Gość Anonymous Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Witam Od ponad roku jestem posiadaczem Astry III 1,7CDTI. Wczoraj zauważyłem następujący problem. Otóż po kilku minutach zwykłej jazdy zaczęła mi się palić kontrolka ładowania akumulatora. Problem jest o tyle "nietypowy", że kontrolka ta pali się cały czas do momentu wyłączenia silnika, nie zauważyłem też problemów ze wspomaganiem ani. Dodam, że przed rokiem miałem problem z alternatorem, który został poddany regeneracji i wszystko do tej pory działało jak należy. Żeby było śmiesznie, to dzisiaj jest wszystko ok - kontrolka się nie świeci. Na wszelki wypadek umówiłem się z elektrykiem i ciekaw jestem jego opinii. Czy ktoś się może orientuje co może być powodem opisanego problemu? Czy to ponownie alternator, czy może mam już kiepski akumulator (na liczniku przejechane 100 tys. km, a akumulator od nowości)? Z góry dzięki za pomoc.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12626-problem-z-pal%C4%85c%C4%85-si%C4%99-kontrolk%C4%85-%C5%82adowania-akumulatora/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość silvo44 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 umówiłem się z elektrykiem...a nie lepiej z fajną koleżanką A tak na poważnie - pasek naciągnięty to chyba altek pada a raczej regulator napięcia....Elektryk powinien pomierzyć i będzie wiadomo....Pozdro..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12626-problem-z-pal%C4%85c%C4%85-si%C4%99-kontrolk%C4%85-%C5%82adowania-akumulatora/#findComment-247567 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 umówiłem się z elektrykiem...a nie lepiej z fajną koleżanką A tak na poważnie - pasek naciągnięty to chyba altek pada a raczej regulator napięcia....Elektryk powinien pomierzyć i będzie wiadomo....Pozdro.. Tak, elektryk mi powiedział, że jest za niskie ładowanie akumulatora. Jak widać regeneracja u mnie się nie sprawdziła Najgorsze w tym wszystkim jest to, że do mojej Astry nie ma zamiennika alternatora, a koszt oryginalnego, to... bagatela 3000 zł! Można się załamać. Chyba trzeba będzie po prostu zmienić auto, niestety   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12626-problem-z-pal%C4%85c%C4%85-si%C4%99-kontrolk%C4%85-%C5%82adowania-akumulatora/#findComment-247513 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Pewnie padł mostek diodowy idź do porządnego elektryka niech zbada też stan uzwojenia wirnika i twornika 3000 to przesada na pewno znajdziesz coś tańszego ale nie w Aso   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12626-problem-z-pal%C4%85c%C4%85-si%C4%99-kontrolk%C4%85-%C5%82adowania-akumulatora/#findComment-247420 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Pewnie padł mostek diodowy idź do porządnego elektryka niech zbada też stan uzwojenia wirnika i twornika 3000 to przesada na pewno znajdziesz coś tańszego ale nie w Aso Byłem dziś u innego elektryka - okazało się, że nie miałem w ogóle ładowania, mimo tego, że nie świeciła mi się kontrolka. Chyba nie mam wyjścia i muszę po raz 2 oddać alternator do regeneracji, co zamknie się kwotą około 800 zł. A swoją drogą czy to normalne, że po regeneracji alternatora przed rokiem i przejechaniu od tego czasu około 18 tys. kilometrów znowu się okazuje, że trzeba z nim coś robić? Cóż, coraz częściej dochodzę do wniosku, że mimo utraty wartości najlepszym rozwiązaniem jest zainwestować w nowy samochód - jest gwarancja i tak naprawdę przez kilka lat ma się święty spokój. Ach, takie życie...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12626-problem-z-pal%C4%85c%C4%85-si%C4%99-kontrolk%C4%85-%C5%82adowania-akumulatora/#findComment-247270 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość huri_khan Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Cóż, coraz częściej dochodzę do wniosku, że mimo utraty wartości najlepszym rozwiązaniem jest zainwestować w nowy samochód - jest gwarancja i tak naprawdę przez kilka lat ma się święty spokój. Ach, takie życie... Gwarancja rok może dwa a później zaczyna się sypać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12626-problem-z-pal%C4%85c%C4%85-si%C4%99-kontrolk%C4%85-%C5%82adowania-akumulatora/#findComment-247265 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość silvo44 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 czy to normalne, że po regeneracji alternatora przed rokiem i przejechaniu od tego czasu około 18 tys. kilometrów znowu się okazuje, że trzeba z nim coś robić?Jeśli regenerował go facet przebrany za mechanika, to jest to możliwe....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12626-problem-z-pal%C4%85c%C4%85-si%C4%99-kontrolk%C4%85-%C5%82adowania-akumulatora/#findComment-247208 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.