Gość brzoza Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 brzoza, daj Sobie spokój ,astrix2, wie lepiej jak to zrobic Ale może innym będzie pomocne   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12345-uszczelnienia-w-ukladzie-paliwowym-on/page/2/#findComment-250186 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mech124 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 masz rację trochę mnie poniosło   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12345-uszczelnienia-w-ukladzie-paliwowym-on/page/2/#findComment-250161 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Ja widzę ze nie tylko mnie ponosi ale jak tu być spokojnym kiedy przychodzi kupić jeszcze jedna pompę wtryskowa a auto dalej stoi jak stało a w dodatku zada mechanik zapłaty za robociznę Ale wracając do tematu BRZOZY masz racje ktoś mnie może nie lubić za moje posty ale inni tez to czytają Teraz wiem ze uszczelniłem tylko same jarzemka na końcu których znajduje sie rowek z miejscem na oring i jeśli dobrze zrozumiałem owe jarzemka nazywane przez brzoze jarzemkami No i teraz pokoleji do pompy już wiem co gadzie siedzi Mam zamiar jeszcze raz rozebrać wszystko zamówić te nieszczęśliwe uszczelniacze wtrysków podkladki miedziane Najprawdopodobniej będzie ta nieszczelność na wtryskach mam cicha nadzieje bo po ostatniej wypowiedzi BRZOZY probowałem zapomoca tego kompresorka z lodowki pociagnac z trojnika On i nic ciagnie powietrze trwalo to ponad 1h Co do MECHA przepraszam ale kazdny ma prawo sie mylic i kazdy ma prawo pisac   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12345-uszczelnienia-w-ukladzie-paliwowym-on/page/2/#findComment-250109 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Co do MECHA przepraszam ale kazdny ma prawo sie mylic i kazdy ma prawo pisac astrix2, nie obrażaj sie już! Spotkamy sie w trójkę kiedyś na spocie! A wystarczylo napisać! Brzoza jak i gdzie??i pokaż! A tak ja muszę sie domyslać i kombinować! Cale szczęscie ze mam dyżur! A wracając do odpowietrzania! To powód jest tych gumowych przelewów[powrotów] Jak nie są oryginalne! lub stare! to podczas zaciągania paliwa! sie po prostu zaciskają ! i nie pozwalają zaciagnąć tego paliwa! Wiec podałem opcje drugą z ta strzykawką ! Więcej pracochłonna ! Ale skuteczna! Bo ja często sie tez spotykam z tym przypadkiem! Dokładnie wczoraj wymieniałem pompę ! i wyskoczył ten problem!! Bo nie było nowego przewodu! Ale jutro ma byc rozruch! zobaczymy! jak ja zregenerowali! za 2 tyś.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12345-uszczelnienia-w-ukladzie-paliwowym-on/page/2/#findComment-250097 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Przewody przelewowe wymienilem na nie orginalne ale z gruba scianka facet dawal gwarancje ale jeszcze jutro kupie orginaly sa u nas widzialem ze splotem zewnetrznym nici nic nie piszesz o tym kompresorze z lodowki czy to dobr pomysl podpinam odwronie i w tedy ciagnie nwet godzine ale jesli by byla leprza strzykawka to sprobuje nia pociagnac   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12345-uszczelnienia-w-ukladzie-paliwowym-on/page/2/#findComment-250091 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 nici nic nie piszesz o tym kompresorze z lodowki czy to dobr pomysl podpinam odwronie i w tedy ciagnie nwet godzine ale jesli by byla leprza strzykawka to sprobuje nia pociagnac Pisałem! ze jak są nie oryginalne to nic tu nie da nawet! Pompa z ASO .Bo przewody sie zaciskają na podciśnieniu! Dlatego Zrób tak jak pisze o tej drugim sposobie! Czyli strzykawka lub pompką Ale z przelewu! .A przewód z tym oplotem to tez nie jest oryginalny! Prawdziwy to Albo GM. z ASO lub gorszy z Gates. .Z tym ze 1m. GM to koszt 96zł Gates 16żł, Ale ma o dwa sznurki zbrojenia mniej i inną strukturę gumy!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12345-uszczelnienia-w-ukladzie-paliwowym-on/page/2/#findComment-249939 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Tak zrobiłem jak piszesz narzazie kupiłem przewody GM i zamówiłem uszczelniacze na wtryski i o ringi tez oryginalne teraz czekam na kuriera a w miedzy czasie czyszczę kolektor ssący z nagaru ale nagar jest tez kanałach dolotowych co sie dało to wyskrobałem ale głębiej został co zrobić Wracając do uszczelniaczy miałeś racje nieszczelne od strony jarzemek byly przerwane lekko pewnie tedy dochodzilo powietrze   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12345-uszczelnienia-w-ukladzie-paliwowym-on/page/2/#findComment-249924 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 przerwane lekko pewnie tedy dochodzilo powietrze Sprawdz czy ci nie zassało oleju!! .Bo w tym przypadku ,należy przeczyścić cały zbiornik ! A w tych kanałach to ja biorę!! szczotkę do butelek, a następnie wyciągam to odkurzaczem starego modelu!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12345-uszczelnienia-w-ukladzie-paliwowym-on/page/2/#findComment-249921 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Raczej nie bo ciągnę do przezroczystego zbiorniczka jest czysta olej byl w baku jak auto stało u mechanika potem wszystko wymienił na czyste Co do uszczelniaczy to siedza one na samej gorze i można je z ściągnąć z wtryskiwaczy po wyciągnięciu jarzemek Powiedz jak wyciagnac wtryskiwacze jak juz zdejme walek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12345-uszczelnienia-w-ukladzie-paliwowym-on/page/2/#findComment-249913 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 ak wyciagnac wtryskiwacze jak juz zdejme walek Jezeli one sie nie ruszają to zostawiamy!! i nic nie wyciągamy!! .Natomiast jeżeli zauważysz że się kręcą! lub charakterystyczne cykanie! w cylindrze jak chodzi silnik to je wyciągamy!! I należy to robić najprościej! W aso maja specjalny klucz . A my po prostu kombinerki! .z tym ze chwytamy za ten uszczelniacz! nie zdejmujemy go! . i kręcimy w prawo i w lewo i do góry! i jest! Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12345-uszczelnienia-w-ukladzie-paliwowym-on/page/2/#findComment-249882 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.