Gość Anonymous Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Witam wszystkich. mam taki problem z astrą 1.7 dti. Na rozgrzanym silniku na postoju jak przygazuje powyżej 3 tys. obrotów silnik zaczyna się trząść a z rury wydechowej zaczyna wydobywać się dym, najpierw biały a następnie czarny po czym załącza się kontrolka komputera check i wszystko wraca do normy. Czasem silnik zgaśnie i problem z odpaleniem. Podczas jazdy nie dymi. W serwisie opla po diagnostyce komputerowej powiedzieli mi ze mam do wymiany moduł pompy paliwa ( cena 4800zł) Odrazu żebym nie zemdlał z wrażenia miły pan w krawacie powiedział ze naprawiają takie moduły w innym serwisie. Dałem moduł do przeglądu elektronikowi, jednak elektronik nie znalazł w nim usterki. Powiedział ze wg niego moduł jest w porządku. Czy miał ktoś z was taki problem? Już nie wiem co robić nikt nic nie wie. dzięki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14158-17trzesie-sie-dymi-na-bia%C5%82o-potem-czarno-i-czasem-ga%C5%9Bnie/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bradley Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 moduł pompy paliwaChyba pompy wtryskowej bo diesel nie ma pompy paliwowej. A co do kopcenia na bialo - za malo paliwa, kopcenie na czarno - za duzo paliwa (wtryski leja), wiec obstawialbym wlasnie cos z pompa wtryskowa. A jak masz silnik na diagnostyce to tylko zczytac i wiadomo co jest nie halo. Sa trudnosci z zapalaniem na cieplym silniku?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14158-17trzesie-sie-dymi-na-bia%C5%82o-potem-czarno-i-czasem-ga%C5%9Bnie/#findComment-232873 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Oczywiście chodzi o moduł pompy wtryskowej nie paliwa . A co do odpalania to czasami mam problem na ciepłym silniku (czasem po rozgrzaniu zgaśnie podczas jazdy) ale nie zawsze. Kilka dni temu miałem problem po przejechaniu kilku km w korku. Zostawiłem auto na godzinkę i jak wróciłem tonie mogłem odpalić. Potem odpalił ale po drodze mi kilka razy gasł a jak odpaliłem to terkotał jak by był zimny. Autko na lawete i do serwisu. Jak ostygł to wszystko wróciło do normy. Dwa dni później rozgrzałem asterke aż się wiatrak włączył ale silnik nie gasł. W tedy zauważyłem tez dymienie na postoju. Pół roku temu miałem problemy z odpalaniem ale okazało się ze to moduł sterujący i po naprawie problem zniknął. Czemu w czasie jazdy nie dymi i check się nie włącza?a na postoju dymi i włacza sie check?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14158-17trzesie-sie-dymi-na-bia%C5%82o-potem-czarno-i-czasem-ga%C5%9Bnie/#findComment-232865 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Jeżeli dymi na postoju jak jest silnik zimny to jest ok ale rozgrzany nie powinien dymić poza tym kłopoty z odpaleniem gorącego silnika wskazują na problem sterownika pompy wtryskowej przeważnie do naprawienia za kilka stówek 300-500 pln   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14158-17trzesie-sie-dymi-na-bia%C5%82o-potem-czarno-i-czasem-ga%C5%9Bnie/#findComment-232360 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.