Gość Anonymous Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 mam problem ze swoja astrą chodzi mi o czujnik obrotów wału korbowego takie objawy opla astry1.7 dti isuzu rok 2001a problem polega na tym że juz wymieniam 3 czujniki obrotów wału korbowego i po dwuch miesiacach następny czujnik diagnoza na zimnym silniku czasami silnik az zaklekota i wtedy zapala sie kluczyk kontrolka, taka usterka jest wykryta przez komputer wymiana czujnika a gdy sie nagrzeje silnik kontrolka kluczyka gasnie i silnik pracuje dobrze komputer nie stwierdza usterki czujnika co wy na to drodzy posiadacze opelków juz byłem u wielu elektryków i zaden nie stwierdził nic i niewie co sie dzieje jeżeli ktos miał taki problem prosze pomóżcie może ktos orzeknie na 100 % . dziękuje z góry   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13757-problem-z-czujnikem-obrot%C3%B3w-wa%C5%82u-opel-astra-17dti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 Jeżeli to już trzeci czujnik to chyba coś innego według mnie albo psuje się sterownik pompy wtryskowej albo sama pompa nie domaga ewentualnie gdzieś na wtyczce nie styka trudno coś stwierdzić ale jeżeli komp nic nie wykrywa to prawdopodobnie usterka mechaniczna a nie elektryczna.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13757-problem-z-czujnikem-obrot%C3%B3w-wa%C5%82u-opel-astra-17dti/#findComment-236449 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tasioo Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 prawdopodobnie usterka mechaniczna a nie elektryczna. No własnie bo ten silnik wskazuje nawet najmniejsza usterkę na kompie, więc to troche dziwne albo trzeba pojechać do aso na kompa (skoro kontrolka się zapala to bład musi być dodany). Co do klekotu przy zapalaniu to przy braku błędów zostają niewyregulowane luzy zaworowe, Pamiętaj, że tutaj trzeba co 150kkm sprawdzać i wymieniać płytki. Chociaż ja mam prawie 160kkm i jeszcze tego nie sprawdzałem, ale narazie wszystko ładnie chodzi pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13757-problem-z-czujnikem-obrot%C3%B3w-wa%C5%82u-opel-astra-17dti/#findComment-236403 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaRxK Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Co do klekotu przy zapalaniu to przy braku błędów zostają niewyregulowane luzy zaworowe, Pamiętaj, że tutaj trzeba co 150kkm sprawdzać i wymieniać płytki. Czy w silnikach Isuzu napewno trzeba regulować luzy zaworowe po 150kkm ?Pytam ponieważ kilku mechaników (w tym jeden w ASO Opla) twierdziło że nie reguluje się luzów w tym silniku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13757-problem-z-czujnikem-obrot%C3%B3w-wa%C5%82u-opel-astra-17dti/#findComment-234026 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Kolego luzy regulowane ssący ,wydech na zimnm silniku 0,40 +- 0,05 mm wg infotecha co 120000 km   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13757-problem-z-czujnikem-obrot%C3%B3w-wa%C5%82u-opel-astra-17dti/#findComment-233925 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 witam mam taki sam problem z tym silnikiem, wymienilem ten czujnik obrotow wału i poplynelem na prawie 500 zl - diagnoza w aso - i dalej nic silnik dalej szarpie. juz niewiem co mam z tym zrobiec, ja w aso nie portafia tego naprawic. ma ktos jakies rozwiazanie tego problemu? a moze to pompa juz zaczyna padac? jednak ople to dziadostowo, pierwszy i ostatni opel   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13757-problem-z-czujnikem-obrot%C3%B3w-wa%C5%82u-opel-astra-17dti/#findComment-233888 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Pytam ponieważ kilku mechaników (w tym jeden w ASO Opla) twierdziło że nie reguluje się luzów w tym silniku.No cóż to tylko świadczy o jakości mechaników w ASO.marekg, ma rację z regulacją zaworów wY17dt z tym że ja wiem że należy to robić przy przebiegu 150kkm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13757-problem-z-czujnikem-obrot%C3%B3w-wa%C5%82u-opel-astra-17dti/#findComment-233881 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.