Gość Anonymous Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 WItam. Mam problem tego typu że jak włączę dmuchawkę na max bieg to lekko zapala się kontrolka od ładowania. Zauważyłem że pasek alternatora nie jest pierwszej młodości. Czy to może być przyczyną? Czy może sam alternator daje ciała? Czy żeby wymienić pasek alternator trzeba luzować? Astra F 95rocznik. XDTL   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13285-pasek-alternatora/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość guniak Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 sprawdź ładowanie alternatora   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13285-pasek-alternatora/#findComment-241339 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Jak to zrobić?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13285-pasek-alternatora/#findComment-241338 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 a czym sie sprawdza napiecie ?? raczej nie palec i slina wymien ten pasek skoro zle wyglada   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13285-pasek-alternatora/#findComment-241336 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrusss1970 Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 Z całą pewnością to wina paska, po włączeniu dmuchawy wzrasta pobur prądu przez co alternator ma większe obciążenie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13285-pasek-alternatora/#findComment-241075 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość guniak Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 może masz słąbo naciągnięty pasek? Jak to zrobić?zapal auto i sprawdź miernikiem na klemach jakie jest ładowanie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13285-pasek-alternatora/#findComment-241065 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Podepnę się pod temat. Czy w astrze G aby naciągnąć pasek należy użyć brechy czy czegoś podobnego? U mnie przy altku jest śruba przypominająca trochę gwiazdę, przykręcona do zębatego płaskownika. Czy dokręcając tę srubę naciągam nią pasek alternatora bez użycia brechy?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13285-pasek-alternatora/#findComment-240967 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Czy w astrze G aby naciągnąć pasek należy użyć brechy czy czegoś podobnego? U mnie przy altku jest śruba przypominająca trochę gwiazdę, przykręcona do zębatego płaskownika. Czy dokręcając tę srubę naciągam nią pasek alternatora bez użycia brechy?Pasek napędu alternatora: wieloklinowy, napędzający także pompę cieczy chłodzącej i sprężarkę klimatyzacji (w wersjach z klimatyzacją) Regulacja naciągu za pomocą automatycznego napinacza Naciąg właściwy - pasek nowy 440...450 N - pasek używany 320...390 N W tym silniku jeszcze tego nie robiłem ale wygląda na to że nie trzeba naciągać, mhm trochę dziwne.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13285-pasek-alternatora/#findComment-240965 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Prosty sposób na sprawdzenie naciągu paska: Chwytasz palcami i próbujesz obrócić pasek - jak Ci się uda nie więcej niż 90 stopni to znak, że naciąg jest właściwy. Jak przekręcisz więcej to jeszcze musisz napiąć.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13285-pasek-alternatora/#findComment-240963 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Prosty sposób na sprawdzenie naciągu paska: Chwytasz palcami i próbujesz obrócić pasek - jak Ci się uda nie więcej niż 90 stopni to znak, że naciąg jest właściwy. Jak przekręcisz więcej to jeszcze musisz napiąć. U mnie pasek piszczy, jest za luźny. Dlatego pytam, czy naciągnę go samą śrubą (tą podobną do gwiazdy) czy do tego trzeba użyć brechy czy czegoś podobnego? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13285-pasek-alternatora/#findComment-240893 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.