Skocz do zawartości

problemy z lgp- wybuchy, zamulenie, won gazu, strata mocy


Rekomendowane odpowiedzi

cały to cały :) nie mam kata, zamiast niego mam strumienice. strumienice wstawili mi po to by poprawic charakterystyke na wysokich obrotach. wlasciwie to kata wycieli mi na moja indywidualna prosbe i nie szczegolnie byli z tego zadowoleni ale mniejsze z tym.

 

a co do tuningu wydechy od kata to nie daje to zbyt ciekawych efektow. mialem tak w mojej pierwszej asconie c. kolektor bez zmian --> katalizator --> strumienica --> tlumik przelotowy z komorą rozpreżajaca (czy jak tam sie zwała ta wolna przestrzeń w połowie długości :) ). z 88kM osiagnolem cos kolo 92 wiec raczej szkoda pieniedzy tracic bo tych 4 koni sie nawet nie czuje za to komfort jazdy znacznie sie pogarsza bo gdy jedziesz masz uczucie jak by pod podloga bylo gniazdo szerszeni- glowa peka po 50km.

 

jak masz jakies dreczace Cie pytania to dawaj- zaraz bedziemy wyjasniac a przynajmniej bedziesz mogl spac spokojnie :)

 

 

EDIT:

przyczyną tych wybuchów jednak były świece, dzięki za pomoc :)

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności