Gość marekww33 Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Zafira 2003r. 2.0 DTI Dlaczego mam syf w zbiorniku paliwa a filtr zawalony jak ... Wszystko to wyglądało tak jak bym jeździł na przepracowanym oleju silnikowym. Czy jest taka możliwość żeby olej silnikowy dostał sie do paliwa a jeśli tak to jak to sie stało i co trzeba zrobić zeby temu zaradzić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13163-brudne-paliwo-w-zbiorniku-a-filtr-zawalony-mu%C5%82em/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 No to chyba tylko i wyłącznie wina brudnych zbiorników na cpn-ach i zanieczyszczonego paliwa. Wypadałoby oczyścić bak, wymienić filtr i więcej tam nie tankować.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13163-brudne-paliwo-w-zbiorniku-a-filtr-zawalony-mu%C5%82em/#findComment-242435 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Dlaczego mam syf w zbiorniku paliwa a filtr zawalony jak ... Wszystko to wyglądało tak jak bym jeździł na przepracowanym oleju silnikowym. Myślę że możesz mieć problem Chyba przedostaje Ci się olej z silnika poprzez uszczelnienia wtrysków do zbiornika. Przeczytaj dokładnie ten temat zwłaszcza początkowe posty. http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=21062   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13163-brudne-paliwo-w-zbiorniku-a-filtr-zawalony-mu%C5%82em/#findComment-242431 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 witam powodów syfu w zbiorniku morze być wiele .umnie popszedni właściciel auta tamkował z karnistra tak zwaną tanią ropę ,po wypompowaniu paliwa z zbiornika w warsztacie problem minął.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13163-brudne-paliwo-w-zbiorniku-a-filtr-zawalony-mu%C5%82em/#findComment-242391 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Mam takie pytanie - dlaczego dowiadujemy sie o oleju w paliwie wtedy gdy silnik juz nie pali a co gorsza pompa sobie odeszla. Nie mozna bylo zastosowac jakiegos przezroczystego wezyka czy tez szklanego "odstojnika" zeby bylo widac jak wyglada paliwo. Wiem ze niektorym by to komplikowalo zycie bo po co chwalic sie czerwonym paliwem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13163-brudne-paliwo-w-zbiorniku-a-filtr-zawalony-mu%C5%82em/#findComment-242374 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekww33 Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Zobaczymy jak troche pojeżdżę, ale wszystko wskazuje na to że to uszczelniacze na wtryskach 1. Olej w paliwie 2. Zapowietrzanie sie układu paliwa. 3. Dolewanie oleju silnikowego 1l/1000-1500km. Zobaczymy co bedzie dale.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13163-brudne-paliwo-w-zbiorniku-a-filtr-zawalony-mu%C5%82em/#findComment-242369 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Witam U mnie podobna sytuacja wystąpiła po wymianie pompy wtryskowej i okazało się, że walnięte były dwa z czterech oringów - uszczelniaczy wtrysków. Więc sądząc po Twoim opisie masz ten sam problem. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13163-brudne-paliwo-w-zbiorniku-a-filtr-zawalony-mu%C5%82em/#findComment-242223 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekww33 Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Mam do wymiany uszczelniacze na wtryskach, mechanik powiedział, że zrobi mi je za 450zł. + części. Czy to jest normalna cena czy chce ze mnie zedrzeć, a może zna ktoś konkretnego mechanika w Opolu który to zrobi dobrze i taniej?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13163-brudne-paliwo-w-zbiorniku-a-filtr-zawalony-mu%C5%82em/#findComment-241562 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Mam do wymiany uszczelniacze na wtryskach, mechanik powiedział, że zrobi mi je za 450zł. Uważam ze jest to przystępna kwota .jak nie wierzysz to zadzwoń do ASO.. Naprawdę kupa roboty z myciem kolektorów włącznie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13163-brudne-paliwo-w-zbiorniku-a-filtr-zawalony-mu%C5%82em/#findComment-241459 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 kol.brzoza ma racje, jest z tm trochę pracy, sam to niedawno robiłem. A części to uszczelniacze wtrysków kpl.120,-, uszczelka pod kolektor 25,-, uszczelka pod pokrywę zawor.90,- filtr paliwa 40,-, ceny w ASO i nie radzę ci oszczędzac na częściach. Poza tym radzilbym sprawdzic trójniki i wężyki przelewowe i jeżeli są kiepskie też wymienic!!! Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13163-brudne-paliwo-w-zbiorniku-a-filtr-zawalony-mu%C5%82em/#findComment-241379 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.