Gość Anonymous Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 Witam szukalem podobnego tematu na forum jest ich mnostwo lecz nie moge znalezc odpowiedniego do mojego problemu. Mianowicie wymienilem uszczelke pod glowica w mojej astrze 2 dni temu i ogolnie mozna powiedziec ze moj samochod nie nadaje sie do jazdy. Silnik odpala bez zadnych problemow ale strasznie kopci (kolor siwy i niebieski). W czasie jazdy samochod nie ma w ogole mocy a poza tym nic za mna nie widac:) :-) (tzn: jezeli tylko wcisne pedal gazu kopci i to strasznie na niebiesko(tyle wiem ze jak na niebiesko to olej). z tego co zauwazylem to im bardziej rozgrzany silnik tym gorzej kopci. przed zmiana uszczelki jescze w ten sam dzien auto napewno tak nie kopcilo i nie bylo zamulone. wiem jeszcze ze mechanik czyscil takie rzeczy jak : przepsutnica, silnik krokowy i zawor erg(w srodku byl czarny osad i to duzy). Z gory dziekuje za Wasza pomoc, moglem cos pominac ale zawsze moge odpowiedziec na pytania z tym zwiazane . Pozdrawiam!!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13651-problemy-z-astra-16-16v-po-zmianie-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 Kto ci zmieniał uszczelkę?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13651-problemy-z-astra-16-16v-po-zmianie-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-237891 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 Kto ci zmieniał uszczelkę? Dalem do mechanika...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13651-problemy-z-astra-16-16v-po-zmianie-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-237869 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tasioo Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 Kto ci zmieniał uszczelkę? Dalem do mechanika... uhhh dobrze, że nie piekarz :-), albo spie...lił robotę albo Miałeś zalany jakiś uszczelniacz w silniku i po wyczyszczeniu wyszedł na jaw stan pierścieni (bo kopci bardziej jak Wciskasz gaz? ).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13651-problemy-z-astra-16-16v-po-zmianie-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-237858 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość guniak Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 a głowice planował?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13651-problemy-z-astra-16-16v-po-zmianie-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-237815 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michu71 Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Ja mialem podobnie ale u mnie przy przepaleniu uszczelki sie zagotował i dostały pierścienie,lecz mechanik tego nie sprawdzil i musialem za parę dni robić następną rzecz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13651-problemy-z-astra-16-16v-po-zmianie-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-237781 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Ja mialem podobnie ale u mnie przy przepaleniu uszczelki sie zagotował i dostały pierścienie,lecz mechanik tego nie sprawdzil i musialem za parę dni robić następną rzecz Moj sie nie zagotowal...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13651-problemy-z-astra-16-16v-po-zmianie-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-237752 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 U mnie po wymianie uszczelki pod głowicą w zbiorniku wyrównawczym pojawiła się czarna smoła czyli olej. Okazało się, że powtórnie użyte szpilki "puściły" i trzeba było kupić całkowicie nowy komplet. Takie coś zdarza się rzadko, ale się zdarza. Co do dymienia. To skoro napisałeś, że jest duuże to powinno być widać ubytek oleju lub płynu chłodniczego. Ja bym stawiał na spalanie płynu chłodniczego, bo olej nie wytworzyłby chyba "zasłony dymnej" ale mogę się mylić. A skąd dymienie, jak już napisałem szpilki lub po prostu mechanik wsadził uszczelkę na odwrót.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13651-problemy-z-astra-16-16v-po-zmianie-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-237738 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Laffero Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 przyczyn jest wiele ale szczególnie kos kto nie wie ze czysci sie gwinty gnaizd na szpilki głowicy i nie moze byc tam zadnego płynu i oleju przed załozeniem głowicy i wkreceniu szpilek to tak sie dzieje, lub pósciły uszczelniacze zaworowe i ostatnia sprwawa, wkreca sie na obroty ? jak nie lub wali błedy to zerknij na rozrząd, jest bardzo prosty , wiec sam go ogarniesz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13651-problemy-z-astra-16-16v-po-zmianie-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-449621 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.