Gość Anonymous Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Witam, wiem że już było dużo o tym, ale nigdzie nie znalazłem porady wydobyć alternator. Mam astrę G 2.0 DI_16v. Strasznie tam ciasno, w książce "sam naprawiam" pokazane są 2 śruby, wygląda bezproblemowo, ale ... no właśnie, w praktyce mam jakiś plastik. nie da sie praktycznie tam dojść ani z góry ani dołu.Może ktoś sam to już robił i podzieli sie "techniką" jak samemu wyciągnąć alternator. Jakie klucze,śruby, itd. Z góry dzięki [ Dodano: Pią Sie 08, 2008 16:48 ] JEszcze jedno pytanie, udało się zdjać alternator, padł regulator napięcia i spalona była jedna dioda, wsadziłem inny, auto po zapaleniu chodziło normalnie, ale po ponownym rozruchu znowu ozkana że alternator nie ładuje, teraz pytanie czy drugi alternator też padł, była to używka ze szrotu, czy jest może coś co robi zwarcie i pali alternatory ? jeśli ktoś siez czymś podobnym spotkał to będę wdzięczny za jakiekolwiek sugestie. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12308-jeszcze-o-alternatorze/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Jak pada alternator to wyładowuje się także akumulator dodatkowo świece żarowe pobierają prąd klima itp. Mi też padł kiedyś alternator to przy zakupie nowego mostka diodowego sprzedawca dał mi radę taką aby przed podłączeniem alternatora najpierw naładować dobrze akumulator bo inaczej spali się znowu bo cały prąd będzie czerpać z alternatora zamiast z akumulatora   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12308-jeszcze-o-alternatorze/#findComment-250427 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.