Skocz do zawartości

Brudne paliwo w zbiorniku a filtr zawalony mułem!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Ja zapłaciłem 300zł z kompletem uszczelniaczy pod wtryski , nie wymieniałem żadnych uszczelek ani pod pokrywami ani pod kolektorem , nie trzeba było też nic czyścić w kolektorze.

Od tamtego czasu mam spokój z odpalaniem i przedostawaniem się oleju do paliwa.

 

No to jakiś kiepski mechanik ci to robił bo żeby dostac sie do tych uszczelniaczy trzeba zdemontowac pokrywę zaworową i kolektor ssący(tz.jedną jego częśc, przynajmniej) a jeśli już się to demontuje wypadałoby złożyc z nowymi uszczelkami i umyc kolektor bo z regóły jest w nim pełno sadzy! Może robiłeś coś innego albo ci założyli jakieś podróby bo 300zł to ledwo na części wystarczy :wino::wino::D

 

Wymieniałem uszczelniacze ( kpl - 120zl) , byla zdejmowana pokrywa i i wałek rozrządu , wyjmowane wtryski itd. Nie wymienił żadnych uszczelek ani nie mył kolektora , może powinien ale mi się śpieszyło i zrobił to w 3 godziny , to znajomy typ bo znam go ze szkoły więc za robotę wziął 180zł. Nic się nie dzieje od tamtego czasu i jest OK , więc chyba zrobił OK

 

  • 4 tygodnie później...

Dziś znów byłem u mechanika i powiedziałem jemu że, przedostaje mi się olej silnikowy do paliwa, WYŚMIAŁ MNIE, powiedział że jest to nie możliwe czy ktoś może mi to wytłumaczyć w jaki sposób ten olej sie tam dostaje.

Tutaj brzoza dał schemat http://img108.imageshack....jglowicywx4.jpg więc może ktoś mi napisze skad ten olej i kturędy wedruje do zbiornika bo nie chce w ciemno oddawać samochodu do mechanika bo to oszuści. Oczywiście wierze wam tym co piszą że to mieli bo przecież to robiliście.

 

Tutaj brzoza dał schemat http://img108.imageshack....jglowicywx4.jpg więc może ktoś mi napisze skad ten olej i kturędy wedruje do zbiornika bo nie chce w ciemno oddawać samochodu do mechanika bo to oszuści. Oczywiście wierze wam tym co piszą że to mieli bo przecież to robiliście.

 

No cóż kol.marekww33, pozostało mi tylko bronic tezy!! :) otóż jak kiedyś wspominałem. wtryskiwacz jest uszczelniany tzw. trawersem. i znajduje się pod wałkiem rozrządu.Czyli cały czas jest oblewany olejem silnikowym.Prawda???Gdy ten uszczelniacz będzie zwalony!! to olej zasysany jest bezpośrednio poprzez przelewy do pompy!! innymi słowy pompa zasysa olej razem z paliwem !! .Bo jak już kiedyś wspominaliśmy z kol.

Mariusz_760301 w jakimś temacie można temu zapobiec, zamieniając powrót bezpośrednio do zbiornika!! Ale jak wiadomo kij ma dwa końce !!.Gdy tak zrobimy to w przypadku uszkodzenia tego uszczelnienia! pójdzie ON do miski olejowej. Zaznaczam jest to rzadkość aby powrót wracał na zasilanie pompy!! Nawet w tych samych pompach VP44 oczywiście w innych stajniach!! Jak AUDI Ford jest inaczej rozwiazany układ powrotu z nadmiarów.. Ale to inne śilniki i myśl techniczna! i juz na koniec kol.marekww33, poszukaj innego warstatu , bo inaczej narobią ci sporo kłopotów i wydatków.

 

  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności