Gość kuba26 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Witam, temat zakładam bo interesuje mnie kwestia działania poszczególnych elementów w 2 różnych wersjach astry - zachodniej i tej produkowanej w Gliwicach. Sam posiadam wersje niemiecką. Czasami mam okazje jezdzic wersją polską i tam wspomaganie w moim odczuciu działa lepiej - kierownica chodzi bardzo płynnie tak jakby liniowo stawia opór i im szybciej sie jedzie tym bardziej sie usztywnia a w mojej tak nie ma Druga sprawa - działanie pedału hamulca - w wersji z gliwic pedał stawia duży opór i jakby mozna wyczuć kiedy ABS zacznie "łapać" - w mojej pedał prawie wogole nie ma progresji skoku No i gdy auto jest wylaczone pedalu hamulca prawie w ogole nie mozna docisnąć - wersja PL. Oba samochody sa z rocznika 2003. Czym te roznice sa spowodowane? Inne komponenty uzyte w produkcji? Musze przyznać ze wersja 'polską" jezdzi mi sie lepiej - szczegolnie jesli chodzi o wspomaganie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12706-r%C3%B3znice-w-wersji-zachodniej-i-polskiej-astry-g/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Ja mam wersję polską dokładnie z 2003 roku i w 100% potwierdzam Twoje spostrzeżenia, niestety nie potrafie tego wyjaśnić   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12706-r%C3%B3znice-w-wersji-zachodniej-i-polskiej-astry-g/#findComment-246874 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuba26 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Dosiek a ''niemcem'' jezdziles dla porownania?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12706-r%C3%B3znice-w-wersji-zachodniej-i-polskiej-astry-g/#findComment-246872 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Niestety nie. Moge tylko potwierdzić że to co piszesz o wspomaganiu i hamulcu to 100% moja fura   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12706-r%C3%B3znice-w-wersji-zachodniej-i-polskiej-astry-g/#findComment-246870 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafal111 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Pracuję w Gliwicach i mogę Ci tylko tyle powiedzieć że dużo części jest od innych poddostawców czyli z Polski,Czech,Węgier ale czy to by miało wpływ? Nie wiem.Prędzej może ta niemiecka Astra jest bardziej zużyta. Minus naszej Astry jest taki że została ona maksymalnie zubożona i stąd się bierze atrakcyjna cena.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12706-r%C3%B3znice-w-wersji-zachodniej-i-polskiej-astry-g/#findComment-246833 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuba26 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 wlasnie ze moja wyeksploatowana bardziej to na pewno nie jest. Wyraźnie czuć, że to chyba inne komponenty, a co do zubożenia naszej gliwickiej astry, to na myśli masz pakiety wyposażenia, czy coś innego?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12706-r%C3%B3znice-w-wersji-zachodniej-i-polskiej-astry-g/#findComment-246831 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafal111 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Mam na myśli np. wyrzucenie wszystkich wygłuszeń. Mniej części=mniej czasu na złożenie=tańsze auto A kupujący i tak nie będzie wiedział albo nie zwróci uwagi. A co do wyposażenia to uwierzysz że jeszcze produkuje się Astry z fabrycznym radiem kasetowym? Nie wiem kto to zamawia..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12706-r%C3%B3znice-w-wersji-zachodniej-i-polskiej-astry-g/#findComment-246802 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 kuba26, W mojej Asterce 1999r. (składana w Portugalii) kierownica bardziej się usztywnia wraz ze wzrostem prędkości ale nie sądzę by wspomaganie słabło (tak jak np w Fordach) tylko samochód z racji pędu trudniej wybić z toru jazdy - może w tej astrze gliwickiej geometria jest źle ustawiona??? Co do hamulców to u mnie chodzą "aksamitnie" ale mam jednak wyczucie kiedy zerwę przyczepność opon, więc wspomaganie działa doskonale a reszta to kwestia samych hamulców i opon. Jeździłem też polska Astra i większych różnic poza wspomnianym hałasem nie zauważyłem - Astra była z 99r. U mnie też jak zgaszę silnik i np. "kulam się" do dystrybutora paliwa to mam wspomaganie na jedno wciśnięcie hamulca - drugie to trzeba na prawdę mocno wdepnąć   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12706-r%C3%B3znice-w-wersji-zachodniej-i-polskiej-astry-g/#findComment-246752 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Ja mam w rodzinie dwie astry idealne do takiego porownania; 1.2 16v z Polski 2003 r. 1.6 16v z Niemiec 2002 r. Obecnie jezdze 1.6 ale druga przejezdzilem prawie rok, wnioski: - pedal hamulca znacznie twardszy w polskiej wersji (auto bez ABS-u), czy latwiej wyczuwalny to kwestia przyzwyczajenia - spasowanie materialow podobne w obu, z delikatna przewaga wersji polskiej - wspomaganie znacznie wydajniejsze w wersji polskiej - plynnosc zmiany biegow lepsza w wersji polskiej, w niemieckiej dwojka haczy - wygluszenie lepsze w wersji niemieckiej, polska nie ma tlumienia od wewn. str. maski - jakosc powloki lakerniczej lepsza w wersji polskiej   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12706-r%C3%B3znice-w-wersji-zachodniej-i-polskiej-astry-g/#findComment-246651 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.