Gość Anonymous Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 Witam, mam rdzę na tylnej klapie w okolicach wycieraczki i jedno ognisko jeszcze niżej. Wydaje mi sie ze to dosc powszechny problem w tym modelu. Jak sobie z tym radziliscie?. Jaki był koszt naprawy u lakiernika. Na jak długo taka naprawa wystarcza? Jestem ciekaw waszych doświadczeń. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13831-corsa-b-10-rdza-na-tylnej-klapie-i-co-z-tym-zrobic/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arty Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 Miałem cos podobnego w fordzie - tylko ze tam klapa byla stuknieta - jak kupilem to byla juz raz robiona i farba znow popekana - dalem to do zrobienia - po okolo 2- 3 latach znów zaczelo sie pojawiac - tak to juz jest jak jest rdza to i tak wczesniej czy później znów to wyjdzie - koszt naprawy to około 200- 300 zł - tyle biora od elementu - tutaj trzeba malowac całą klapę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13831-corsa-b-10-rdza-na-tylnej-klapie-i-co-z-tym-zrobic/#findComment-236092 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość malablue Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 Dokładnie...koszt około 200 zł , kazdy element licza sobie osobno   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13831-corsa-b-10-rdza-na-tylnej-klapie-i-co-z-tym-zrobic/#findComment-236084 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek02 Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 a ja poszedłem w sumie nas łatwizne miałem wielka rdze pod tablica rejstracyjna, według lakierników koszty były 350-400 PLN ale pojeździłem po szrotach i poprostu kupiłem w idealnym stanie "nowa" klape i ba na dodatek ten sam kolor   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13831-corsa-b-10-rdza-na-tylnej-klapie-i-co-z-tym-zrobic/#findComment-236079 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 Pytanie, ile kosztowała nowa klapa? Bo to chyba bardzo dobry pomysł. A tak swoją drogą czy nikt nie dochodzil ze takie samo rdzewnienie w wielu samochodah moze wynikac z tego ze jeden z kilku zakladów produkująych corsy wypuszcza niedoróbki? Bo chyba wszystkie corsy tego problemu nie maja...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13831-corsa-b-10-rdza-na-tylnej-klapie-i-co-z-tym-zrobic/#findComment-236076 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czarny88 Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 Rdzewiejąca tylna klapa to standard w każdej Corsie B; jest to wina złych uszczelek w szybie tylnej, a dokładniej to źle odprowadzanej wody. Na 100% masz uszczelki "wciskane" w rawkę między szybą a blachą. Pierwsze co zrób jeśli nie chcesz klapy wymieniać to udrożnij miejsca gdzie odpływa woda (w kilku miejscach są po prostu dziury przez które wylatuje woda), potem spiłuj pilnikiem, daj podkład na to i na koniec lakier samochodowy (taki w pojemniczkach jak lakier do paznokci). Ja mam typowy, matowy lakier więc nie było problemów. Rdza występuje też na drzwiach przednich u dołu drzwi na samym rancie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13831-corsa-b-10-rdza-na-tylnej-klapie-i-co-z-tym-zrobic/#findComment-236049 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek02 Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 mnie klapa klapa kosztowal 280 PLN sam ja założyłem ustawiłem itp itd.... od razu jescze raz potraktowąłem konserwacja w srodku, podociskałem uszczelki itp szybciej taniej i z owiele lepszym rezultatem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13831-corsa-b-10-rdza-na-tylnej-klapie-i-co-z-tym-zrobic/#findComment-236033 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Jedyna rada na rdze to zrobienie wczesniej konserwacji. Ja tak zrobiłem i jak narazie nie mam z nia problemu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13831-corsa-b-10-rdza-na-tylnej-klapie-i-co-z-tym-zrobic/#findComment-235661 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 A może jednak ma to związek z zakładem z którego pochodzi smaochód? Zgodnie z informacjami z tej stronki znak w numerze VIN 11 od lewej (lub 7 od prawej) pozwala okreslić zakład produkcyjny "Znak 11 określa, z której fabryki Opla pochodzi dany egzemplarz samochodu: 1 = Russelsheim, Niemcy 2 = Bochum, Niemcy 3 = Azambuja, Portugalia 4 = Saragossa, Hiszpania 5 = Antwerpia, Belgia 6 = Eisenach, Niemcy 7 = Luton, Wlk. Brytania 8 = Ellesmere Port, Wlk. Brytania 9 = Uusikaupunki, Finlandia A = Portugalia (do końca roku modelowego '92) B = zakłady Bertone we Włoszech C = Elabuga, Rosja D = Shin Chuang, Tajwan E = Ellesmere Port, Wlk. Brytania (do końca RM '92), później zakłady Heuliez we Francji F = Egipt lub Togliatti, Rosja G = Gliwice, Polska H = Halol, India lub Rayong, Tajlandia J = Indonezja L = Elizabeth M = Millbrook, Wlk. Brytania N = Norwich, Wlk. Brytania P = Warszawa, Polska R = Rosario, Argentyna; literka 'R' może też oznaczać Cadillaca Catera, samochód mający wiele wspólnego z Oplem Omega, oferowany w Ameryce S = Szentgotthard, Węgry V = Luton, Wlk. Brytania X = Ukraina Y = Barcelona, Hiszpania Z = Izmir, Turcja" Zdarzaja się także inny typ numeracji: szczegóły są tutaj Może bedzie mozna uzyskać jakiś trop? Ja miałem do czynienia z dwoma 2 corsami b - rocznik 94 i 98, obie jak się okazuje były z Saragossy. Niestety obie miały w jakimś stopniu robiony wcześniej tył. Aczkolwiek w jednej z nich jak dochodziła 9 lat (tej z 98 r.) zaczelo sie rdzewiec wokół zamku od bagażnika (był juz tam ok. 5 lat wczesniej robiony, wiec nie wiem czy to faktycznie wina fabryczna). Oglądając tego typu samochody nieraz trafiają mi się egzemplarze na ktorych rdzy nie ma. Prosze o smiałe wpisywanie się, w szczegolniości osoby, ktore są mniej więcej pewne że rok czy 2 lata temu nikt tej klapy nie naprawiał. Szczególnie zachęcam osoby, ktore takiej rdzy nie mają! Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13831-corsa-b-10-rdza-na-tylnej-klapie-i-co-z-tym-zrobic/#findComment-235503 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek02 Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 po odczytaniu numeru VIN wyszło mi S czyli moja corsa teoretycznie mówi ze moja corsa została wyprodukowana w S = Szentgotthard, Węgry miałem potworna rdze na dole klapy, poprzedni własciciel robił zaprawki itp itd ale to nic niepomogło, jak juz wcześniej pisałem musiałem wymienic na ''nowa'' ze szrotu Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13831-corsa-b-10-rdza-na-tylnej-klapie-i-co-z-tym-zrobic/#findComment-235492 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.