Skocz do zawartości

Problemy z astra 1.6 16v po zmianie uszczelki pod głowicą !!


Rekomendowane odpowiedzi

Witam szukalem podobnego tematu na forum jest ich mnostwo lecz nie moge znalezc odpowiedniego do mojego problemu. Mianowicie wymienilem uszczelke pod glowica w mojej astrze 2 dni temu i ogolnie mozna powiedziec ze moj samochod nie nadaje sie do jazdy. Silnik odpala bez zadnych problemow ale strasznie kopci (kolor siwy i niebieski). W czasie jazdy samochod nie ma w ogole mocy a poza tym nic za mna nie widac:) :-) (tzn: jezeli tylko wcisne pedal gazu kopci i to strasznie na niebiesko(tyle wiem ze jak na niebiesko to olej). z tego co zauwazylem to im bardziej rozgrzany silnik tym gorzej kopci. przed zmiana uszczelki jescze w ten sam dzien auto napewno tak nie kopcilo i nie bylo zamulone. wiem jeszcze ze mechanik czyscil takie rzeczy jak : przepsutnica, silnik krokowy i zawor erg(w srodku byl czarny osad i to duzy). Z gory dziekuje za Wasza pomoc, moglem cos pominac ale zawsze moge odpowiedziec na pytania z tym zwiazane . Pozdrawiam!!!

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/13651-problemy-z-astra-16-16v-po-zmianie-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85/
Udostępnij na innych stronach

Kto ci zmieniał uszczelkę?

Dalem do mechanika...

uhhh dobrze, że nie piekarz :-), albo spie...lił robotę albo Miałeś zalany jakiś uszczelniacz w silniku i po wyczyszczeniu wyszedł na jaw stan pierścieni (bo kopci bardziej jak Wciskasz gaz? ).

 

Ja mialem podobnie ale u mnie przy przepaleniu uszczelki sie zagotował i dostały pierścienie,lecz mechanik tego nie sprawdzil i musialem za parę dni robić następną rzecz

 

Ja mialem podobnie ale u mnie przy przepaleniu uszczelki sie zagotował i dostały pierścienie,lecz mechanik tego nie sprawdzil i musialem za parę dni robić następną rzecz

 

Moj sie nie zagotowal...

 

U mnie po wymianie uszczelki pod głowicą w zbiorniku wyrównawczym pojawiła się czarna smoła czyli olej. Okazało się, że powtórnie użyte szpilki "puściły" i trzeba było kupić całkowicie nowy komplet. Takie coś zdarza się rzadko, ale się zdarza.

Co do dymienia. To skoro napisałeś, że jest duuże to powinno być widać ubytek oleju lub płynu chłodniczego. Ja bym stawiał na spalanie płynu chłodniczego, bo olej nie wytworzyłby chyba "zasłony dymnej" ale mogę się mylić. A skąd dymienie, jak już napisałem szpilki lub po prostu mechanik wsadził uszczelkę na odwrót.

 

  • 3 lata później...

przyczyn jest wiele ale szczególnie kos kto nie wie ze czysci sie gwinty gnaizd na szpilki głowicy i nie moze byc tam zadnego płynu i oleju przed załozeniem głowicy i wkreceniu szpilek to tak sie dzieje, lub pósciły uszczelniacze zaworowe i ostatnia sprwawa, wkreca sie na obroty ? jak nie lub wali błedy to zerknij na rozrząd, jest bardzo prosty , wiec sam go ogarniesz :)

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności