Gość Anonymous Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Od dluszego czasu sledze wypowiedzi na temat zapowietrzania sie ukladu paliwowego dizla w Astrze Ja mam ten sam problem od dluzszego czasu w mojej Astrze 2.0 DTL Problem powstal w zeszlym roku w zime i caly czas ciagnie sie do dzis Auto po przejsciach w warsztatach i klotniach z mechanikami zostalem posadzony nawet ze to moja wina bo tankuje auto z lewego zrodla i do tego stopnia ze sam nie wiem co biore bo ropa jest jak po umyciu silnika czrna auto stalo ponad 4miesiace nic nie zrobili az sam sie wziolem za robote teraz rozumiem ze wina za brudna rope ponosi uszczelniacz na wtryskach wszystkich czterech Ciekawy jestem czy mozna kupic uklad naprawczy lub uszczelek gumowych do wtryskiwaczy i calego ukladu paliwowego mam na mysli filtr lub same uszczelnienia w nim i przewodow doprowaqdzajcych   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12345-uszczelnienia-w-ukladzie-paliwowym-on/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mech124 Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 można kupić ale tylko w serwisie koszt około 200zł + koszt robocizny Sam raczej nie zrobisz trzeba zdjąc wałek rozrządu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12345-uszczelnienia-w-ukladzie-paliwowym-on/#findComment-250399 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Ciekawy jestem czy mozna kupic uklad naprawczy lub uszczelek gumowych do wtryskiwaczy i calego ukladu paliwowego mam na mysli filtr lub same uszczelnienia w nim i przewodow doprowaqdzajcych astrix2, Tak zerknąłem na twoje tematy i doszedłem do wniosku ze w ogóle nie czytasz!! Juz wielokrotnie pisałem więc powtórzę to ostatni raz!! Dostaje ci sie olej z silnika poprzez uszczelnienia wtrysków do baku! . Objawy to tak jak piszesz! Ciagle zapowietrzanie ! A w następstwie tego będzie uszkodzenie pompy! Ponadto zauważyłem ze korzystasz z psełdo mechaników! Którzy nie mają o tym pojęcia!! I podejrzewają cię o tankowanie z niewiadomego źródła! bo olej według nich jest zabrudzony! Tylko ze nie wiedzą dlaczego i skąd . Ponadto Same części zamienne ! Czyli uszczelnienia ! ,podkladki miedziane , waż przelewów i trójniki! pasta do uszczelnień to koszt w granicach 300zl. Jedna uszczelka na klawiaturę to56zl. I juz na koniec ! Musisz porównać siły i wiedzę na zamiary!! Jest to pracochłonne i wymaga staranności i dokładności wykonania! odpowiednich narzędzi! np. klucza dynamometrycznego ! Ijuż o czysto technicznej wizji! Należy odkręcać i dzwigać wałek rozrządu! pompę vacu. A na samym końcu odpowiednio i należycie odpowietrzyć! Ale te tematy sa gdzie i jak! i czym! Więc zostało tylko czytać!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12345-uszczelnienia-w-ukladzie-paliwowym-on/#findComment-250397 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Czytam i to duzo na ten temat i w dodatku twoje wykladnie ale nie wszystko idzie w parze z tym co pisza wszyscy na ten temat W styczniu juz mielismy kontakt my razem, to jest to autko ktore stalo za granica i mialem z nim problem teraz juz mam je w domu , i to w dodatku sam dalem rade zrobic na parkingu bez pseudo mechanikow i kanalu co innym byl konieczny .Ale zrobione nie na 100% Co do rady odpowietrzania za zadne skarby nieda sie pociagnac ON z powrotu pociagnie tylko tyle co w filtrze i koniec i robi sie podcisnienie w filtrze do tego potrzeba cisnienia do baku albo podcisnienia na powrocie ale poki co zadna pompka nawet mechaniczna nie mozna nic zrobic od wtryskow do filtra wszystko wymienione ale caly czas chodzi mi po glowie to podcisnienie w filtrze [ Dodano: Sob Sie 09, 2008 20:51 ] można kupić ale tylko w serwisie koszt około 200zł + koszt robocizny Sam raczej nie zrobisz trzeba zdjąc wałek rozrządu Juz to przerabialem co dam a co nie dam rady zrobic juz slyszalem ze sam nie wymienie pompy wtryskowej w dodatku bez garazu , dalem rade i to na parkingu I jak slysze nie dasz rady to mnie czesie co do oringow na wtryski juz zalatwilem i tez sam wymienilem koszt 6,50 zl   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12345-uszczelnienia-w-ukladzie-paliwowym-on/#findComment-250273 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mech124 Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 kolego jakie oringi po 6.50 chyba nie myślimy o tym samymbrzoza, dobrze Ci napisał ceny kompletnego uszczelnienia układu paliwowego ale skoro Wiesz lepiej to naprawiaj i nie czytaj forum   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12345-uszczelnienia-w-ukladzie-paliwowym-on/#findComment-250259 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 mech124 sam piszesz we wczesniejszym poscie . I wynika z niego ze uszczelnienia wtryskow kosztuja 200 zl to albo sam pisz dokladniej co ile i za co albo ni odpowiadaj i jak juz to forum jest ogolne a jak uwazasz ze tylko dla fachowcow to przepraszam ale my wspolnego jezyka nie znajdziemy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12345-uszczelnienia-w-ukladzie-paliwowym-on/#findComment-250241 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 ON z powrotu pociagnie tylko tyle co w filtrze i koniec i robi sie podcisnienie w filtrze do tego potrzeba cisnienia do baku albo podcisnienia na powrocie ale poki co zadna tez sam wymienilem koszt 6,50 zl astrix2, Bądź tak łaskaw!i zrób jedno zdjęcie tego uszczelnienia! za 6,50! Zrób to dla mnie! Powinny wyglądac tak!! I nie inaczej! http://img361.imageshack.us/my.php?image=uszkodzonetrawersyfr5.jpg A koszt tej jednej szt. to 30-36zł. A potrzebne nam sa 4szt. i wiele innych uszczelnień! i uszczelek! A wracając do problemów z odpowietrzaniem! To podejrzewam smoka w zbiorniku!! i dlatego musisz go wyczyścic! Lub co najmniej odpowietrzać na odkręconym! zbiorniku! .Lecz tu zastosuj inną metodę! A mianowicie ! zaopatrz sie w strzykawkę! taką większą i kawałek przewodu przelewowego . Następnie zdejmujesz wężyk z pierwszego trójnika i go zaslepiasz! możesz to zrobić śrubką lub zawiązać. .Następnie zakładasz na trójnik ten kawałek przygotowanego wężyka na ten wcześniej zdjęty z niego przelew! Przekręcasz kluczyk w stacyjce! i wyciągasz z niego paliwo zlewając go do pojemnika! Za każdym wyjęciem strzykawki zaciskasz palcami aby nie dostawało sie powietrze do wężyka! Jężeli posiadasz pompkę transferowa z zaworkiem zwrotnym to nie ma potrzeby zaciskania tylko pompujesz paliwko i juz. Gdy juz nie będzie powietrza! w zaciąganym paliwie! Nie wyjmując strzykawki zawiązujesz ten przewód aby paliwo nie wyciekło! I teraz ostatnia faza! Ten wcześniej zawiązany [zaślepiony ] przewód wkładasz do słoika z paliwem! oczywiście rozwiązany! i odpowietrzasz w prawidlowym miejscu! Czyli ! kolo filtra! na tym przewodzie powrotu! Oczywiście zerkając aby w słoiku było paliwo bo może wyssać. Gdy juz stwierdzimy z jest ok! Nie wyjmujemy tego ze słoika Ani nie ruszamy tego na trójniku! Podejmujemy próbę odpalenia!silnika! Następuje to w najgorszym przypadku! za trzecim razem! Ale jak się to zrobi starannie to juz za pierwszym zaczyna chwytac! Jak odpali to gasimy go po 5-8 sek. Zaciskamy ten przewód który był w słoiku! I podmieniamy na ten trójnik! Lub jeżeli mamy tej samej długości zawiązany na trójniku! to jego wpinamy na przewód zasilania .[Czyli ten na pompie! ] Ale rozwiązujemy go dopiero po założeniu! Bo inaczej wyleci paliwo! i nasza praca spali na panewce ZROZUMIANE!! Pa!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12345-uszczelnienia-w-ukladzie-paliwowym-on/#findComment-250236 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Witam z powrotem Moja ostatnia odpowiedz byla do mecha 124 to on pisze o cenach ale dobrze ze ty dajesz swoje 3grosze bo wiadomo o co chodzi Ja po wyjeciu wtryskiwaczy zalozylem tak jak bylo poprzednio tylko oringi ! BO TAK BYLO i nic wiecej teraz widze ze ktos poprzednio juz majstrowal w motorze i zrobil ten sam blad co ja traz lub tez jest fabrycznie inne rozwiazanie na wtryskiwaczu tylko miejsce na oring w co watpie i znow mam oczym myslec dlatego ze wtryski siedza zalozone natomiast to co ty pozujesz na zdjeciu ja pierwszy raz widze ! Dlatego zbyteczne jest robienie zdjecia sory ale ty przynajmniej potrafisz pokazac o co chodzi Ja czytam wszystko ale czasami w wyszukiwarce nie pokazuje konkretow z tad nie wiedza Co do odpowietrzania Probowlem roznosci zamiast szczykawki uzywam pompki do pompowania pilek w odwrotnym dzialaniu pewnie wiesz o co chodzi maly skutek potrzebna byla moc podcisnienia Pomyslalem jezeli nie z tej strony to wtlocze do ciebie i tak uzylem kompresora przez napelnianie zbiornika i upuszcznie na wtryskach i przewodzie powrotnym I to zadzialalo przez pare dni potem po pierszym starcie silnika odpalil na kilka sekund i zgasl motor i koniec jazdy ale dalem mu jeszcze paliwo prosto z banki z za filtrem odpalil przepiolem po kilku minutach przewody i zaciagnol ze zbiornika tak zrobilem 600 km na jednym odpaleniu Teraz jest juz w domu prubowalem zrobic to samo i dzialalo do momentu wylaczenia i odczekania kikunastu minut i to juz Probowalem ciagnac z powrotu za pomoca kompresora z lodowki ale maly skutek po poluzowaniu spustu po filtrem slysze jak zasysa powietrze   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12345-uszczelnienia-w-ukladzie-paliwowym-on/#findComment-250208 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 filtrem slysze jak zasysa powietrze Ten dekiel na filtrze kupuje sie cały! Razem z plastikowymi zabezpieczeniami,. Koszt 190zl.. Na przewodach wchodzących do filtra są również typu oring. i te możesz pokusić sie dopasować! Bo są w sklepach np. do Tira . Ale tych plastików nie dostaniesz nigdzie Poza szrotem! Ale w to wątpię! Jezeli chodzi o te uszczelnienia! na wtryskiwaczu! to nigdy nie było w tych silniku innych! A gumowy oring też tam sie znajduje Konkretnie pod tym trawersem! [czyli łącznikiem] Więc widocznie wymieniasz tylko ten oring .A nie wyjmujesz trawersa którego należy odkrecić i wyciągnąć w stronę zdemontowanego kolektora! . I na końcówce wtryskiwacza miedziana podkładka .Ale aby wymienić ten uszczelniacz to musimy dźwigać wałek . A miedzianą to go musimy całkiem zdemontować bo inaczej nie wyciągniemy wtryskiwacza!. Czyli odkręcić ten trawers- Czy inaczej jarzmo! przykręcone śrubą do głowicy! Tu masz dokładny schemat! i inaczej być nie może ! http://img108.imageshack.us/my.php?image=przekrojglowicywx4.jpg http://img108.imageshack.us/my.php?image=18082007005vl1.jpg   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12345-uszczelnienia-w-ukladzie-paliwowym-on/#findComment-250193 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mech124 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 brzoza, daj Sobie spokój ,astrix2, wie lepiej jak to zrobic [ Dodano: Nie Sie 10, 2008 12:24 ] a co do mechaników , jestem nim i co z tego i tak wszystkiego nie wiem , jest tyle samochodów i każdy ma inną budowę Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12345-uszczelnienia-w-ukladzie-paliwowym-on/#findComment-250191 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.