Gość majq1 Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Witam, Mam problem z łapą mocowania silnika (zaznaczoną na czerwono na rys.). Mianowicie w dolnej części nie jest ona przymocowana do silnika co w efekcie lata luźno. W dolnej części są widoczne dwa otwory na śruby. Wyjąć jej tez nie można bo zachodzi aż pod silnik. Sintra jest z 99r. Chciałbym zapytać czy ktoś wie jakie śruby mają być w tych otworach i jak to jest w innych sintrach. Najprawdopodobniej będzie trzeba zdejmować całą chłodnicę by dostać się do tego dolnego mocowania łapy do silnika. Chętnie posłucham wskazówek jak to zdemontować i spuścić płyn z chłodnicy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12957-%C5%82apa-mocowania-silnika-sintra-30-v6/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baki Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Witam. Ta łapa (zaznaczona ) to podtrzymuje silnik z lewej strony a druga po przeciwnej stronie zamka maski z prawej. Śruby są takie same z jednej i drugiej strony ale raczej ciężko bedzie je dostać należy szukać u tych co rozbierają.Skok gwintu jest inny , umnie brakowało jednej przy silniku i poratowałem się z rozbiórki bo nic naszego nie podchodziło. Czy łapa zachodzi pod silnik tego niewidać jest mocowana umnie w dwóch miejscach w połowie silnika (z jednej i drugiej strony)i czy idzie dalej to bym musiał zdjąć dolną osłonę silnika by to sprawdzić. Jak Ci zależy to sprawdzę w sobote bo i tak musze zobaczyć bo coś się tłucze na dziurach z przodu od str.pasażera. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12957-%C5%82apa-mocowania-silnika-sintra-30-v6/#findComment-244154 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majq1 Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Dzięki za odpowiedź. Myślę, że u mnie trochę zachodzi pod silnik (jak na rys.), bo nie można jej wyjąć. Tak czy inaczej muszę to rozbierać bo teraz się rozklekotało i wali w wlew oleju i wywala go (a wiadomo jaki tego skutek). Podejrzewam, że nie było już tych śrub podczas kupna, ale zrobiłem nim 3.5 tys km od maja i wszystko grało. Będę coś kombinował, albo dostane te śruby albo w ostateczności wywalę tą łapę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12957-%C5%82apa-mocowania-silnika-sintra-30-v6/#findComment-244136 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość STRUS_TM Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Cześć! ściągałem niedawno całą łapę,ale mam silnik 2.2 benz (spawałem kolektor wydechowy).Mocowanie do silnika na trzech szpilkach(po obu stronach odlewu i na dolnej części),klucz o ile dobrze pamiętam-19.Od góry odkręciłem cztery śruby i łapka na wierzchu.Być może w 3.0 będzie podobnie.Pozdrawiam. PS.Widzę ,że jednak jest inaczej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12957-%C5%82apa-mocowania-silnika-sintra-30-v6/#findComment-244127 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majq1 Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Te 4 śruby od góry to nie problem, łapa już u mnie cała chodzi i żeby nie wentylator od chłodnicy to może by wyszła. Jak sprawdzę dokładnie jak to jest w 3.0 V6 to opisze. [ Dodano: Sro Wrz 03, 2008 19:03 ] baki jak byś mógł to sprawdź to przy okazji czy ta łapa idzie dalej, bo na tym rysunku tak wygląda jakby jeszcze dalej były śruby. A u mnie jest tylko jedna ta łapa po lewej, bo silnik jest krótszy. Ponadto czy ktoś z Was zdejmował chłodnicę?? Z tego co wiem to może być problem bo ponadto idą tam przewody (z płynami) od klimatyzacji i automatycznej skrzyni biegów.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12957-%C5%82apa-mocowania-silnika-sintra-30-v6/#findComment-244109 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość x22xe Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Witam, Mam problem z łapą mocowania silnika (zaznaczoną na czerwono na rys.). Mianowicie w dolnej części nie jest ona przymocowana do silnika co w efekcie lata luźno. W dolnej części są widoczne dwa otwory na śruby. Wyjąć jej tez nie można bo zachodzi aż pod silnik. Sintra jest z 99r. Chciałbym zapytać czy ktoś wie jakie śruby mają być w tych otworach i jak to jest w innych sintrach. Najprawdopodobniej będzie trzeba zdejmować całą chłodnicę by dostać się do tego dolnego mocowania łapy do silnika. Chętnie posłucham wskazówek jak to zdemontować i spuścić płyn z chłodnicy. Obrazek ale to jest rysunek od 22 16v.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12957-%C5%82apa-mocowania-silnika-sintra-30-v6/#findComment-243661 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majq1 Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Ten pierwszy owszem, ale chciałem tylko mniej więcej pokazać o co mi chodzi. W 3.0 V6 jest tylko jedna ta łapa. [ Dodano: Nie Wrz 07, 2008 18:23 ] Okazało się, że śruba w dolnej części łapy się urwała. Co dziwne w bloku silnika nie ma otworów na te dwie śruby wyżej, więc nie dziwne, że ta jedna się urwała. Być może brakuje mi tam jakiegoś spornika. Żeby wyciągać tą łapę trzeba wymontować wentylatory, filtr powietrza (bo wentylator y nie wyjdą) i osłonkę kolektora. Jeszcze poduszka od silnika mi poszła, więc też trzeba to robić jutro.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12957-%C5%82apa-mocowania-silnika-sintra-30-v6/#findComment-243612 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baki Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Witam. Umnie są dwie te "łapy" a fachowo to Wspornik kompensacyjny i mają zupełnie inny kształt u góry jest tak samo jak u Ciebie ale w dolnej części przypomina proce czyli jest to odwrócony Y i mocowany do silnika na czterech śrubach. Faktycznie mocowanie wspornika jedną śrubą do silnika to troche mało chyba że jest mocowany solidnie od dołu a to tylko dodatkowa kompensacja. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12957-%C5%82apa-mocowania-silnika-sintra-30-v6/#findComment-242769 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majq1 Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 W 2.2 widocznie inaczej to zrobili. Rozumiem jakby u mnie był mocowany na choćby 3 śruby ale na 1 to nawet jeśli bym wyjął silnik i otworzył mocowanie w bloku silnika (trzeba byłoby wiercić i gwintować) to nie ma gwarancji, że znowu się nie urwie. Zanim kupiłem była wymieniana sprężarka klimatyzacji i wygląda na to, że została zamontowana większa, przez to może został usunięty jakiś dodatkowy wspornik. Niestety są to tylko moje domysły bo na 1 śrubie do bloku silnika to się nie montuje. Silnik ponadto jest tylko na 4 poduszkach, z czego 1 była uszkodzona. A to efekt naprawy poduszki : przed i po   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12957-%C5%82apa-mocowania-silnika-sintra-30-v6/#findComment-242552 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 . Silnik ponadto jest tylko na 4 poduszkach, z czego 1 była uszkodzona. A to efekt naprawy poduszki : przed Obrazek i po Obrazek Obrazek Jak naprawiałeś tą gume ?? Chętnie bym dokupił nową ale chyba ciężko ją dostać. Możesz mi pokazać na jakims schemacie z ETK (bo widzę że z niego kożystasz) gdzie są te poduszki silnika w 2,2Pb ? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/12957-%C5%82apa-mocowania-silnika-sintra-30-v6/#findComment-170267 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.