Gość konraf Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Łącznik, o którym pisałem jest nad skrzynia biegów w komorze silnika. Posadź kogos za kierownicą, niech porusza dźwignia zmiany biegów, a ty obserwój w komorze silnika, z jego prawej strony, nieco w głębi. jesli ruch dźwigni nie sa przenoszone w pełni na drązek skrzyni to zużyty jest sworzeń.Dzisiaj patrzyłem u siebie na ten sworzeń i kurcze...idzie to samemu wymienić? Ciasno tam jak diabli (Astra G, 1.6 16V).Pytanko dodatkowe, czy w Astrach G dźwignia zmiany biegów gdy jest na luzie i się nią porusza lewo prawo (wiecie....powiedzmy dla kontroli czy jest na luzie) powinna mocno sprężynować? Słowem, czy ruch lewo prawo na luzie powinien być sprężysty i co może być nie tak, jeśli taki nie jest i do tego ciężko wchodzi jedynka? Pozdrawiam Bartek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13601-sprz%C4%99g%C5%82o/page/2/#findComment-3126 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.