Gość Anonymous Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Witam, Zczytalem bledy z mojej asterki i niestety nie potrafie ich zinterpretowac. Astra 2.0 1996r. silnik x20xev Po pierwsze rozpoczecie procedury nie zaczyna sie od kodu 12 sekwencja jest nastepujaca: 10 - 1 - 3 - 10 - 10 - 1 - 3 - 5 i nastepnie sie powtarza. 10 - 1 - 3 - 10 - 10 - 1 - 3 - 5 itd. Jestem przekonany, ze juz spotkaliscie sie z takim wskazaniem - dajcie znac jak to odczytac i co moze byc uszkodzone. Pozdrawiam, Sandal,   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12616-nie-umiem-zinterpretowac-kodow-jakie-zczytalem/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość huri_khan Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 0130 0135 Sonda ? Ale poczekaj niech inni się wypowiedzą   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12616-nie-umiem-zinterpretowac-kodow-jakie-zczytalem/#findComment-247866 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ecotec Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 0130 0135 Sonda ? Ale poczekaj niech inni się wypowiedzą P0130 i P0135 - Obydwa błędy dotyczą sondy , a konkretnie usterki w obwodzie grzałki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12616-nie-umiem-zinterpretowac-kodow-jakie-zczytalem/#findComment-247825 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 DZIĘKI ZA POMOC !! Czy na podstawie własnych doświadczeń możecie określić czy to padła sonda czy bardziej to problem elektryki/drutów? Czy możecie mi jeszcze powiedzieć jak sprawdzić czy tylko sonda czy druty? Ten samochód był przerabiany przez poprzedniego właściciela (w niemczech) i ma już norme EURO3. Myśle, że tam żadnego druciarstwa nie ma tym bardziej, że jest to odnotowane w papierach. I jeszcze jedno - czy na sondzie znajdę oznaczenie/rodzaj/model sondy? Pozdrawiam, Sandał   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12616-nie-umiem-zinterpretowac-kodow-jakie-zczytalem/#findComment-247645 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość huri_khan Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Nie wiem jaki masz rodzaj sondy ale jeżeli 4 żyłowa to: - bialy - grzałka - biały - grzałka - czarny - sygnał - szary - masa i należy zmierzyć zakres napięcia przy zmianie położenia przepustnicy (dodawać gaz) pomiędzy czarnym i szarym jeżeli jest to sonda 1V to powinno się wahać pomiędzy 0,1 - 0,9 V jeżeli "krąży" w okolicach 0,5 to sonda uwalona.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12616-nie-umiem-zinterpretowac-kodow-jakie-zczytalem/#findComment-247634 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.