Gość Anonymous Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 No więc świeci mi się kontrolka takie kółko zębate z literką (chyba s) i zgłasza błąd jak rozumiem . Miałem jakieś poważne akcje z dziwnymi przewodami wpiętymi w wiązkę elektryczną i komputer nie czytał kodu błędu. Jakiś magik w końcu zrobił normalną wiązkę podpiął i wyszedł mu błąd 76. Co oznacza już wiem. Ale nie wiem jak to naprawić. Laickie pytanie bo to moje pierwsze autko i tak trochę do tyłka się jeździ na automacie kiedy musisz startować z 1 przez 2 do D. Bo jak na D jedzie to jakby ze 4 tony wiózł i nie przerzuca z 2 na 3 chyba... Może jakaś mądra dusza powie mi o co chodzi albo jaką część mam wymienić co by było ok? Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13439-opel-astra-kombi-94-automat-problem-ze-skrzyni%C4%85/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 co oznacza ten blad bo u mnie na liscie go nie mam http://www.vectra-unlimited.pl/www_2/dzialy/porady/automat.html   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13439-opel-astra-kombi-94-automat-problem-ze-skrzyni%C4%85/#findComment-239910 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 bah zabij mnie ale nie wiem dokładnie - awaria czujnika kontroli obrotów czy wysokich obrotów - i właśnie podobno przez to skrzynia na biegu D nie pracuje jak powinna...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13439-opel-astra-kombi-94-automat-problem-ze-skrzyni%C4%85/#findComment-239733 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 zczytaj sam bledy skrzyni bo ten blad co podales to blad silnika http://www.vectra-unlimited.pl/www_2/dzialy/porady/multec.html 76 (X16SZ/C18NZ) Kontrola momentu obrotowego - za wysokie napięcie i nie on powoduje zapalenie sie kontrolki skrzyni silnik ma jeden komputer a skrzynia drugi S jak sie pali (z powodu awarii) a nie wcisniecia przycisku sport na wybieraku to trzeba w tym przypadku zczytac bledy skrzyni a nie silnika   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13439-opel-astra-kombi-94-automat-problem-ze-skrzyni%C4%85/#findComment-239732 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 ok... tyle że nie mam pojęcia jak to zrobić - amechaniczny trochę jestem - Ktoś się orientuje w warszawie kto się tym mógłby zająć? Dzięki wielkie za pomoc.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13439-opel-astra-kombi-94-automat-problem-ze-skrzyni%C4%85/#findComment-239725 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 ''Aby wywołać kody, trzeba zewrzeć styki A i C w złączu diagnostycznym'' w pierwszym linku masz napsiane jak wol tutaj masz jak to wyglada przy odczycie kodow silnika http://www.vectra-unlimited.pl/www_2/dzialy/porady/aldl.html Styk C to nastepny za B   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13439-opel-astra-kombi-94-automat-problem-ze-skrzyni%C4%85/#findComment-239723 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.