Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

w Kielcach taką usługę można zrobić za 20-30zł, podjedź na kanał do jakiegoś znajomego i sprawdź czy gumki sworzni nie są dziurawe, pęknięte, jeśli są to pewnie chodzą bez smaru, a jeśli masz parę stacji w okolicy podjedź do dwóch, trzech i zorientujesz się w cenach.

 

Więc to nie wina opon. Zrób to co napisał huri_khan.

Witam

Ja mam inny troche problem.

Posiadam opla astre II Kombi rok 98 z silnikiem 1.6

 

Problem moj dotyczy tego iz cos mi piszczy przy jezdzie, szczegolnie w dni kiedy jest goraco i uzywam czasami klimatyzacji.

 

W czasie jazdy przy hamowaniu gdy nacisne pedal hamulca piszczec przestaje, natomiast gdy zaczynam ruszac i zwieksza sie predkosc piszczy coraz głosniej.

 

Do tego w czasie jazdy gdy rusze kierownica w lewo strone lekko nie piszczy, natomiast jesli skrece delikatnie w prawo to piszczy.

Byłem u kilku mechanikow ale zaden nie wie co to moze byc.

Dlatego postanowilem napisac o tym na forum.

 

Mozecie mi doradzic co to moze byc?

 

Na poczatku myslalem ze to pasek, wiec wymienilem go na nowy, ale nadal piszczało.

Potem wymienilem rolke plastikowa od napinacza, tez to nic nie pomoglo.

W koncu jak bede tak wszystko wymienial za rada niby to mechanikow wymienie pol auta zanim dojdzie sie co to moze byc.

 

Pozdrawiam.

Wojtek

 

Gość GmsMetallica

nie robiles nic przy kolach tzn nie zmieniales na wieksze niz fabryczne http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif moze zbieznosc tez masz nie cacy i dlatego w prawo piszczy a w lewo nie :) ja osobiscie zaczol bym od zbieznosci jesli nie wstawiales wiekszych kol

 

Gość barteklodz

co do skręcania to sprawdzcie stan paska od wspomagania i nie dobijajcie do końca kierownicą tylko tak 2cm przed końcem, ulżycie pompie http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif

 

wojtek1977, auto w górę i zakręć każdym kołem, być moze łożysko któreś wysiada

 

nie robiles nic przy kolach tzn nie zmieniales na wieksze niz fabryczne http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif moze zbieznosc tez masz nie cacy i dlatego w prawo piszczy a w lewo nie :) ja osobiscie zaczol bym od zbieznosci jesli nie wstawiales wiekszych kol

Witam.

Koł nie zmienialem na wieksze, a na stacji diagnostycznej bylem i wszystko niby jest ok.

Mam standardowe kola zalozone.

 

[ Dodano: Sob Wrz 06, 2008 17:02 ]

co do skręcania to sprawdzcie stan paska od wspomagania i nie dobijajcie do końca kierownicą tylko tak 2cm przed końcem, ulżycie pompie :?:

 

wojtek1977, auto w górę i zakręć każdym kołem, być moze łożysko któreś wysiada

Dzieki za podpowiedzi.

Sprawdze wszystkie mozliwosci.

Jesli nadal bedzie to samo to napisze co i jak.

 

Czym może być to spowodowane? Poważna to usterka?

Też mi piszczało przy parkowaniu jak skręciłem kierownice na maxa. To było spowodowane luznym paskiem od pompy wspomagania.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności