Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość GmsMetallica

jesli odlaczysz jeden z przewodow to i tak obwodu zamknietego nie bedzie :mrgreen: nie bedzie pradu, to tak jakbys np TV podlaczy do gniazdka wkladajac polowe wtyczki :lol:

 

jak ladujesz go co tydzien to juz chyba ma dosc

czas na wymiane

ja mialem problem w aucie mojej EX

robila dziennie moze 3 kilometry

aku padal raz na 3-4 miechy

wiadomo dlaczego :mrgreen:

 

alternator nie dawal rady naladowac aku na krotkim odcinku

proste

 

poszukaj sobie w google zasady dzialania alternatora

po co jest i dlaczego jest :mrgreen:

 

myślałem, że lubiała nie wyłączać świateł po wysiadce :mrgreen: chociaż kobieta znajdzie 100 sposobów żeby coś zepsuć, zwłaszcza w samochodzie :lol:

czyli im dłużej jeżdżę tym więcej alternator doładowuje mi akumulator?

 

dokladnie

na krotkich odcinkach pobor jest wiekszy niz alternator naladuje

po czasie aku pada i trzeba go doladowac :lol:

 

a to ze potrafa zepsuc to inna sprawa

dlatego jezdzila vectra A c20ne

tam ciezko cokolwiek popsuc :mrgreen:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności