Gość Anonymous Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Potwierdzam nie trzeba ściągać kierownicy. TEMAT przerabiałem. Wystarczy ściągnąć plastiki koło stacyjki i obudowę/ramkę przy liczniku. I później nacisnąć bolec i samo wychodzi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14309-prze%C5%82%C4%85cznik-zespolony-od-kierunk%C3%B3w-i-drogowych-wymiana/page/2/#findComment-231110 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 myslalem ze tylko ja taki zdolny jestem na chlopski rozum bezsensem jest demontarz kiery tylko po to zeby zmienic przelaczniki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14309-prze%C5%82%C4%85cznik-zespolony-od-kierunk%C3%B3w-i-drogowych-wymiana/page/2/#findComment-231101 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 No, przychylam się bo w kilku innych modelach Opla nie ma takiej konieczności   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14309-prze%C5%82%C4%85cznik-zespolony-od-kierunk%C3%B3w-i-drogowych-wymiana/page/2/#findComment-231098 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość malablue Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 Przełącznik jest zwykłą wtyczką , klik w miejsce starego i jest git...( bez ściągania kiery na 100% )   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14309-prze%C5%82%C4%85cznik-zespolony-od-kierunk%C3%B3w-i-drogowych-wymiana/page/2/#findComment-229389 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Nie trzeba zdejmować kierownicy http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif. Sprawdzałem dzisiaj, bo zmieniałem przełącznik kierunków. Dla bezpieczeństwa lepiej odepnij przewód "+" od akumulatora, bo poducha może wystrzelić. Następnie wystarczy 1. Odkręcić obudowę kierownicy: - 3 wkręty od dołu- wkrętak krzyżowy - 2 śruby od przodu (po jednej na każdej ze stron kierownicy)- znajdują się 'za kieronicą' -także wkrętak krzyżowy (są pod szarymi osłonkami), aby je odkręcić (zobaczyć) musisz przekręcić kierownicę o 90 stopni w lewo od pozycji jazdy na wprost; zdejmujesz osłonkę i odkręcasz wkręt następnie przekręcasz kierownicę w prawo o 90 stopni od pozycji jazdy na wprost i wykręcasz drugi wkręt. Dolna część obudowy powinna dać się zdjąć. 2. Odkręcić przednią osłonę licznika: - 2 wkręty (jedna po lewej, a druga po prawej stronie licznika)- wkrętak krzyżowy - 1 wkręt od dołu wewenrznej strony licznika 3. Wypiąć kostkę z przełącznika. 4. Wcisnąć dwa zatrzaski (na górze i na dole przełącznika) i wyciągnąć przełącznik. Montaż w odwrotny sposób. Powodzenia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14309-prze%C5%82%C4%85cznik-zespolony-od-kierunk%C3%B3w-i-drogowych-wymiana/page/2/#findComment-224163 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lechu_com Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 (edytowane) Potwierdzam również. Nie trzeba zdejmować kierownicy. Edytowane 12 Lutego 2013 przez lechu_com   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14309-prze%C5%82%C4%85cznik-zespolony-od-kierunk%C3%B3w-i-drogowych-wymiana/page/2/#findComment-475663 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.