Gość Anonymous Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 u mnie problemem było wyważenie opony i od tego po sprawdzeniu ciśnienia zacznij (tylko nie na stacjach benzynowych bo te wskaźniki nigdy prawdy nie pokażą - no chyba że jaimś cudem są nowe lub po naprawie) ostatnio był program na TVN turbo i zdaniem specjalistów na kole może być max 25 deka gram obciążenia a więcej oznacza krzywą felgę lub problem z krzywą oponą... niedługo będzie zmiana na zimówki więc się zainteresuję jak to wygląda u mnie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13932-wibracje-na-kierownicy/page/2/#findComment-234349 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 Koledzy, prawdopodobnie nie macie pierscieni centrujacych miedzy kolem a piasta. To jest 100% przyczyna.PozdroAlufelgi są oryginalne oplowskie - wersja sportive także pierścienie są niepotrzebne. Koła dobrze wyważone, opony nowe - na starych było to samo. Więc prawdopodobnie problemem może być krzywa felga. Ale to sprawdzę dopiero jak wrzuce drugie felgi z zimówkami. Pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13932-wibracje-na-kierownicy/page/2/#findComment-234338 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 sprawdź również czy na nowych felgach przy zakładaniu oponki na wyważarce chodzą równo, w wulkanizacjach przeważnie nie chce im się informować, że coś nie tak z oponami czy felgami, trzeba patrzyć na ręce, jak cos źle chodzi od razu interweniować co?albo felga albo opona! a na wyważarce nawet kwadrat da się wyważyć!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13932-wibracje-na-kierownicy/page/2/#findComment-234279 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrusss1970 Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Jeszcze mogą być problemy z półosiami, może któraś jest krzywa lub, jeśli się nie mylę to na tej dłuższej, chyba z prawej strony jest taki odważnik może to jego wina albo zużyte przeguby wewnętrzne od strony skrzyni.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13932-wibracje-na-kierownicy/page/2/#findComment-234042 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.