Gość Anonymous Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 doszedłem -Sciągasz schowek i przy silniku dmuchawy zmieniasz miejscami kabel zielony z czerwonym i staje się bajka zero parowania dzisiaj też to zrobiłem przeciałem kable i pozamieniałem je, jest git dla osób mających więcej czasu polecam zabawe przy kostce wchodzącej do panelu sterowania. patrzyłem na tą kostke można ją otworzyć i zamienić przewody bez cięcia. ja tego nie zrobiłem bo nie miałem aparatu żeby uwiecznić kolejność przewodów w przypadku wysypania się z kostki. jak by nie zrobił będzie ok. specjalne podziękowania dla silvo44   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13377-recyrkulacja-powietrza/page/2/#findComment-237135 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mik22 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Po ponad roku przeczytałem wasze rady i ,,......................... to działa!! Miałem taki sam problem i już po kłopocie. Uwaga na przewody zasilające silniczek. Ich nie ruszamu bo po zamianie silnik dostanie "lewych " obrotółw i zamiast wtłaczać powietrze do kabiny , będzie go wysysać ( ja to zrobiłem ). Pozdrawiam!!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13377-recyrkulacja-powietrza/page/2/#findComment-102099 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 witam ktos może dać mi fotke tego silniczka jak to wygląda?i które kable dokładnie zamienić dzięki z góry   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13377-recyrkulacja-powietrza/page/2/#findComment-101501 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.