Gość Anonymous Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Witam, Mam prośbę do Szanownych Forumowiczów o podanie wskazówek typu "step by step" w odniesieniu do sprawdzenia i ewentualnej wymiany świec żarowych w silniku 2,2 dti. Dostęp do nich jest trochę utrudniony m.in. przez odcinek metalowej rury która łączy się z króćcem pochodzącym z intercoolera. Nie wiem jak się za to zabrać a przy okazji czegoś nie narozrabiać. Objaw? Po dłuższym postoju lub po porannym odpalenie przez kilka sekund pali się jeszcze kontrolka "chceck engine" dopiero po lekkim dodaniu gazu gaśnie. Podobno jest to wina tychże świec żarowych. Pozdrawiam i czekam na wskazówki   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 mialem ten sam probem... w serwisie sprawdzili przepływ napiecia na swiecach i okazalo sie, ze wszystkie nie grzeją... generalnie jak jest chłodniejszy ranek i dłużej Ci kręci niż normalnie przy uruchamianiu to szykuje sie wymiana świec... mnie jeszcze postraszyli zdejmowaniem głowicy (bo świece mogły się zapiec w gniazdach) ale naszczęście udało się tego uniknąć i 1000zł został w kieszeni...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusmobil Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 szukajka sie kłania   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 o podanie wskazówek typu "step by step" w odniesieniu do sprawdzenia i ewentualnej wymiany świec żarowych w silniku 2,2 dti.Tutaj znajdziesz "step by step" sprawdzanie świeć:http://forum.opel24.com/zimny-silnik-kontrolka-uszkodzenia-silnika-vt9170.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 A czy konieczny jest demontaż metalowego odcinka rury biegnącej od intercoolera, przechodzącej za klawiaturą?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusmobil Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 jackcn, trzeba wyjac rure bo przeszkadza aby sie dostac do swiec   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.