Gość Anonymous Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Witam. Ostatnio spaliła mi się lapka od obiegu wewnętrznego a Astrze F. Niestety sprawa okazała się poważniejsza. Razem z lampką przestał działać chyba obieg wewnętrzny - zewnętrzny. Poprostu gdy wciskam przycisk obiegu to nic nie słychać ani nie czuć zmiany w nawiewie - w prędkości powietrza, w głośności nawiewu itd... Chciałem sprawdzić w jakiej pozycji jest klapka od obiegu powietrza. Wyczytałem na forum gdzie mniej więcej się ona znajduję jednak nie mogę jej zlokalizować Wymontowałem schowek i ... no właśnie nigdzie nie widzę tej klapki. Zauważyłem taki silniczek dziwny: czy steruje on obiegiem ? Proszę o pomoc w lokalizacji tej klapki i ustawienia jej na stałe na obieg zewnętrzny   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14022-obieg-wewn%C4%99trzny-zewn%C4%99trzny/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arek Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 w F sterowane to jest podcisnieniem moze ci spadl wezyk z klawisza albo w silniku (zdaje sie ze wychodzi on z serwa ale glowy nie dam) bedziesz musial zdjac ten plastik nad filtrem kabinowym wtedy ukaza ci sie te klapki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14022-obieg-wewn%C4%99trzny-zewn%C4%99trzny/#findComment-234052 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Hmmm byłem przekonany że elektryczny silnik steruje przełączaniem obiegu Ale jaki plastik niby mam zdjąć nad filtrem ? Filtr jest pod maską między wycieraczkami a w jego rejonie nie ma żadnych klapek ! Nie wiem o co ci chodzi... Może ktoś mi napisać krok po kroku jak się dobrać do klapki przełączania obiegu ? i jak ustawić jeżeli nie jest na obieg zewnętrzny na stałe ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14022-obieg-wewn%C4%99trzny-zewn%C4%99trzny/#findComment-234033 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arek Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 kolego sciagasz ten plastik pod ktorym jest filtr kabinowy dalej wyjmujesz filtr wtedy ukaze ci sie wlot do nagrzewnicy tam w srodku klapki prawa i lewa ktory zamykane sa zasysanym podcisnieniem z silnika idzie do tego taki cienki wezyk jak to ci sie stalo nagle to sprawdz czy ten wezyk sie nie ukruszyl albo zsunal (jak pamietam to on wychodzi z serwa - ale nie jestem pewien -moze to ktos potwierdzic?) a jak to ci sie stalo z dnia na dzien to przyjzryj sie jseszcze samemu klawiszowi od tylu bo to on steruje tym podcisnieniem tam do niego tez idzei i wychodzi jeden wezyk - moze spad??? na dole od strony pasazera jak sie tam schylisz to to zobaczysz nie wiem jak by to zrobic ale jak nei ma podcisnienia to klapy sa opadneite i masz calyczas powietrze z zewnatrz zeby to zamknac musila bys te klapy tam podwiesic - trzeba by cos pokombinowac ale nie mam tego az tak przed oczyma teraz co od elektryki - owszem ale w astrze G   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14022-obieg-wewn%C4%99trzny-zewn%C4%99trzny/#findComment-233884 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.