Gość Anonymous Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Dzisiaj wymontowałem dźwignię zmiany biegów. Ku mojemu zdziwieniu nie było tam żadnego gumowego pierścienia. Czy ten pierścień powinien być umieszczony na kulce w poziomie? Jeśli tak to tam nie mam żadnego poziomego wyżłobienia pod pierścień. Jedynie gdzie by mogły być tego typu pierścienie to dwie pionowe szczeliny równolegle rozłożone po obu stronach drążka na kulce. Jeśli to jest to miejsce to muszę się wybrać do ASO i zakupić owe pierścienie. Poza tym brak tych/tego pierścienia tłumaczył by luz na drążku ja moge swojego podniesc w gore w astrze G, jak to zniwelowac usunac?? Najprostszym sprawdzeniem miejsca występowania luzu będzie zdjęcie mieszka i sprawdzenie w którym miejscu jest ten luz. Być może sworzeń mocujący tę dźwignię jest już wyrobiony i należy go wymienić. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14356-luz-na-dr%C4%85%C5%BCku-zmiany-bieg%C3%B3w/page/2/#findComment-229963 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Dzisiaj wymontowałem dźwignię zmiany biegów.Ku mojemu zdziwieniu nie było tam żadnego gumowego pierścienia. Czy ten pierścień powinien być umieszczony na kulce w poziomie? Jeśli tak to tam nie mam żadnego poziomego wyżłobienia pod pierścień. Jedynie gdzie by mogły być tego typu pierścienie to dwie pionowe szczeliny równolegle rozłożone po obu stronach drążka na kulce. Jeśli to jest to miejsce to muszę się wybrać do ASO i zakupić owe pierścienie. Poza tym brak tych/tego pierścienia tłumaczył by luz na drążku ja moge swojego podniesc w gore w astrze G, jak to zniwelowac usunac?? Najprostszym sprawdzeniem miejsca występowania luzu będzie zdjęcie mieszka i sprawdzenie w którym miejscu jest ten luz. Być może sworzeń mocujący tę dźwignię jest już wyrobiony i należy go wymienić. Pozdrawiam W astrze G nie wystepuje pierścien tłumiący, co jak dla mnie jest błędem konstrukcyjnym. Należy zastosować odpowiednią maź.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14356-luz-na-dr%C4%85%C5%BCku-zmiany-bieg%C3%B3w/page/2/#findComment-229791 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 Owinąłem drążek taśmą izolacyjną i jak na razie jest ok. Jutro mam przed sobą dłuższą trase i przetestuje dokładnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14356-luz-na-dr%C4%85%C5%BCku-zmiany-bieg%C3%B3w/page/2/#findComment-229366 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Owinąłem drążek taśmą izolacyjną i jak na razie jest ok. Jutro mam przed sobą dłuższą trase i przetestuje dokładnie. No cóż, podobno najprostsze rozwiązania sprawdzają się najlepiej... jesli u Ciebie poskutkuje, zastosuje ten sam pomysl u siebie Pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14356-luz-na-dr%C4%85%C5%BCku-zmiany-bieg%C3%B3w/page/2/#findComment-229313 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość codipar1988 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Mam ten sam problem w Astrze G, wymyślił ktoś jakieś rozwiązanie na ten luz?Może montaż drążka z pierścieniem gumowym od Astry F?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14356-luz-na-dr%C4%85%C5%BCku-zmiany-bieg%C3%B3w/page/2/#findComment-666511 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.