Skocz do zawartości

Uszczelnienia w ukladzie paliwowym ON


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Od dluszego czasu sledze wypowiedzi na temat zapowietrzania sie ukladu paliwowego dizla

w Astrze Ja mam ten sam problem od dluzszego czasu w mojej Astrze 2.0 DTL Problem powstal w zeszlym roku w zime i caly czas ciagnie sie do dzis Auto po przejsciach w warsztatach i klotniach z mechanikami zostalem posadzony nawet ze to moja wina bo tankuje auto z lewego zrodla i do tego stopnia ze sam nie wiem co biore bo ropa jest jak po umyciu silnika czrna auto stalo ponad 4miesiace nic nie zrobili az sam sie wziolem za robote

teraz rozumiem ze wina za brudna rope ponosi uszczelniacz na wtryskach wszystkich czterech

Ciekawy jestem czy mozna kupic uklad naprawczy lub uszczelek gumowych do wtryskiwaczy

i calego ukladu paliwowego mam na mysli filtr lub same uszczelnienia w nim i przewodow doprowaqdzajcych

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12345-uszczelnienia-w-ukladzie-paliwowym-on/
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy jestem czy mozna kupic uklad naprawczy lub uszczelek gumowych do wtryskiwaczy

i calego ukladu paliwowego mam na mysli filtr lub same uszczelnienia w nim i przewodow doprowaqdzajcych

astrix2, Tak zerknąłem na twoje tematy i doszedłem do wniosku ze w ogóle nie czytasz!! Juz wielokrotnie pisałem więc powtórzę to ostatni raz!! Dostaje ci sie olej z silnika poprzez uszczelnienia wtrysków do baku! . Objawy to tak jak piszesz! Ciagle zapowietrzanie ! A w następstwie tego będzie uszkodzenie pompy! Ponadto zauważyłem ze korzystasz z psełdo mechaników! Którzy nie mają o tym pojęcia!! I podejrzewają cię o tankowanie z niewiadomego źródła! bo olej według nich jest zabrudzony! Tylko ze nie wiedzą dlaczego i skąd . Ponadto Same części zamienne ! Czyli uszczelnienia ! ,podkladki miedziane , waż przelewów i trójniki! pasta do uszczelnień to koszt w granicach 300zl. Jedna uszczelka na klawiaturę to56zl. I juz na koniec ! Musisz porównać siły i wiedzę na zamiary!! Jest to pracochłonne i wymaga staranności i dokładności wykonania! odpowiednich narzędzi! np. klucza dynamometrycznego ! Ijuż o czysto technicznej wizji! Należy odkręcać i dzwigać wałek rozrządu! pompę vacu. A na samym końcu odpowiednio i należycie odpowietrzyć! Ale te tematy sa gdzie i jak! i czym! Więc zostało tylko czytać! :mrgreen:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12345-uszczelnienia-w-ukladzie-paliwowym-on/#findComment-250397
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Czytam i to duzo na ten temat i w dodatku twoje wykladnie ale nie wszystko idzie w parze z tym co pisza wszyscy na ten temat W styczniu juz mielismy kontakt my razem, to jest to autko ktore stalo za granica i mialem z nim problem teraz juz mam je w domu , i to w dodatku sam dalem rade zrobic na parkingu bez pseudo mechanikow i kanalu co innym byl

konieczny .Ale zrobione nie na 100% Co do rady odpowietrzania za zadne skarby nieda sie

pociagnac ON z powrotu pociagnie tylko tyle co w filtrze i koniec i robi sie podcisnienie w filtrze do tego potrzeba cisnienia do baku albo podcisnienia na powrocie ale poki co zadna

pompka nawet mechaniczna nie mozna nic zrobic od wtryskow do filtra wszystko wymienione

ale caly czas chodzi mi po glowie to podcisnienie w filtrze

 

[ Dodano: Sob Sie 09, 2008 20:51 ]

można kupić ale tylko w serwisie koszt około 200zł + koszt robocizny Sam raczej nie zrobisz trzeba zdjąc wałek rozrządu :mrgreen:

Juz to przerabialem co dam a co nie dam rady zrobic juz slyszalem ze sam nie wymienie

pompy wtryskowej w dodatku bez garazu , dalem rade i to na parkingu

I jak slysze nie dasz rady to mnie czesie co do oringow na wtryski juz zalatwilem

i tez sam wymienilem koszt 6,50 zl

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12345-uszczelnienia-w-ukladzie-paliwowym-on/#findComment-250273
Udostępnij na innych stronach

kolego jakie oringi po 6.50 chyba nie myślimy o tym samymbrzoza, dobrze Ci napisał ceny kompletnego uszczelnienia układu paliwowego ale skoro Wiesz lepiej to naprawiaj i nie czytaj forum :mrgreen:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12345-uszczelnienia-w-ukladzie-paliwowym-on/#findComment-250259
Udostępnij na innych stronach

mech124

sam piszesz we wczesniejszym poscie . I wynika z niego ze uszczelnienia wtryskow kosztuja

200 zl to albo sam pisz dokladniej co ile i za co albo ni odpowiadaj

i jak juz to forum jest ogolne a jak uwazasz ze tylko dla fachowcow to przepraszam ale my

wspolnego jezyka nie znajdziemy

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12345-uszczelnienia-w-ukladzie-paliwowym-on/#findComment-250241
Udostępnij na innych stronach

ON z powrotu pociagnie tylko tyle co w filtrze i koniec i robi sie podcisnienie w filtrze do tego potrzeba cisnienia do baku albo podcisnienia na powrocie ale poki co zadna

tez sam wymienilem koszt 6,50 zl

astrix2, Bądź tak łaskaw!i zrób jedno zdjęcie tego uszczelnienia! za 6,50! Zrób to dla mnie!

Powinny wyglądac tak!! I nie inaczej! http://img361.imageshack.us/my.php?image=uszkodzonetrawersyfr5.jpg A koszt tej jednej szt. to 30-36zł. A potrzebne nam sa 4szt. i wiele innych uszczelnień! i uszczelek!

A wracając do problemów z odpowietrzaniem! To podejrzewam smoka w zbiorniku!! i dlatego musisz go wyczyścic! Lub co najmniej odpowietrzać na odkręconym! zbiorniku! .Lecz tu zastosuj inną metodę! A mianowicie ! zaopatrz sie w strzykawkę! taką większą i kawałek przewodu przelewowego . Następnie zdejmujesz wężyk z pierwszego trójnika i go zaslepiasz! możesz to zrobić śrubką lub zawiązać. .Następnie zakładasz na trójnik ten kawałek przygotowanego wężyka na ten wcześniej zdjęty z niego przelew! Przekręcasz kluczyk w stacyjce! i wyciągasz z niego paliwo zlewając go do pojemnika! Za każdym wyjęciem strzykawki zaciskasz palcami aby nie dostawało sie powietrze do wężyka! Jężeli posiadasz pompkę transferowa z zaworkiem zwrotnym to nie ma potrzeby zaciskania tylko pompujesz paliwko i juz. Gdy juz nie będzie powietrza! w zaciąganym paliwie! Nie wyjmując strzykawki zawiązujesz ten przewód aby paliwo nie wyciekło! I teraz ostatnia faza! Ten wcześniej zawiązany [zaślepiony ] przewód wkładasz do słoika z paliwem! oczywiście rozwiązany! :) i odpowietrzasz w prawidlowym miejscu! Czyli ! kolo filtra! na tym przewodzie powrotu! Oczywiście zerkając aby w słoiku było paliwo bo może wyssać. Gdy juz stwierdzimy z jest ok! Nie wyjmujemy tego ze słoika Ani nie ruszamy tego na trójniku! Podejmujemy próbę odpalenia!silnika! Następuje to w najgorszym przypadku! za trzecim razem! Ale jak się to zrobi starannie to juz za pierwszym zaczyna chwytac! Jak odpali to gasimy go po 5-8 sek. Zaciskamy ten przewód który był w słoiku! I podmieniamy na ten trójnik! Lub jeżeli mamy tej samej długości zawiązany na trójniku! to jego wpinamy na przewód zasilania .[Czyli ten na pompie! ] Ale rozwiązujemy go dopiero po założeniu! Bo inaczej wyleci paliwo! i nasza praca spali na panewce :) ZROZUMIANE!! Pa! :)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12345-uszczelnienia-w-ukladzie-paliwowym-on/#findComment-250236
Udostępnij na innych stronach

Witam z powrotem

 

Moja ostatnia odpowiedz byla do mecha 124 to on pisze o cenach ale dobrze ze ty dajesz swoje 3grosze bo wiadomo o co chodzi Ja po wyjeciu wtryskiwaczy zalozylem tak jak bylo

poprzednio tylko oringi ! BO TAK BYLO i nic wiecej teraz widze ze ktos poprzednio juz majstrowal w motorze i zrobil ten sam blad co ja traz lub tez jest fabrycznie inne rozwiazanie

na wtryskiwaczu tylko miejsce na oring w co watpie i znow mam oczym myslec dlatego

ze wtryski siedza zalozone

natomiast to co ty pozujesz na zdjeciu ja pierwszy raz widze !

 

Dlatego zbyteczne jest robienie zdjecia sory ale ty przynajmniej potrafisz pokazac o co chodzi

Ja czytam wszystko ale czasami w wyszukiwarce nie pokazuje konkretow z tad nie wiedza

Co do odpowietrzania

Probowlem roznosci zamiast szczykawki uzywam pompki do pompowania pilek w odwrotnym dzialaniu pewnie wiesz o co chodzi maly skutek potrzebna byla moc podcisnienia Pomyslalem jezeli nie z tej strony to wtlocze do ciebie i tak uzylem

kompresora przez napelnianie zbiornika i upuszcznie na wtryskach i przewodzie powrotnym

I to zadzialalo przez pare dni potem po pierszym starcie silnika odpalil na kilka sekund i zgasl motor i koniec jazdy

ale dalem mu jeszcze paliwo prosto z banki z za filtrem odpalil przepiolem po kilku minutach przewody i zaciagnol ze zbiornika tak zrobilem 600 km na jednym odpaleniu

Teraz jest juz w domu prubowalem zrobic to samo i dzialalo do momentu wylaczenia i odczekania kikunastu minut i to juz

Probowalem ciagnac z powrotu za pomoca kompresora z lodowki ale maly skutek po poluzowaniu spustu po filtrem slysze jak zasysa powietrze

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12345-uszczelnienia-w-ukladzie-paliwowym-on/#findComment-250208
Udostępnij na innych stronach

filtrem slysze jak zasysa powietrze

Ten dekiel na filtrze kupuje sie cały! Razem z plastikowymi zabezpieczeniami,. Koszt 190zl.. Na przewodach wchodzących do filtra są również typu oring. i te możesz pokusić sie dopasować! Bo są w sklepach np. do Tira . Ale tych plastików nie dostaniesz nigdzie Poza szrotem! Ale w to wątpię! Jezeli chodzi o te uszczelnienia! na wtryskiwaczu! to nigdy nie było w tych silniku innych! A gumowy oring też tam sie znajduje Konkretnie pod tym trawersem! [czyli łącznikiem] Więc widocznie wymieniasz tylko ten oring .A nie wyjmujesz trawersa którego należy odkrecić i wyciągnąć w stronę zdemontowanego kolektora! . I na końcówce wtryskiwacza miedziana podkładka .Ale aby wymienić ten uszczelniacz to musimy dźwigać wałek . A miedzianą to go musimy całkiem zdemontować bo inaczej nie wyciągniemy wtryskiwacza!. Czyli odkręcić ten trawers- Czy inaczej jarzmo! przykręcone śrubą do głowicy! Tu masz dokładny schemat! i inaczej być nie może ! http://img108.imageshack.us/my.php?image=przekrojglowicywx4.jpg

http://img108.imageshack.us/my.php?image=18082007005vl1.jpg

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12345-uszczelnienia-w-ukladzie-paliwowym-on/#findComment-250193
Udostępnij na innych stronach

brzoza, daj Sobie spokój ,astrix2, wie lepiej jak to zrobic :)

 

[ Dodano: Nie Sie 10, 2008 12:24 ]

a co do mechaników , jestem nim i co z tego i tak wszystkiego nie wiem , jest tyle samochodów i każdy ma inną budowę

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12345-uszczelnienia-w-ukladzie-paliwowym-on/#findComment-250191
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności