos podobny objaw??moze obejdzie sie bez regeneracji? pozdrawiam

z opisu wynika ze zatarł sie w pompce wtryskowej reg. kąta wyprzedzenia wtrysku. oczywiście moim zdaniem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie bylo robione do tej pory z asterka..jakis spec od pompy wlasnie powiedzial ze zaciera sie zawor w pompie i kazal dolac mixolu zeby bylo lepsze smarowanie i moze ten zawor pusci..no ale niestety.chyba czeka mnie regeneracja lub kupno uzywki :P niespodziewalem sie ze takie koszty mnie beda czekac przy oplu..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mariusz_760301

Jeśli już to oddaj do regeneracji - z używkami różnie bywa :P

Dobra firma to Bosch serwice

 

P.S Przy okazji polecam sprawdzenie szczelności układu paliwowego oraz trawersów (tzw puszczanie oleju do paliwa) - powodujące mechaniczne uszkadzanie w/w pomp

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz miec uszkodzony wtrysk sterujący to jest ten z kablem ja mialem tak u siebie mozesz go sprawdzic w prosty sposób wez miernik i jak ci sie coś pojawi to jest dobry a jak nie ty cewka we wtrysku sie spalila

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności