Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Zdiagnozowałem w końcu abs jak mi kolega GrzECHO doradził. I dzięki Ci serdeczne za to. Gdybyś był bliżej to był browar :mrgreen:) I wyszły mi 2 błędy:Zawór elektromagnetyczny tylnego obwodu hamulca - uszkodzenie zaworu . I drugi:Przekaźnik zaworu - napięcie zasilania<5V w czasie>20ms. Mam zatem jeszcze malutką prośbę: czy da się coś z tym zrobić domowym sposobem? POZDRAWIAM WSZYSTKICH SERDECZNIE!!!

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12327-zaw%C3%B3r-elektromagnetyczn-tylnego-obwodu-hamulca-co-to-znaczy/
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Mam pytanie jak w temacie:Gdzie jest zawór elektromagnetyczny tylnego obwodu hamulcaw astrze f? Dziękuję z góry za wszelkie podpowiedzi.

 

Zawór znajduje się w pompie ABS.

A przekaźnik jest pod plastikową pokrywą (trzeba odkręcić 1 wkręt) zaraz obok pompy oraz prostokątnego 15-pinowego złącza.

 

Gość Anonymous

Jeśli dobrze trafiłem...to są tam 2 przekaźniki(identyczne). Który jest od tylnego obwodu? I jak je wyjąć, bo są albo dość mocno osadzone albo są jakoś zabiezpieczone od dołu i nie da się ich tak po prostu wyciągnąć do góry. Co ciekawe, poruszałem obydwoma...i kontrolka zgasła i abs włączył się :D Tylko szkoda, że po kilku minutach znowu się zburaczył :mrgreen: Czy ktoś mógłby mi coś poradzić? Nie chcę od razu jechać do mechanika po przy tych błędach zaraz od razu wymyśli, żeby całą pompę abs zmieniać :D Z góry dziękuję.

 

Przekaźniki wyjmiesz jak masz ABS tego typu:

Dołączona grafika

W innych się nie da.

Psiknij je na początek czymś do styków, poruszaj, może po prostu zaśniedziały ?

 

Gość Anonymous

Te przekaźniki wysuwają się trochę, ale coś jakby je trzymało.Tyle co zdążyłem podpatrzeć, to są tam jakiieś blaszki, które wysuwają się do góry razem z przekaźnikiem. Czy można do nich jakoś dojść od spodu? Dodam, że abs wygląda na taki sam jak na tym foto wyżej. A co mam zrobić, jesli jednak te przekaźniki nie będą się wyjmowały? Czy jest do wymiany cała pompa abs?? Dzięki za podpowiedzi :mrgreen:

 

Odkręć jeszcze wkręty znajdujące się na obrzeżach, wtedy będziesz miał może dojście od spodu.

 

Jakby co to sterownik jest w komplecie z pompą ale możesz spróbować wymienić tylko sam sterownik - odpadnie odpowietrzanie układu hamulcowego..

Cały komplet nie jest przesadnie drogi więc nie musisz się przerażać.

http://moto.allegro.pl/item412317845_opel_astra_i_vektra_pompa_abs_orginalna_stan_bdb.html

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności