Gość Anonymous Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Witam .jestem tu nowym i sorki za to jesli był już ten temat poruszany,ja szukałem i nie znalazłem dlatego pisze.Jestem posiadaczem Astry II G rok 98 1.6 16V. Moim problem jest ucieczka płynu chodniczego.Gdy zauważyłem tą usterkę to wymieniłem wszystkie węże zaciski i myslałem ze jest po sprawie,ale niestety nie.Mam dosyć duże cisnienie w zbiorniczku wyrównawczym,pomysłałem sobie ,że to moze byc uszczelka pod głowicą, ale dla pewności pojechałem do mechanika,powiedział mi ,że to uszczelka nie jest bo temp nigdy nie wskoczyła mi powyżej 92-95 °C.Pan mechanik uważ że najprawdopodobniej jest to nieszczelny układ (to znaczy przewody gumowe-zaciski lub zbiorniczek wyrównawczy), moze i ma rację ale ja uważam,że to będzie raczej uszczelka pod głowicą,bo dlaczego jest takie duże cisnienie w zbiorniczku wyrównawczym?. Może miał ktoś podobny problem.Dzięki z góry za porady.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14589-ucieczka-p%C5%82ynu-ch%C5%82odniczego/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Komuś się chyba dostanie za nie korzystanie z "szukajki" Za nim to nastąpi powiem Ci, że miałem ten sam problem. Mnie mechanik straszył uszczelką pod głowicą. Okazało się, ze zbiorniczek wyrównawczy był pęknięty w miejscu gdzie zakładamy wąż którym wraca płyn chłodzący. Gołym okiem niemalże niewidoczne. Ciśnienie w układzie było ok a płyn uciekał dość szybko.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14589-ucieczka-p%C5%82ynu-ch%C5%82odniczego/#findComment-228413 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Dzięki za informacje,przeglądne dzisiaj ten zbiorniczek dokładniej,ale właśnie martwi mnie to ciśnienie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14589-ucieczka-p%C5%82ynu-ch%C5%82odniczego/#findComment-228411 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość silvo44 Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 szukałem i nie znalazłemSłabo szukałeś.... Jeśli pod autem nie ma plamy płynu, to walnięta jest uszczelka Płyn ucieka do cylindrów - popatrz w tylne lusterko.... mocniej ,, dymi'' a tak naprawdę paruje z wydechu Pozdro....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14589-ucieczka-p%C5%82ynu-ch%C5%82odniczego/#findComment-228407 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 chodzi własnie o to że plama jest.dlatego wymieniłem wszystkie węże zaciski itd bo pomyślałem żę ze strarości juz puszczają.płyn ucieka bo jest duże cisnienie w układzie ,i czy to może być uszczelka?jak przegłądałem podobne tematy to piszą tam użytkownicy, że może to korek jest zatkany.ale czy to byłoby powodem takiego ciśnienia?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14589-ucieczka-p%C5%82ynu-ch%C5%82odniczego/#findComment-228404 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Fotka mojego starego zbiorniczka: http://img88.imageshack.us/my.php?image=dsc02653il4.jpg Brakuje kawałka plastiku - odpadł przy n-tej próbie klejenia Poruszaj delikatnie (żeby nie urwać) wężem w tej okolicy - najlepiej przy uruchomionym silniku - jeśli pojawią się pęcherzyki powietrza to będziesz w domu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14589-ucieczka-p%C5%82ynu-ch%C5%82odniczego/#findComment-228394 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Za duże ciśnienie - czyli jakie Mierzyłeś jakie? Czy krótko mówiąc - węże wodne są "twarde jak kamień"? Korek nie reaguje na wysokie ciśnienie? - do wymiany, chyba że nie jest aż takie wysokie. Jeśli widzisz plamę - to należy znaleźć wyciek - "po nitce do kłębka" i dowiesz się skąd wycieka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14589-ucieczka-p%C5%82ynu-ch%C5%82odniczego/#findComment-228377 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 dziekuje wszystkim za zainteresowanie w mojej sprawiei wskzówki.Zacznę od wymiany korka bo z tego co zauwazylem to chyba nie dziala tak jak powinien. Z tego co mi się wydaje to powinien odpowietrzać układ z wyższego ciśnienia w zbiorniczku,a tego nie robi.dopiero jak odkręcę korek to aż "tryska płynem chłodniczym" do zbiorniczka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14589-ucieczka-p%C5%82ynu-ch%C5%82odniczego/#findComment-228134 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość silvo44 Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Jestem posiadaczem Astry II G rok 98 1.6 16V.wpisz te dane do profilu, a po naprawie napisz co było....Pozdro...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14589-ucieczka-p%C5%82ynu-ch%C5%82odniczego/#findComment-228131 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 dzięki wszystkim za rady. Byłem u mechanika i została wymieniona uszczelka, była to wina uszczelki. teraz juz jest wszystko ok . Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14589-ucieczka-p%C5%82ynu-ch%C5%82odniczego/#findComment-196408 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.