Skocz do zawartości

Filtr paliwa - wymiana w 2.0 DTI.


Rekomendowane odpowiedzi

. A co do odpowietrzenia to samochody mają układ odpowietrzający

mj_greep, nie ujmuję ci prawidłowości wymiany!! Ale zganię cię za układ odpowietrzający! .Bo w tej pompie takowy nie ma!! I doprowadzisz kiedyś do spalenia sterownika pompy!! Bądz zatarcia przestawiacza konta wtrysku! . Jezeli jestem gołosłowny! to zapraszam cie do instrukcji .Opel Astra I Zafira. w której pisze czym należy odpowietrzać tę pompę. Ponadto zapraszam do czytania tematów na forum,dotyczące czym odpowietrzać i jak prawidłowo!. :D

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/13427-filtr-paliwa-wymiana-w-20-dti/page/2/#findComment-231417
Udostępnij na innych stronach

Tak nie zdejmowałem przewodów, bo nie widziałem takiej potrzeby. Odłączyłem tylko grzałkę tak na wrazie co :drunk:

 

[ Dodano: Pon Paź 20, 2008 13:50 ]

. A co do odpowietrzenia to samochody mają układ odpowietrzający

mj_greep, nie ujmuję ci prawidłowości wymiany!! Ale zganię cię za układ odpowietrzający! .Bo w tej pompie takowy nie ma!! I doprowadzisz kiedyś do spalenia sterownika pompy!! Bądz zatarcia przestawiacza konta wtrysku! . Jezeli jestem gołosłowny! to zapraszam cie do instrukcji .Opel Astra I Zafira. w której pisze czym należy odpowietrzać tę pompę. Ponadto zapraszam do czytania tematów na forum,dotyczące czym odpowietrzać i jak prawidłowo!. :drunk:

Pośpieszyłem się z napisaniem tego nie sprawdzając wcześniej i przyznaje się do błędu :drunk: Wyciąłem ten tekst aby nikogo nie wprowadzać w błąd. Dziękuję za zwrócenie uwagi :beer:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/13427-filtr-paliwa-wymiana-w-20-dti/page/2/#findComment-230886
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za zwrócenie uwagi

mj_greep, Nic sie złego na szczęście nie stało!! Więc wybaczam ci :drunk:

 

Tak nie zdejmowałem przewodów, bo nie widziałem takiej potrzeby. Odłączyłem tylko grzałkę tak na wrazie co

Popieram tą wersję , nawet jest mniej kłopotów .Oraz ma się świadomość że nic się nie urwało przy wyciąganiu ! tych przewodów. :drunk:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/13427-filtr-paliwa-wymiana-w-20-dti/page/2/#findComment-230824
Udostępnij na innych stronach

Niestety układ się zapowietrzył.

Zrobiłem tak:

Od góry odkręciłem torx,

nie odczepiałem przewodów grzałki tylko ją odsunąłem,

wyjąłem filtr,

zlałem od spodu wszystko do pojemnika.

Następnie wsadziłem filtr,

zalałem do pełna,

przedtem nowe uszczelki.

Odpalił od razu tylko nie trzymałem go na większych obrotach i niestety nie dał rady zassać więcej paliwa.

Odpowietrzenie to najprostsza sprawa.

Odłączyłem od listwy cienki czarny przewód wychodzący z pompy .

Następnie wytworzyłem ciśnienie w zbiorniku paliwa zwykłym kompresorem.

Wsadziłem do wlewu paliwa pistolet obwinięty szmatą.

Pompowałem powietrze dotąd aż z czarnego przewodu przestało wydobywać sie powietrze i wylewało się równomiernie paliwo.

Ciśnienie wypchało resztki powietrza które zgromadziło sie w układzie .

Szybko wsadziłem przewód na swoje miejsce.

Silnik odpalił po kilku obrotach wału.

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/13427-filtr-paliwa-wymiana-w-20-dti/page/2/#findComment-228784
Udostępnij na innych stronach

Może nie jasno napisałem.

Odsunąłem grzałkę,czyli nie zdejmowałem przewodów paliwowych.

Nie ma takiej potrzeby.

Jedynie elektrykę odpiąłem.

Myslę,że po takiej operacji nie powinno się chetać rozrusznik tylko odpowietrzyć od razu tak jak to zrobiłem.

Naprawdę prosta sprawa,tylko ktoś do pomocy jest potrzebny żeby obserwować kiedy powietrze się skończy w przewodzie.

Kręciłem rozrusznikiem za każdym razem po kilka sekund.

Gdy odpowietrzyłem,po około 5 sekundach odpalił. :lol:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/13427-filtr-paliwa-wymiana-w-20-dti/page/2/#findComment-228736
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...
Gość mariusz_72

Koledzy prosze pomóżcie i odpowiedzcie: czy pomiędzy pokrywą filtra paliwa w dieselku a przewodami paliwowymi oprócz złączek plastikowych w kolorze czarnym i niebieskim (na przewodach) nie powinny być jeszcze może jakieś gumowe uszczelki tzn. między złączkami a wlotem i wylotem paliwa w pokrywie filtra, bo u mnie jest jakiś dziwny luż na tych złączkach i nie wiem czy sinterka nie łaapie przez to jakiegoś lewego powietrza do układu paliwowego?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/13427-filtr-paliwa-wymiana-w-20-dti/page/2/#findComment-483409
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności