Skocz do zawartości

Gdzie znajduje się pompa paliwa i przekaźnik w asrze dtl?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Gdzie znajduje się pompa paliwa i przekaźnik tejże pompy w astrze diesel dtl z 94r.? Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź:)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/14386-gdzie-znajduje-si%C4%99-pompa-paliwa-i-przeka%C5%BAnik-w-asrze-dtl/
Udostępnij na innych stronach

jeśli o chodzi o pompke elektryczną to takowej w dieslu nie ma

paliwo zasysa pompa wtryskowa i jeśli musisz długo kręcić to zapewne wysiadł zawór zwrotny

 

No właśnie autko zaczęło przerywać podczas jazdy aż w końcu zgasło. Sprawdzałem filtr paliwa ale jest czysty...I dlatego się zastanawiam co się zaczęło dziać bo już kilka razy tak się zdarzyło, że nie miało mocy aż w końcu gasło. Po dłuższym kręceniu odpalało ale jechało krótko. Pracuje na wolnych obrotach ok, ale nie ma siły jechać. Objawy są takie jakby dostawało za mało paliwa. Diagnostyka obd odpada bo auto nie posiada komputera bo to 94r.:) Czy ktoś wie co się mogło stać? Ten zawór może być przyczyną? Gdzie go szukać i czy da się go naprawić, bądź samemu wymienić? Dziękuję za wszelką pomoc;)

 

agneziaj, pompy paliwa nie ma bo to diesel. Jest wtryskowa przy silniku ;]

Co do objawow to stawialbym na zapowietrzony uklad. Wszystko zaczelo sie po wymianie filtra paliwa. Niby jak juz odpalil to powinien sam sie odpowietrzyc jednak wygladalo to tak, ze ssal paliwo az do momentu kiedy wyssal wszystko z filtra paliwa i gasl. Dlugo dochodzilem do tego skad to sie bierze, w koncu dokrecilem mocniej srubke odpowietrzajaca na gorze pokrywy do ktorej przykreca sie filtr i zaciagnalem troche ropki do ust przy wezach od baku bo widzialem bable powietrza (przewody przezroczyste) no i spokoj 8)

 

 

Normalnie powinno sie odpowietrzac pompe sruba, ktora jest pomiedzy rurkami od wtryskow

X X

x

X X

 

to to male x ;]

Jak zobaczysz pompe to bedziesz wiedzial o co chodzi.

 

 

Moja pompa z wolnossacego. Ta z turbo ma jeszcze dodatkowego grzybka.

Dołączona grafika

słuzy do 2 celów:

- tam jest wkrecana przystawka z czujnikiem zegarowym do ustawiania poczatku tłoczenia paliwa na 1 cylinder (wyprzedzenie 0,9mm)

- do odpowietrzania pompy wtryskowej (popuszczasz ja krecisz silnikiem az zacznie tryskac czysta ropa, zakrecasz i słyszysz kle kle kle kle... ;) )

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności