Gość majq1 Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Witam, Od jakiegoś czasu walczę z „check”. Podczas jazdy na dołkach się raz zapala a raz gaśnie. Podejrzewam, że jakiś kabel od czujnika nie kontaktuje lub sam czujnik jest zabrudzony olejem (bo niedawno miałem awarie z olejem). Komputer pokazuje mi kod p1111, którego nie mogę zidentyfikować. Ponadto przy okazji spytam czy ktoś zna położenie czujnika wału korbowego i spalania stukowego?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14050-kod-b%C5%82%C4%99du-p1111-po%C5%82o%C5%BCenie-czujnika-wa%C5%82u-korbowego/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość x22xe Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 w 22 16v czujnik spalania stukotowego jest ztylu pod kolektorem ssącym. a czujnik wału jest z przodu w okolicy gniazda bagnetu do oleju.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14050-kod-b%C5%82%C4%99du-p1111-po%C5%82o%C5%BCenie-czujnika-wa%C5%82u-korbowego/#findComment-233777 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Ponadto przy okazji spytam czy ktoś zna położenie czujnika wału korbowego i spalania stukowego? W Omie x30xe, czujnik walu korbowego - blisko filtra oleju, niedaleko łączenia ze skrzynią, prawa strona silnika (patrząc od rozrządu), czujnik spalania stukowego - przykręcone do bloku, pod kolektorami wydechowymi, jeden z lewej, drugi z prawej strony silnika   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14050-kod-b%C5%82%C4%99du-p1111-po%C5%82o%C5%BCenie-czujnika-wa%C5%82u-korbowego/#findComment-233677 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majq1 Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Dzięki za info, będę szukał u siebie ich. Powinno być podobnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14050-kod-b%C5%82%C4%99du-p1111-po%C5%82o%C5%BCenie-czujnika-wa%C5%82u-korbowego/#findComment-233414 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baki Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Witam. Ten kod p1111 dla tego silnika oznacza przerwe lub zwarcie w zaworze drugiej grupy kanałów dolotowych silnika , są to zawory sterujące klapkami powietrza. Jest to obwód zasilania silnika w powiertrze. Pozdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14050-kod-b%C5%82%C4%99du-p1111-po%C5%82o%C5%BCenie-czujnika-wa%C5%82u-korbowego/#findComment-232792 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majq1 Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 baki masz może jakieś materiały co do tego silnika lub podobnego. Bo jeszcze dużo muszę się doszkolić, a mam tylko ebooka po niemiecku, w którym zresztą mało jest o 3.0 [ Dodano: Czw Paź 16, 2008 11:24 ] Ten kod p1111 dla tego silnika oznacza przerwe lub zwarcie w zaworze drugiej grupy kanałów dolotowych silnika , są to zawory sterujące klapkami powietrza. A możesz przybliżyć lokalizacje tego?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14050-kod-b%C5%82%C4%99du-p1111-po%C5%82o%C5%BCenie-czujnika-wa%C5%82u-korbowego/#findComment-231977 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baki Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 Witam. Diagnostyka stopnia końcowego w module sterującym (Zwarcie do masy lub przerwa w obwodzie prądowym) Dotyczy zacisków: 54, 35, 34 Patrz krok testowy :C-33 P1111 - Rura ssąca zawór 2 za niskie napięcie l Diagnostyka stopnia końcowego w module sterującym (Zwarcie do masy lub przerwa w obwodzie prądowym) Dotyczy zacisków: 54, 7, 34 Patrz krok testowy :C-34 CzasP1111 - Rura ssąca zawór 2 za wysokie napięcie l Diagnostyka stopnia końcowego w module sterującym (Zwarcie w obwodzie prądowym) Dotyczy zacisków: 54, 7, 34 Patrz krok testowy :C-34 Jak przeglądne reszte materiału to wyedytuje post i opisze reszte. Pozdrawiam [ Dodano: Wto Paź 21, 2008 19:01 ] Witam Więc z materiałów podawanych w TIS i materiałów diagnostycznych dla tego silnika wynika że zawór ten znajduje się w okolicy silnika wycieraczek i żeby sie do niego dostac należy zdjąc osłonę silnika wycieraczek i do tego zaworu dochodzą przewody ciśnieniowe i wiązka przewodów , ten zawór przelącza powietrze dla silnika , czy to on odpowiada za ten kod to na 100% nie jestem pewien.Mam diesla więc nie mogę Ci tego sprawdzić. Proponuje pojechać z tym problemem do atoryzowanego serwisu opla , ale spradź czy czasami niema tam jakiegoś niekontaktu. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14050-kod-b%C5%82%C4%99du-p1111-po%C5%82o%C5%BCenie-czujnika-wa%C5%82u-korbowego/#findComment-231509 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majq1 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 W Omie x30xe, czujnik walu korbowego - blisko filtra oleju, niedaleko łączenia ze skrzynią, prawa strona silnika (patrząc od rozrządu) W Sintra 3.0 x30xe jest w tym samym miejscu. Dziś go odnalazłem wykręciłem i oczyściłem ale wygląda na to ze jest do wymiany. Objawy mam takie, ze przy 3,5 tysiąca obrotów zapala mi się chcek a przy 2,5 tysiąca nieraz sam gaśnie. Komp pokazuje miedzy innymi błąd czujnika wału korbowego nawet przed uruchomieniem silnika. Objawy podczas jazdy to przy zapalonym chcek brak przyspieszania. Jak nieraz zgaśnie idzie normalnie. Parę razy też nie mogłem uruchomić silnika bo już na zapłonie migał chcek. Wnioskuje ze te problemy sprawia owy czujnik. Chętnie posłucham opinii innych użytkowników. Auto naprawiam sam bo nie ufam żadnemu super fachowcowi. Szukałem w necie tego czujnika do Sintry 3.0 ale są tylko do 2.2 DTI. Jak by ktoś wiedział czy można go zastąpić od innego modelu opla np. omegi to byłbym wdzięczny za informacje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14050-kod-b%C5%82%C4%99du-p1111-po%C5%82o%C5%BCenie-czujnika-wa%C5%82u-korbowego/#findComment-143331 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Omega B 3.0 z rocznika 1994-00 ma taki sam silnik więc czujnik jest chyba ten sam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14050-kod-b%C5%82%C4%99du-p1111-po%C5%82o%C5%BCenie-czujnika-wa%C5%82u-korbowego/#findComment-143316 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Tego nie jestem pewien i z tego co kojarzę chyba na dodatek były ich dwa rodzaje. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14050-kod-b%C5%82%C4%99du-p1111-po%C5%82o%C5%BCenie-czujnika-wa%C5%82u-korbowego/#findComment-143301 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.