Skocz do zawartości

Astra nie odpala


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam poblem z odpaleniem, silnik 2.0 DI 16 (X20 Dtl), nie wyświetla się żaden problem. Odpala dopier po 15 min kręcenia i to z problemami, potem można jechać i nic się nie dzieje, przy ciepłym silniku pali na dotyk, a jak postoi przez noc to koniec. Wcześniej żadnych objawów. Poradzcie od czego zacząć.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12385-astra-nie-odpala/
Udostępnij na innych stronach

mucha, wystarczy trochę poszukać, a Ty nawet tego nie zrobiłeś. A teraz zabieraj się do czytania :)

http://forum.opel24.com/astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-dluzszym-postoju-vt3920.htm

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12385-astra-nie-odpala/#findComment-250066
Udostępnij na innych stronach

Sorry Panowie ale wszystko to przeczytałem dużo wcześniej, ale wszystko jest w porządku a silnik dalej nie odpala, przypuszczam że może to być elektrozawór podciśnienia dziwnie terkocze czego nie było wcześniej ale i jego sprawdziłem, i działa, i nie wim co dalej

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12385-astra-nie-odpala/#findComment-250065
Udostępnij na innych stronach

filtr paliwa wymieniałem w zeszłym roku, bez odpowietrzania myślę że układ sam się odpowietrza, bo przez 10 miesięcy nie miałem polemu z zapowiezonum układem, ale dzięki za podpowiedzi jutro będe poszukiwał dalej przyczyn, ale ciekawi mnie dlaczego nie pojawia się żaden błąd

 

[ Dodano: Czw Sie 14, 2008 14:50 ]

Bogo, dzięki za pomoc, udało się zrobić, przyczyną były sparciałe przewody przelewowe, dzieki

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12385-astra-nie-odpala/#findComment-250056
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam. Miałem również problem z porannym zapalaniem. Zastosowałem się do rady jednego z forumowiczów ("bokersa") i sam wymieniłem gumowe przewody przelewowe . Nie jest to trudne, mnie zajęło ok. 1h . Trzeba tylko uważać przy zdejmowaniu starych i najlepiej robić na ciepłym silniku, przewody gumowe są wtedy bardziej elastyczne. W moim przypadku trzy z pośród czterech przewodów osadzonych na wtryskiwaczach miały luzy, poprostu kręciły się bez zbytniego oporu. Pewnie tam dostawało się powietrze. Czwarty był szczelny i przy jego zdejmowaniu niestety urwała się końcówka. Ale nie było strachu, wziąłem cieńki wkrętak i wydłubałem to co zostało. Póżniej podocinałem nowe przewody, złożyłem całośc i (jak dotąd) hula - nawet nie musiałem odpowietrzać układu wtryskowego po tej operacji.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/12385-astra-nie-odpala/#findComment-234795
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności