Gość Anonymous Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Czy po przekręceniu stacyjki (bez odpalania) może być przebicie na przewodach WN lub cewce zapłonowej? czy dopiero po odpaleniu idzie tam prąd? Mam gdzieś przebicie bo odłączona od zasilania syrena podłączona tylko pod masę daje cichy sygnał właśnie po przekręceniu kluczyka i nie wiem od czego zacząć poszukiwania...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14587-przebicie-pr%C4%85du/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 jak pala sie kontroli ale nie odpalasz silnika to prad juz idzie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14587-przebicie-pr%C4%85du/#findComment-228437 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Dzięki więc od tego zacznę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14587-przebicie-pr%C4%85du/#findComment-228425 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 jak zapala kontrolki to prąd już tam jest!!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14587-przebicie-pr%C4%85du/#findComment-228328 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Jeszcze jedno pytano Oryginalne przewody WN maja 3 końcówki metalowe i jedną gumową, czy jest różnica na który cylinder idzie ten z gumową końcówką?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14587-przebicie-pr%C4%85du/#findComment-228138 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość loozack Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Nie wiem czy uda ci się dociągnąć ten z gumową końcówką do innego cylindra niż 4. Ten jest najkrótszy. I powinien być przy 4 cylindrze (licząc od lewej strony stojąc przodem do otwartej maski) Ponadto jego długość ma znaczenie jeśli chodzi o rezystancję a przy tych przewodach to istotna sprawa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14587-przebicie-pr%C4%85du/#findComment-228137 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.