Gość Anonymous Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Witam od czasu kupna mam ciągłe problemy z tym autkiem. Zaczeło sie wszystko od łożyska paska rozrządu które sie rozleciało. Wymieniłem caly komplet pasek + rolki, kupiłem też czujnik wałka rozrządu i podgrzewacz powietrza. Za dwa dni okazało sie ze pali tylko na 3 gary-brak iskry- i nastepny koszt- kupno i wymiana aparatu zapłonowego (ten silnik nie ma przewodów wysokiego napiecia, za to jest cholernie droga listwa). Teraz już załamuje ręce - podczas jazdy silnik gaśnie i czasem zapala się kontrolka silnika - czasem mam trudności z odpaleniem. Nieraz też pracuje falami. mowa tu o vectra 2000 r 1.8L silnik X18XE1. PROSZE O POMOC!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13498-vectra-problem-z-silnikiem/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 zaraz zaraz poszlo lozysko rozrzadu a pasek nie przeskoczyl ?? gora silnika byla sprawdzana ?? te silniki sa kolizyjne zapala sie kontrolka silnika to zczytac bledy bedziesz mniej wiecej mial pojecie co jest nie tak   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13498-vectra-problem-z-silnikiem/#findComment-239467 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 tak przeskoczył brakowało 3 ząbki do pełnego obrotu. Mierzyłem ciśnienie w cylindrach i są 10.5-10.3-9.8-10, silnik ma przejechane 130 000 mil zaraz zczytam błedy tylko jak zresetować komputer ponieważ rozłączałem kostki i będzie to wykazywać jako błąd [ Dodano: Sob Wrz 20, 2008 19:25 ] zczytałem kody błędów : 0100-Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza-kupiony nowy ale rozłanczany 0110-Czujnik temperatury powietrza zasysanego był rozłanczany 0340-Nieprawidłowy sygnał z czujnika wałka rozrządu nowy i był rozłanczany   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13498-vectra-problem-z-silnikiem/#findComment-239383 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 silnik kolizyjny przeskoczylo o 3 zabki i spodziewasz sie cudu ?? niektore bledy da sie wykasowac odlaczajac akumulator na kilka minut jak nie pomoze to wykasowac komputerem ale szczerze szykuj kase na remont silnika   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13498-vectra-problem-z-silnikiem/#findComment-239228 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 Brakowało 3 ząbki do pełnego obrotu wału korbowego (raczej do tyłu by nie pszeskoczyło). to co w nim mogło pójść? ciśnienie ma w miare dobre?. W necie wyczytalem że ciśnienie nowego silnika wynosi 10,8 on ma 10.5-10,3-9,8-10. mogło pokrzywić zawory?, jak tak to czemu ma takie ciśnienie.widze że w GB mieszkasz a dokładniej? jak można oczywiście i czy robisz po godzinach   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13498-vectra-problem-z-silnikiem/#findComment-239113 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 mieszkam w Maidenhead kolo Windsor i nie jestem mechanikiem robie to dla wlasnej przyjemnosci ze tak powiem co do pokrzywienia to bez zdjecia gory nic nie sprawdzisz a w UK za takie przyjemnosci kasuja sporo kasy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13498-vectra-problem-z-silnikiem/#findComment-238988 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 W książce od opla pisze że ciśnienie wynosi 10.8 a w workshop podają 13 do 17 komu wierzyć?. Jak mam ściągać głowice wole go selnąć za psie pieniądze i kupić coś innego, już w niego wpakowałem 500 funtów. Zdjęcie głowicy to koszt jakieś 100 funtów (uszczelka + planowanie) robocizny nie liczę bo sam robię. Jak poszły zawory to dodatkowy koszt. Sam wiesz jakie ceny aut są w UK więc nie ma sensu inwestować więcej w ten samochód, w Polsce nie byłoby wyjścia ale tutaj?! . Napisz co o tym sądzisz, dziękuje ci bardzo za pomoc.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13498-vectra-problem-z-silnikiem/#findComment-238975 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.