Gość betagoo Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 Nowe Pirelki P6, i efekt jak na zdjęciu. Jak widać każdy skrajny blok bieżnika ma trzy nacięcia, i na każdym pojawiło się to coś. Fakt, ostatnio testowałem jazdę na większym ciśnieniu. Autko nabrało sztywności, trochę czuć że twardsze, ale czy to ciśnienie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13983-co-zniszczy%C5%82o-opony/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 według mnie to może być jakaś pozostałość po produkkcji opony po prostu coś mogło podczas odlewania podejść   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13983-co-zniszczy%C5%82o-opony/#findComment-234458 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość betagoo Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 Ale chodzi o wydarte ranty bloków bieżnika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13983-co-zniszczy%C5%82o-opony/#findComment-234451 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barteklodz Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 według mnie to normalne , tak się ściera opona przy ruszaniu/hamowaniu . u jednych wyrywa krawędź i dalej gładko się ściera u innych od razu na gładko   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13983-co-zniszczy%C5%82o-opony/#findComment-234448 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 Ale chodzi o wydarte ranty bloków bieżnika. Ja mam pirellki p7 tez nowiutkie i wczoraj wlasnie bylem z nimi na wywazaniu bo trzepaly mocno kierownica w przedziale 130-160 km/h. Facet, ktory je wywazal uczulal mnie, ze generalnie opony klasy premium (pirellki podobno wyjatkowo) sa bardzo czule na cisnienie i trzeba je raz na miesiac sprawdzac bo latwo doprowadzic do uszkodzenia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13983-co-zniszczy%C5%82o-opony/#findComment-234429 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 gdy jest za duże ciśnienie w oponach to ściera się środek bieżnika w oponie! a to mi wygląda na brak zbieżności i dlatego zdziera boki opony. [ Dodano: Wto Paź 07, 2008 16:57 ] a właśnie przyjrzałem się temu bliżej no to faktycznie coś z ciśnieniem mogło być ale i tak to dziwnie wygląda!!! Po za tym w oponki daje się takie ciśnienie jak jest zalecane i raczej odradzam przepompowywać zbytnio opon.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13983-co-zniszczy%C5%82o-opony/#findComment-234383 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 Taki efekt jest częsty przy jezdzie po betonowych płytach i ostrym wchodzeniu w zakręty   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13983-co-zniszczy%C5%82o-opony/#findComment-234375 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Podłączę się. Na oponach (powierzchnia boczna przy styku z bieżnikiem) pojawiły mi się wgłębienia - na każdej oponie po jednym lub dwa. Wygląda to tak jakby w tym miejscu kord był mocniej napięty i ciśnienie nie zdołało jej rozepchać do odpowiedniego kształtu. Wgłębienia są nieduże i nie zaburzają kształtu bieżnika. Opony to NOKIAN H i zdaje się, że tak maja od początku czyli od 6 000 km. Doradźcie czy jak zmienię już na zimówki to je reklamować. Czegoś takiego nie powinno przecież być. P.S Zibi - liczę na Twoje doświadczenie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13983-co-zniszczy%C5%82o-opony/#findComment-234022 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość betagoo Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Przyczyna znaleziona. Do wymiany była końcówka drążka kierowniczego. Więc na 100% to brak zbieżności zniszczył te oponki. Faktycznie autko jakby minimalnie przeciągało raz na prawą raz na lewą stronę. Ale super minimalnie. Co mnie zmyliło to stukanie kiedy lewe koło wpadało w dziurę, a najwięcej waliło na występach podbijających. Już 2 miesiące temu szukałem przyczyn tego stukotu ale dałem spokój bo wszystko wydawało się ok i nie umiałem nic ustalić. Auto miałem na podnośniku i luzów na drążkach nie czułem. Przynajmniej tak mi się zdawało. Raczej stawiałem na poduszkę amortyzatora, ale te z kolei były niedawno wymieniane. Więc odpuściłem. Przyznam, że coś ostatnio zacząłem przeczuwać, ale miałem z Astrą już tyle wydatków w tym roku, że chyba nie dopuszczałem myśli o nowym. Po weekendzie napiszę jak oceniam ustawienie geometrii i zbieżności. Bo zauważyłem jeszcze dziwne stukanie przy szybkim ruszaniu kierownicą praw-lewo. A może to jeszcze drugi drążek?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13983-co-zniszczy%C5%82o-opony/#findComment-234013 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.