Gość Anonymous Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Autko ASTRA G 1.7 DTI rok 2000 Witam zbliża mi się wymiana rozrządu. Sprzedawca zaproponował mi następujące części rożnych producentów, które polecacie wybrać: Pasek rozrządu: Gates 162 zł, Bosch 97 zł, Contitech 68 zł Rolka napinająca: SKF 96 zł, Ruville 93 zł Rolka prowadząca: SKF 131 zł, Ruville 100 zł Czy aby napewno w tym modelu auta nie ma pompy wody na rozrządzie? Czy te części co mi zaproponował sprzedawca to kompletny rozrząd do tego modelu auta? Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13052-asta-g-17-dti-rozrz%C4%85d/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 kup gates i skf bosch i conti sa marne   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13052-asta-g-17-dti-rozrz%C4%85d/#findComment-243467 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Czy aby napewno w tym modelu auta nie ma pompy wody na rozrządzie?Typ silnika Y17DTPompa cieczy chłodzącej : zamocowana do kadłuba, napędzana paskiem wieloklinowym z napinaczem mechanicznym automatycznym.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13052-asta-g-17-dti-rozrz%C4%85d/#findComment-243462 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Jestem po wymianie rozrzadu, pasek Gates i Rolki SKF. Wymien przy okazji wszystkie filtry i olej jesli jest taka potrzeba. Mnie wszystko koszotowalo 1000zl brutto (5L oleju Mobil 1 0W40 - 200zl)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13052-asta-g-17-dti-rozrz%C4%85d/#findComment-243276 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zazu Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 no troszke przepłaciłeś. Ludzie nie kupujcie części u mechaników bo oni na was podwójnie zarabiają, ponieważ oni biorą z hurtowni częsci po rabatach a was kasują według cen detalicznych i plus robocizna i są podwójnie zarobieni. Najlepiej znaleść jakiegoś znajomego co ma jakieś rabaty w intercasach i innych i kupić samemuczęsci z rabatami i zanieść to mechanikowi niech wsadza. o Mechanikach wiem bo pracowałem w jednej z największych hurtowni motoryzacyjnej w kraju i sam im tak sprzedawałem a paragony szły po detalu i klient w warsztacie jest podwójnie dojony   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13052-asta-g-17-dti-rozrz%C4%85d/#findComment-243232 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arek Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 oj niedobrze sie dzieje ja doliczym tylko do ceny czesci oplata za transport tego - bo ostatnio te hurtownie woza juz nawet do mniejszych warsztatow ale za doplata ze nie trzeba po to jezdzic   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13052-asta-g-17-dti-rozrz%C4%85d/#findComment-243222 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 bosch i conti sa marne masz jakieś argumenty na nie bo ja słyszałem troche inną opinie i kumpel mechanik sam mi pokazywał jak paski gates wyglądają ,pęka w nich szew łączący pasek w całość i to po 10kkm co do boscha to nie wiem ale podobno robią dużo części CHRL to i może paski badziewne mają   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13052-asta-g-17-dti-rozrz%C4%85d/#findComment-243106 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Witam, zakupiłem juz części do wymiany rozrządu , olej i filtry juz zmieniłem. Pytanie mam następujące czy po wymianie paska rozrządu jest wymagana korekta ustawień pompy czy wymiana rozrządu sprowadza się tylko do wymiany poszczególnych elementów zachowując ustawienia "0"?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13052-asta-g-17-dti-rozrz%C4%85d/#findComment-238666 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 sporo sie naczytalem na forach o paskach Conti stad moja wypowiedz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13052-asta-g-17-dti-rozrz%C4%85d/#findComment-238656 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Co ile tyś. km trzeba wymieniać rozrząd w silniku Y17DT tj.1.7dti isuzu ? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13052-asta-g-17-dti-rozrz%C4%85d/#findComment-232127 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.