Gość Anonymous Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 witam. mam pytanie jak u was jest rozwiązane połączenie wlotu powietrza z puszką filtru powietrza??? tam normalnie jest guma, która u mnie jest ściągnięta, bo silnik dostawał na LPG za dużo powietrza i gasł, a na benzynie trochę mułowato chodzi, bo powietrza ma za mało?!?!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14048-po%C5%82%C4%85czenie-wlotu-i-puszk%C4%85-filtra/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michu71 Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Ja mam normalnie podłączone jak oryginal i nie mam żadnych problemow na gazie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14048-po%C5%82%C4%85czenie-wlotu-i-puszk%C4%85-filtra/#findComment-233867 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 mój szwagier też ma normalnie podłączone i nie ma z tym problemu. muszę na przeglądzie chyba zwrócić uwagę żeby to zmienili   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14048-po%C5%82%C4%85czenie-wlotu-i-puszk%C4%85-filtra/#findComment-233836 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Witam! Pozwolę odświeżyć sobie temat połączenia wlotu z puszkę filtra. Mam Corse i dokładnie ten sam problem. Na benzynie ma coś w rodzaju 'dziury" w okolicach 2,5-3,5 tys obrotów, natomiast na gazie podczas np. podjeżdżania do skrzyżowania i wciśnięciu sprzęgła przy około 10km/h strasznie spadają obroty, do 300-500 i potem wracają do normy. Dzieję się to najczęściej przy ciepłym silniku. Proszę o pomoc i poradę. Co to może być??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14048-po%C5%82%C4%85czenie-wlotu-i-puszk%C4%85-filtra/#findComment-195762 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 ja mam tak: jak na nierozgrzanym silniku przełączę na gaz to na luzie obroty mi spadają do 500. jak stoję np. na światłach przez dłuższą chwilę to obroty się stabilizują i potem już jest normalnie. czasem przy gwałtowniejszym hamowaniu obroty spadają ale przy normalnej jeździe nie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14048-po%C5%82%C4%85czenie-wlotu-i-puszk%C4%85-filtra/#findComment-195708 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Bo mi się nie przełączy jak nie jest rozgrzany silnik, jakoś tak jest to ustawione. Dopiero jak nabierze temperatury to się przełączy na LPG. Mam wrażenie, ze powodem jest to, że silnik może dostawać ciepłe powietrze, bo mam wyciągnięta tą rurę od dolotu, ale to są tylko moje domysły..http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/kwasny.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14048-po%C5%82%C4%85czenie-wlotu-i-puszk%C4%85-filtra/#findComment-195654 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 ja mialem polaczona puszke filtra z koncowka przy reflektorze ... na PB ok na LPG gasl przy hamowaniu i skrecaniu w lewo ... gazownik poradzil wyciagnac rure z koncowki przy reflektorze i przekrecic ja do tylu komory silnika ... nie ma zawirowan powietrza i od tamtej pory na PB i LPG zadnych problemow ... zrob test i jak masz na gazie dmuchnij troche mocniej w rure to silnik "siadzie" na chwilke .. oczywiscie PB lubi zimne powietrze, a nie to brane z komory silnika, ale tu chodzi o odpalenie i rozgrzanie, a potem juz LPG wskakuje http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14048-po%C5%82%C4%85czenie-wlotu-i-puszk%C4%85-filtra/#findComment-195643 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Tak właśnie spróbuję zrobić, myślałem o tym http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif aha, czyli od puszki wyginam rurę i kieruje do tyłu komory silnika?? A najlepiej z jakiej rury coś takiego zrobić?? Dam znać jak już coś zmontuję jeśli ktoś ma jeszcze inne sugestie, to również chętnie usłyszę   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14048-po%C5%82%C4%85czenie-wlotu-i-puszk%C4%85-filtra/#findComment-195639 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 ja mialem kawalek rurki od spluczki ktora idealnie pasowala i byla wyginana http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif ... nie za daleko ...wystarczy cos w okolice rozrzadu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14048-po%C5%82%C4%85czenie-wlotu-i-puszk%C4%85-filtra/#findComment-195560 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość silvo44 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 z jakiej rury coś takiego zrobić??.... w zwykłym sklepie moto kupisz taką ,,harmonijkę'' fi 50 lub 55 - zmierz średnicę wlotu...estetyczniej jest ... cos takiego... Pozdro.... http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/cheers.gif Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14048-po%C5%82%C4%85czenie-wlotu-i-puszk%C4%85-filtra/#findComment-195513 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.