Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Też poszukuję kogoś kto mógł by się tym zająć. Dlatego właśnie znalazłem się tu. Brak mi wszelkich koncepcji, a sugestie się wyczerpały.

 

Mam pewien pomysł - aby użytkownicy pomierzyli poziom ładowania u siebie. Na zimnym silniku, na ciepłym, z obciążeniem bez.. może wtedy dojdziemy do jakiegoś porozumienia.

 

Kolego u mnie na grzaniu swiec + swiatła mijania i dmuchawa - 13.0 . Na pelnym obciązeniu bez grzania swiec 13.1

 

Witam.

Wczoraj walczylem tez z tym problemem.Podstawilem drugi alternator i to samo.Pomoglo podłączenie kabla do obudowy alternatora a drugi koniec do silnika.alternator jest zamontowany na tulejkach gumowych i polaczenie z masa ma przez krotki kabel na regulacji naciagniecia paska.i to sie starzeje(koroduje).Po tym zabiegu napiecie skoczylo do14,5 bez obciazenia a po obciazeniu swiatlami i dmuchawa i naiecie wynosilo 14,25.

 

Przed podlaczeniem drugiej masy zrobilem pomiar napiecia pomiedzy obudowo alternatora i silnikem i wyszlo mi okolo1,5v a prondu nie miezylem ale jak podlaczylem na chwile kabel to zaiskrzylo czyli kilka amper sie marnowalo

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności