Gość Anonymous Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 Ja zapłaciłem 300zł z kompletem uszczelniaczy pod wtryski , nie wymieniałem żadnych uszczelek ani pod pokrywami ani pod kolektorem , nie trzeba było też nic czyścić w kolektorze. Od tamtego czasu mam spokój z odpalaniem i przedostawaniem się oleju do paliwa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13163-brudne-paliwo-w-zbiorniku-a-filtr-zawalony-mu%C5%82em/page/2/#findComment-241052 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 No to jakiś kiepski mechanik ci to robił bo żeby dostac sie do tych uszczelniaczy trzeba zdemontowac pokrywę zaworową i kolektor ssący(tz.jedną jego częśc, przynajmniej) a jeśli już się to demontuje wypadałoby złożyc z nowymi uszczelkami i umyc kolektor bo z regóły jest w nim pełno sadzy! Może robiłeś coś innego albo ci założyli jakieś podróby bo 300zł to ledwo na części wystarczy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13163-brudne-paliwo-w-zbiorniku-a-filtr-zawalony-mu%C5%82em/page/2/#findComment-240989 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Wymieniałem uszczelniacze ( kpl - 120zl) , byla zdejmowana pokrywa i i wałek rozrządu , wyjmowane wtryski itd. Nie wymienił żadnych uszczelek ani nie mył kolektora , może powinien ale mi się śpieszyło i zrobił to w 3 godziny , to znajomy typ bo znam go ze szkoły więc za robotę wziął 180zł. Nic się nie dzieje od tamtego czasu i jest OK , więc chyba zrobił OK   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13163-brudne-paliwo-w-zbiorniku-a-filtr-zawalony-mu%C5%82em/page/2/#findComment-240958 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Jeśli tak to ok, dlatego takie koszty ale normalnie powinno się to robic jak opisałem wyżej! Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13163-brudne-paliwo-w-zbiorniku-a-filtr-zawalony-mu%C5%82em/page/2/#findComment-240936 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 sajmer, a gdzie to dokladnie robiles??? moglbys podac jakies namiary lub telefon!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13163-brudne-paliwo-w-zbiorniku-a-filtr-zawalony-mu%C5%82em/page/2/#findComment-239856 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekww33 Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Dziś znów byłem u mechanika i powiedziałem jemu że, przedostaje mi się olej silnikowy do paliwa, WYŚMIAŁ MNIE, powiedział że jest to nie możliwe czy ktoś może mi to wytłumaczyć w jaki sposób ten olej sie tam dostaje. Tutaj brzoza dał schemat http://img108.imageshack....jglowicywx4.jpg więc może ktoś mi napisze skad ten olej i kturędy wedruje do zbiornika bo nie chce w ciemno oddawać samochodu do mechanika bo to oszuści. Oczywiście wierze wam tym co piszą że to mieli bo przecież to robiliście.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13163-brudne-paliwo-w-zbiorniku-a-filtr-zawalony-mu%C5%82em/page/2/#findComment-232105 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Tutaj brzoza dał schemat http://img108.imageshack....jglowicywx4.jpg więc może ktoś mi napisze skad ten olej i kturędy wedruje do zbiornika bo nie chce w ciemno oddawać samochodu do mechanika bo to oszuści. Oczywiście wierze wam tym co piszą że to mieli bo przecież to robiliście. No cóż kol.marekww33, pozostało mi tylko bronic tezy!! otóż jak kiedyś wspominałem. wtryskiwacz jest uszczelniany tzw. trawersem. i znajduje się pod wałkiem rozrządu.Czyli cały czas jest oblewany olejem silnikowym.Prawda???Gdy ten uszczelniacz będzie zwalony!! to olej zasysany jest bezpośrednio poprzez przelewy do pompy!! innymi słowy pompa zasysa olej razem z paliwem !! .Bo jak już kiedyś wspominaliśmy z kol. Mariusz_760301 w jakimś temacie można temu zapobiec, zamieniając powrót bezpośrednio do zbiornika!! Ale jak wiadomo kij ma dwa końce !!.Gdy tak zrobimy to w przypadku uszkodzenia tego uszczelnienia! pójdzie ON do miski olejowej. Zaznaczam jest to rzadkość aby powrót wracał na zasilanie pompy!! Nawet w tych samych pompach VP44 oczywiście w innych stajniach!! Jak AUDI Ford jest inaczej rozwiazany układ powrotu z nadmiarów.. Ale to inne śilniki i myśl techniczna! i juz na koniec kol.marekww33, poszukaj innego warstatu , bo inaczej narobią ci sporo kłopotów i wydatków.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13163-brudne-paliwo-w-zbiorniku-a-filtr-zawalony-mu%C5%82em/page/2/#findComment-232047 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekww33 Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Zapomniałem dodac po uszczelnieniu jak ręką odjął.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13163-brudne-paliwo-w-zbiorniku-a-filtr-zawalony-mu%C5%82em/page/2/#findComment-132395 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.