Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem oprócz tego który opisałem wczesniej jeszcze jeden.W mojej vectrze 1,6 gaz 99r. nie zawsze ale co jakiś czas zdarza się taka usterka: otóż po odpaleniu robi się chyba jakieś zwarcie bo podświetlenie zegarów świeci ciemniej,przednie światła też słabiej świecą, temp. płunu chłodzącego idzie na maksa{ale na pewno nie ma tam takiej temp. bo sprawdzane były czujniki a zreasztą to by wysadziło go}, silnik nierówno pracuje na wolnych obrotach nawet jak dodam gazu na postoju to potrafi przytrzymać na wyższych i za chwię spadnie, przy przyspieszaniu powżej 3000obr. tak jakby trochę szarpał no i jak go gaszę to nie zgaśnie normalnie tylko jeszcze nim zatrzęsie i tak jakby jeszcze raz chciał odpalić.ALE NAJLEPSZE W TYM WSZYSTKIM JEST TO ŻE JAK GO ZGASZĘ I ODPALĘ PONOWNIE TO JEST WSZYSTKO OK. TAK JAKBY SIĘ RESETOWAŁ.Podpinany był komputer ale nic nie pokazywało.W serwisie mówili mi że może tablica że pokazuje te wysoką temp. Ale co ma tablica do swiateł czy silnika że nierówno pracuje? Zdarza się to co jakiś czas ale jakaś usterka to jest a jeżdżę nadal bo na razie jeżdzi :)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/14246-elektronika/
Udostępnij na innych stronach

To może być pęknięta uszczelka pod głowicą, termostat, zawilgotniałe świece i kable do nich, wypalona kopułka, no i możliwe że zapowietrzone przewody z płynem chłodniczym. Miałem identyczny problem z astrą F '97 i żeby rozwiązać problem to ją sprzedałem:) Na końcu okazało się że pompa paliwa jak już chodziła trochę (5-10 minut) to po tej chwili się przegrzewała i przerywała no i auto gasło:) Mechanik powiedział że auto musiało być sporadycznie używane, a jak już było to na maxa. No i miał chłop rację:)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/14246-elektronika/#findComment-231852
Udostępnij na innych stronach

mam podobne objawy w mojej viki b 96 :twisted: w sumie alternator zostal naprawiony bo byla walnieta dioda i mial przebicie bo ciagnal nawet na postoju prad z akumulatora ale przygaszenie tablicy dalej trwa:)

 

co do obrotow to u mnie tez niewiedza ale podejrzewaja walnieta uszczelke pod glowica(jak kolega wczesniej zasugerowal) bo tez mi tak szarpie przy gasnieciu ale to sie zdarza bardzo sporadycznie i mial ostatnio maly incydent z odpaleniem ale tez nic niewykazalo wiec narazie pozostalo mi tylko jezdzic az naprawde sie cos niepopsuje:]

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/14246-elektronika/#findComment-231720
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności