Gość Anonymous Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 witam, byc moze było juz o tym na forum ale prosiłbym zorientowanych o zdanie. Moja tigra od jakiegos czasu spala olej. przy odpalaniu na zimnym silniku po dluzszym postoju w rury wydechowej jednorazowo wydobywa sie duza chmura siwawego dymu. potem juz kopcenia nie widac. Oleju ubywa z max do min w ciagu ok 1-1,5 tys km. moze mial ktos taki przypadek, co w takim wypadku idzie do wymiany? z gory dziekiuje za odp i pozdrawiam!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12753-co-do-wymiany/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 pierscienie zapieczone w sumie to remont gory silnika sie klania   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12753-co-do-wymiany/#findComment-246483 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miły Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Dokładnie - wymiana uszczelniaczy zaworowych, prowadnic zaworowych, docieranie zaworów. No i pierścienie olejowe na tłokach do wymiany. Zresztą pozostałe 2 , uszczelniające też.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12753-co-do-wymiany/#findComment-246474 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Dokładnie tak jak koledzy napisali. Do tego po rozebraniu jeżeli luzy na cylindrach będą za duze może dojść jeszcze remont dołu, ale nie chcę straszyc.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12753-co-do-wymiany/#findComment-243937 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.