Gość Anonymous Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 cały to cały nie mam kata, zamiast niego mam strumienice. strumienice wstawili mi po to by poprawic charakterystyke na wysokich obrotach. wlasciwie to kata wycieli mi na moja indywidualna prosbe i nie szczegolnie byli z tego zadowoleni ale mniejsze z tym. a co do tuningu wydechy od kata to nie daje to zbyt ciekawych efektow. mialem tak w mojej pierwszej asconie c. kolektor bez zmian --> katalizator --> strumienica --> tlumik przelotowy z komorą rozpreżajaca (czy jak tam sie zwała ta wolna przestrzeń w połowie długości ). z 88kM osiagnolem cos kolo 92 wiec raczej szkoda pieniedzy tracic bo tych 4 koni sie nawet nie czuje za to komfort jazdy znacznie sie pogarsza bo gdy jedziesz masz uczucie jak by pod podloga bylo gniazdo szerszeni- glowa peka po 50km. jak masz jakies dreczace Cie pytania to dawaj- zaraz bedziemy wyjasniac a przynajmniej bedziesz mogl spac spokojnie EDIT: przyczyną tych wybuchów jednak były świece, dzięki za pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12671-problemy-z-lgp-wybuchy-zamulenie-won-gazu-strata-mocy/page/2/#findComment-246593 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.