Gość Bogo Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Przepłukałem układ , zalałem nowym płynem z dodatkiem uszczelniacza pandox, Uważam że zrobiłeś błąd.Nie potrzebnie wlałeś uszczelniacz. Pozapycha Ci kanały, chłodnicę, nagrzewnicę. Narobi więcej szkody niż pożytku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12727-%C5%9Blady-oleju-w-zbiorniku-p%C5%82ynu-ch%C5%82odz%C4%85cego/page/4/#findComment-231105 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Przez chwilę się przestraszyłem jak powietrze nie chciało sie nagrzewać ale po chwili wszystko było ok. Niestety uszczelniacz chyba nie pomógł po po przejechaniu 80 km płynu znów ubyło. Łudzę się że tylko układ się dobrze odpowietrzył i wystarczy dolać ale jak mówię to złudna nadzieja.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12727-%C5%9Blady-oleju-w-zbiorniku-p%C5%82ynu-ch%C5%82odz%C4%85cego/page/4/#findComment-230704 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Witam , sledze dośc długo watki o tej tematyce na forum czyli 8 miesiecy odkad u siebie zauwazylem podobny objaw. Auto nie kopcilo brak spadkow mocy.Czyscilem zbiorniczek i dolewalem wody do ukladu, lecz po wymianie na plyn zimowy zaczal on znikac bardzo szybko(nigdzie nie bylo widac wyciekow) i pojawiac sie w oleju. Po zdjeciu glowicy nastepujacy werdykt postawiony przez mojego mechanika (uszczelka sprawna, glowica ok), uszkodzenia gumowych oringow na dyszach wtryskiwaczy (8 oringow, + 4 widac bedzie na zdjeciu nie znam nazwy tej czesci). Mechanik powiedzial ze niestety zeby usunac usterke nalezy sciagac glowice chociaz usterka wiaze sie tylko i wylacznie z oringami ktore przeparcialy doslownie zero wlasciwosci gumy. Niestety koszta chociaz koszt orinngow to tylko 160 zloty wszystkich 12. Konstruktorzy sie popisali - moje autko ma przebieg 200000-domyslam sie ze inne DTI z tym przebiegiem moga miec te same problemy. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9f348597969ca6ce.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5b9ce63ad615ec91.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3616e81b8f8ad8ed.html   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12727-%C5%9Blady-oleju-w-zbiorniku-p%C5%82ynu-ch%C5%82odz%C4%85cego/page/4/#findComment-216995 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tasioo Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Witam , sledze dośc długo watki o tej tematyce na forum czyli 8 miesiecy odkad u siebie zauwazylem podobny objaw. Auto nie kopcilo brak spadkow mocy.Czyscilem zbiorniczek i dolewalem wody do ukladu, lecz po wymianie na plyn zimowy zaczal on znikac bardzo szybko(nigdzie nie bylo widac wyciekow) i pojawiac sie w oleju. Po zdjeciu glowicy nastepujacy werdykt postawiony przez mojego mechanika (uszczelka sprawna, glowica ok), uszkodzenia gumowych oringow na dyszach wtryskiwaczy (8 oringow, + 4 widac bedzie na zdjeciu nie znam nazwy tej czesci). Mechanik powiedzial ze niestety zeby usunac usterke nalezy sciagac glowice chociaz usterka wiaze sie tylko i wylacznie z oringami ktore przeparcialy doslownie zero wlasciwosci gumy. Niestety koszta chociaz koszt orinngow to tylko 160 zloty wszystkich 12. Konstruktorzy sie popisali - moje autko ma przebieg 200000-domyslam sie ze inne DTI z tym przebiegiem moga miec te same problemy. http://img219.imageshack.us/my.php?image=dscn1325jb0.jpg http://img220.imageshack.us/my.php?image=dscn1324cr7.jpg http://img373.imageshack.us/my.php?image=21416905kv8.jp Nie mogę podejrzeć tych zdjeć ale podejrzewam, że chodzi o trawersy wtryskiwaczy, to o ile pamiętam gdy one puszczają to olej dostaje się do paliwa czyli np. filtr paliwa będzie cały zaj....ny olejem. Ale wymiana tego nie rozwiąze problem z przedostawaniem się płynu do oleju. Skoro głowica,ugp jest ok, to zostaje to co zwykle czyli chłodniczka oleju (tylko ,ze w tym przypadku to olej ma wyższe cisnienie i leci do płynu?), aby wykluczyć chłodniczke oleju wystarczy, że przewody płynu chłodzącego które wychodzą i wchodza do niej połączysz bypassem poza chłodniczką. Silnik się raczej nie przegrzeje,ale jesli to jest problemem to lepiej ją wymienić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12727-%C5%9Blady-oleju-w-zbiorniku-p%C5%82ynu-ch%C5%82odz%C4%85cego/page/4/#findComment-216918 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Mam również Opelka Astre 1,7 dti 2000 r. Oprócz osadu w zbiorniczku mam jeszcze jeden problem. Na zimnym silniku auto zmienia tryb pracy i słabnie. Warkot jest okropny. Pojawia się tez usterka silnika. Błedy są daw: 1. czujnik położenia wału(już wymienilem na nowy oryginalny GM-a a jednak nadal pokazuje ten błąd) oraz 2. bład P0235 boost pressure signal to donors large C-031 (coś z taktowaniem wtrysku). Wszystko przechodzi w momencie gdy auto się nagrzeje. Wystarczy je na moment zgasic po czym po odpaleniu wszystko jest w jak najlepszym porządku. Silnik przeszedł własnie wymianę uszczelki pod głowicą, wszystkich uszczelniaczy i problem nadal jest. Czy możliwe jest, że źle mi sprawdzili głowice a jeżeli nie ma mikropeknieć to w czym tkwi problem!! Pomocy bo już nie mam do tego siły. Od 1,5 miesiąca walcza z tym rózni mechanicy a efekt jest nijaki!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12727-%C5%9Blady-oleju-w-zbiorniku-p%C5%82ynu-ch%C5%82odz%C4%85cego/page/4/#findComment-216441 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Witam wszystkich. Od dwóch miesięcy jestem szczęśliwym (byłem) nabywcą astry II 2000r 1,7 dti. I do 23 grudnia wszystko było ok. Tego właśnie dnia wsiadam do auta i próbuje go odpalić ( temp. 3oC)- zakręcił 5 razy ale odpalił (wcześniej przy mniejszych temp odpalał po 1s). Następnego dnia (temp. -1oC) no i auto nie chciało odpalić ale pokręciłem ze 5 razy po 5s i odpalił. Tego samego dnia (wigilia) zajrzałem pod maskę no i odkręciłem korek do zbiornika wyrównawczego a tam na ściankach olej, dodam że wcześniej nie sprawdzałem czy na ściankach znajduje się olej tylko mechanik sprawdził mi temp. zamarzania. Po świętach zaprowadziłem auto do mechanika który sprawdził świece na iskrę (diagnoza świece ok) i stwierdził że słaba kompresja. Ja dzisiaj wymieniłem płyn na petrygo. Okazało się po przejechaniu 30 km w zbiorniku wyrównawczym pływa warstwa oleju która pewnie po ochłodzeniu osiądzie na ściankach zbiornika. Dodam że nie mam mleka na bagnecie oraz korku przy temp ujemnych, płynu nie ubywa i nie kopci. Auto lepiej pali po podgrzaniu świec 2x15s. Na początku nie łączyłem tych dwóch przypadków ze sobą myśląc że olej znajdował się już wcześniej w zbiorniku (moja głupota że nie sprawdziłem przy kupnie) i że jest to wina tej chłodniczki ale teraz coś mi się wydaje że mechanik miał rację i czeka mnie spory wydatek. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12727-%C5%9Blady-oleju-w-zbiorniku-p%C5%82ynu-ch%C5%82odz%C4%85cego/page/4/#findComment-207912 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Ja tez mam ten problem a raczej mialem.zauwazylem go po zmianie oleju.wyczyscilem kilka razy uklad chlodzenia potem zrobilem 5 tys. km na plynie z tesco (gdzie jeszcze pojawil sie ten osad)a po wymianie przed zima na nowy jest czysto.nie wiem co jest tego przyczyna ale problem sam ustapil.od momentu kiedy to zauwazylem zrobilem ok 22 tys.km bez jakichkolwiek problemow   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12727-%C5%9Blady-oleju-w-zbiorniku-p%C5%82ynu-ch%C5%82odz%C4%85cego/page/4/#findComment-207297 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lord_wiader Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Domin1981, olej w wodzie to na 99% wina uszczelki pod głowicą (UPG)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12727-%C5%9Blady-oleju-w-zbiorniku-p%C5%82ynu-ch%C5%82odz%C4%85cego/page/4/#findComment-207293 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Dodam że po wymianie płynu (nie płukałem układu) na płynie pływa warstwa oleju i powoli osadza się na ściankach. Mam wrażenie że ten olej który teraz na płynie pływa i osadza się powoli na ściankach został wypłukany z układu. Będe badał sytuację i jak Bóg da to na wiosnę przepłukam układ parę razy i zobaczę co się bedzie działo. Z tego co pamiętam to jak miałem w golfie i cordobie walnietą uszcelke pod glowica to płyn ladowal w oleju a efektu odwrotnego nie zauważyłem ( na korku i bagnecie nie osadza się mleko). Pozdrawiam [ Dodano: Wto Lip 28, 2009 14:12 ] No i w końcu zabrałem się za wymianę uszczelki. Dzwonię dzisiaj do mechanika i okazuje się, że uszczelka jest ok i głowica idzie na sprawdzenie szczelności. Jutro będzie werdykt. [ Dodano: Sob Lis 28, 2009 18:22 ] Uszczelka wymieniona+głowica po sprawdzeniu= brak śladów oleju w zbiorniku z płynem chłodzącym.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12727-%C5%9Blady-oleju-w-zbiorniku-p%C5%82ynu-ch%C5%82odz%C4%85cego/page/4/#findComment-207245 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość idknet Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 ja odpowiedz znalazlem tu http://bit.ly/vfgOWq Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12727-%C5%9Blady-oleju-w-zbiorniku-p%C5%82ynu-ch%C5%82odz%C4%85cego/page/4/#findComment-417780 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.