Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Ostatnio spaliła mi się lapka od obiegu wewnętrznego a Astrze F. Niestety sprawa okazała się poważniejsza. Razem z lampką przestał działać chyba obieg wewnętrzny - zewnętrzny. Poprostu gdy wciskam przycisk obiegu to nic nie słychać ani nie czuć zmiany w nawiewie - w prędkości powietrza, w głośności nawiewu itd...

 

Chciałem sprawdzić w jakiej pozycji jest klapka od obiegu powietrza. Wyczytałem na forum gdzie mniej więcej się ona znajduję jednak nie mogę jej zlokalizować :wink:

 

Wymontowałem schowek i ... no właśnie nigdzie nie widzę tej klapki. Zauważyłem taki silniczek dziwny:

 

Dołączona grafikaDołączona grafika

 

czy steruje on obiegiem ?

 

Proszę o pomoc w lokalizacji tej klapki i ustawienia jej na stałe na obieg zewnętrzny :D

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/14022-obieg-wewn%C4%99trzny-zewn%C4%99trzny/
Udostępnij na innych stronach

w F sterowane to jest podcisnieniem

moze ci spadl wezyk z klawisza albo w silniku (zdaje sie ze wychodzi on z serwa ale glowy nie dam)

bedziesz musial zdjac ten plastik nad filtrem kabinowym

wtedy ukaza ci sie te klapki

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/14022-obieg-wewn%C4%99trzny-zewn%C4%99trzny/#findComment-234052
Udostępnij na innych stronach

Hmmm byłem przekonany że elektryczny silnik steruje przełączaniem obiegu :wink: Ale jaki plastik niby mam zdjąć nad filtrem ? Filtr jest pod maską między wycieraczkami a w jego rejonie nie ma żadnych klapek ! Nie wiem o co ci chodzi...

 

Może ktoś mi napisać krok po kroku jak się dobrać do klapki przełączania obiegu ? i jak ustawić jeżeli nie jest na obieg zewnętrzny na stałe ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/14022-obieg-wewn%C4%99trzny-zewn%C4%99trzny/#findComment-234033
Udostępnij na innych stronach

kolego sciagasz ten plastik pod ktorym jest filtr kabinowy

dalej wyjmujesz filtr

wtedy ukaze ci sie wlot do nagrzewnicy

tam w srodku klapki prawa i lewa ktory zamykane sa zasysanym podcisnieniem z silnika

idzie do tego taki cienki wezyk

jak to ci sie stalo nagle to sprawdz czy ten wezyk sie nie ukruszyl albo zsunal (jak pamietam to on wychodzi z serwa - ale nie jestem pewien -moze to ktos potwierdzic?)

a jak to ci sie stalo z dnia na dzien to przyjzryj sie jseszcze samemu klawiszowi od tylu bo to on steruje tym podcisnieniem

tam do niego tez idzei i wychodzi jeden wezyk - moze spad???

na dole od strony pasazera jak sie tam schylisz to to zobaczysz

 

nie wiem jak by to zrobic ale jak nei ma podcisnienia to klapy sa opadneite i masz calyczas powietrze z zewnatrz

zeby to zamknac musila bys te klapy tam podwiesic - trzeba by cos pokombinowac ale nie mam tego az tak przed oczyma teraz

 

co od elektryki - owszem ale w astrze G

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/14022-obieg-wewn%C4%99trzny-zewn%C4%99trzny/#findComment-233884
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności