Gość Anonymous Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Mam problem oprócz tego który opisałem wczesniej jeszcze jeden.W mojej vectrze 1,6 gaz 99r. nie zawsze ale co jakiś czas zdarza się taka usterka: otóż po odpaleniu robi się chyba jakieś zwarcie bo podświetlenie zegarów świeci ciemniej,przednie światła też słabiej świecą, temp. płunu chłodzącego idzie na maksa{ale na pewno nie ma tam takiej temp. bo sprawdzane były czujniki a zreasztą to by wysadziło go}, silnik nierówno pracuje na wolnych obrotach nawet jak dodam gazu na postoju to potrafi przytrzymać na wyższych i za chwię spadnie, przy przyspieszaniu powżej 3000obr. tak jakby trochę szarpał no i jak go gaszę to nie zgaśnie normalnie tylko jeszcze nim zatrzęsie i tak jakby jeszcze raz chciał odpalić.ALE NAJLEPSZE W TYM WSZYSTKIM JEST TO ŻE JAK GO ZGASZĘ I ODPALĘ PONOWNIE TO JEST WSZYSTKO OK. TAK JAKBY SIĘ RESETOWAŁ.Podpinany był komputer ale nic nie pokazywało.W serwisie mówili mi że może tablica że pokazuje te wysoką temp. Ale co ma tablica do swiateł czy silnika że nierówno pracuje? Zdarza się to co jakiś czas ale jakaś usterka to jest a jeżdżę nadal bo na razie jeżdzi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14246-elektronika/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowy72 Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Sprawdz regulator napięcia , alternator.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14246-elektronika/#findComment-231914 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 To może być pęknięta uszczelka pod głowicą, termostat, zawilgotniałe świece i kable do nich, wypalona kopułka, no i możliwe że zapowietrzone przewody z płynem chłodniczym. Miałem identyczny problem z astrą F '97 i żeby rozwiązać problem to ją sprzedałem:) Na końcu okazało się że pompa paliwa jak już chodziła trochę (5-10 minut) to po tej chwili się przegrzewała i przerywała no i auto gasło:) Mechanik powiedział że auto musiało być sporadycznie używane, a jak już było to na maxa. No i miał chłop rację   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14246-elektronika/#findComment-231852 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 mam podobne objawy w mojej viki b 96 w sumie alternator zostal naprawiony bo byla walnieta dioda i mial przebicie bo ciagnal nawet na postoju prad z akumulatora ale przygaszenie tablicy dalej trwa:) co do obrotow to u mnie tez niewiedza ale podejrzewaja walnieta uszczelke pod glowica(jak kolega wczesniej zasugerowal) bo tez mi tak szarpie przy gasnieciu ale to sie zdarza bardzo sporadycznie i mial ostatnio maly incydent z odpaleniem ale tez nic niewykazalo wiec narazie pozostalo mi tylko jezdzic az naprawde sie cos niepopsuje:]   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14246-elektronika/#findComment-231720 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 najbardziej dziwi mnie to że jak go zgaszę i ponownie odpalę to wszystko ok. A wydaję mi się że jak by to była uszczelka to cały czas by tak było   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14246-elektronika/#findComment-231630 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.