Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Problem nie dotyczy tyle samego nagrzewania ponieważ po pociągnięciu wyłącznika dmuchawy słychać jak inaczej pracuje silnik na wolnych obrotach (większy pobór prądu z altka) więc sądze że działa ale problem jest z podświetleniem. Mianowicie kontrolka na przełączniku świeci się tak samo jasno gdy ogrzewanie jest wyłączone jak i włączone. Wydaje mi się że wcześniej jak ogrzewanie tylnej szyby było wyłączone to kontrolka była tylko lekko podświetlona. Dodam że kiedyś przez przypadek pokrętło od dmuchawy przekręciłem zbyt mocno i obracało się prawie o 300 wokoło. Teraz ustawiłem i jest ok dmuchawa działa na wszystkich prędkościach, tylko martwi mnie jasność świecenia kontrolki.

Napiszcie jak jest u Was.

A jak wygląda sprawa z wyłącznikiem obiegu wewnętrznego bo nic nie jest podświetlane ani słabiej ani mocniej.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/13594-ogrzewanie-tylnej-szyby-pod%C5%9Bwietlenie-wy%C5%82%C4%85cznika/
Udostępnij na innych stronach

marcin84, o obiegu zamkniętym masz tu: http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=22099

Podświetlenie ogrzewania tylnej szyby powinno świecić słabiej gdy pokrętło jest wciśnięte, a jaśnie gdy jest pociągnięte do siebie. Czyli wtedy, gdy działa ogrzewanie szyby. Sprawdź to gdy będzie ciemno na dworze i wyłączone światło wewnątrz auta. Opel niezbyt dopracował ten element w Astrze.

 

Sprawdzałem i świeci się tak samo. Wtedy co przekręciłem ten wyłącznik za mocno musiało się coś popsuć. pewnie jakieś styki się zwarły. Czy żeby wyciągnąć zespół sterowania żarówki w tym pokrętle trzeba rozebrać całą konsolę i wyciągnąć cały przełącznik czy wystarczy zdjąć pokrętło?

 

Dzięki szeryf

A nie wiesz może jak jest rozwiązane to że po włączeniu ogrzewania tylnej szyby żarówka świeci jaśniej? Podawane jest wyższe napięcie czy jakaś klapka się odsłania?

 

Opel niezbyt dopracował ten element w Astrze.

Niestety, też jestem z tego niezadowolony. Fatalne miejsce. Jest to już kolejna rzecz, która mi w tym samochodzie nie odpowiada.

 

Dzięki szeryf

A nie wiesz może jak jest rozwiązane to że po włączeniu ogrzewania tylnej szyby żarówka świeci jaśniej? Podawane jest wyższe napięcie czy jakaś klapka się odsłania?

Jak pociągasz pokrętło, to ono ma taką przesłankę. Odsłania się bardziej żarówka wtedy.

 

W weekend wezmę się za rozbieranie tego pokrętła.

A u was też tak jest że środkowymi kratkami leci dużo chłodniejsze powietrze niż bocznymi i to przy pokrętle ogrzewania ustawionym na max. Kiedyś na jakimś forum (chyba Astraklub) wyczytałem, że TTTM i była porada jak to przerobić ale nie mogę tego znaleźć. Trochę zaczyna to być denerwujące i palce prawej ręki na kierownicy marzną. U was też tak jest.

 

Gość sledzik1102

A u was też tak jest że środkowymi kratkami leci dużo chłodniejsze powietrze niż bocznymi i to przy pokrętle ogrzewania ustawionym na max. Kiedyś na jakimś forum (chyba Astraklub) wyczytałem, że TTTM i była porada jak to przerobić ale nie mogę tego znaleźć. Trochę zaczyna to być denerwujące i palce prawej ręki na kierownicy marzną. U was też tak jest.

wszyscy tak mają w astrze f ze marznie im prawa ręka

tu jest instrukcja jak temu zaradzić: http://astra.autokacik.pl/technika/napraw/nawiew/nawiew.htm

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności